Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Projektowanie graficzne w XXI wieku (nowa)

23-01-2014, 21:58
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 35.50 zł     
Użytkownik atmconsulting1
numer aukcji: 3819663189
Miejscowość Chyliczki
Wyświetleń: 54   
Koniec: 20-01-2014 19:56:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Projektowanie graficzne w XXI wieku

Autor: Fiell Charlotte

Wydawca: Taschen GmbH

Okładka: miękka

stron:192

W ostatnim dziesięcioleciu, gdy piksele i rozmaite programy zastąpiły ołówek i papier, projektowanie graficzne uległo poważnym przemianom. W żadnej innej dziedzinie projektowania komputery nie odegrały tak znaczącej roli. Niniejsza książka przedstawia wizje twórców, którzy kreują nowe oblicze tej dziedziny sztuki. Czterdziestu pięciu artystów z całego świata, między innymi z Holandii, Szwajcarii, Islandii i Stanów Zjednoczonych, a także Japonii i Australii, zostało wybranych dla potrzeb tej publikacji ze względu na swe nowatorskie projekty. Dzięki temu mamy szansę się przekonać, z jak wielkim zaangażowaniem graficy tworzą nowe oblicze komunikacji wizualnej. Komunikaty graficzne - od plakatów reklamowych po metki na ubraniach - stały się naturalną częścią naszego otoczenia, i to do tego stopnia, że często ich obecność rejestrujemy jedynie w naszej podświadomości. Graficy starają się temu przeciwdziałać, usiłując przyciągnąć naszą uwagę czy to w sposób wyraźny i bezpośredni, czy też za pomocą komunikatów o niejasnym lub podwójnym znaczeniu. W tym morzu obrazów i sygnałów naszą uwagę najbardziej przykuwają przekazy prezentujące interesującą treść, przewrotny, inteligentny humor lub - co zdarza się rzadziej - prawdziwie odkrywczą formę. Ponieważ stale jesteśmy bombardowani nowymi obrazami, nauczyliśmy się rozumieć ich język. Jednak przejadła nam się stylistyczna jednolitość haseł marketingowych.