Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x

13-05-2014, 17:54
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 68 zł     
Użytkownik ArturZiom1410
numer aukcji: 4150350900
Miejscowość Żagań
Wyświetleń: 6   
Koniec: 13-05-2014 17:31:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

rozmiar:1

Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x

Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x

  1. AutorWill Goldstone
  2. Premiera2[zasłonięte]012-11
  3. Liczba stron448
  4. Format170x230
  5. Oprawamiękka
  6. Rodzajksiążka

Stwórz w pełni funkcjonalne i profesjonalne gry 3D! Silniki gier, takie jak Unity, są znanymi, cenionymi, a przede wszystkim potężnymi narzędziami ułatwiającymi tworzenie gier. Środowisko Unity jest jednym z najczęściej używanych oraz najbardziej cenionych pakietów, pozwalających na projektowanie gier komputerowych. Może ono być wykorzystywane przez bardzo różnych użytkowników, poczynając od hobbystów, a kończąc na dużych firmach. Pozwala tworzyć gry oraz interaktywne aplikacje dla przeglądarek internetowych, komputerów stacjonarnych, urządzeń przenośnych czy konsol. Dzięki intuicyjnemu i prostemu w obsłudze zestawowi narzędzi Unity oraz niniejszej książce także i Ty możesz stać się twórcą gier komputerowych. Jeżeli jesteś projektantem gier lub masz dobry pomysł na grę, który chciałbyś wcielić w życie, z pomocą przyjdzie Ci ta książka. Dzięki niej błyskawicznie przygotujesz prototyp lub nawet całościowe rozwiązanie! W trakcie lektury nauczysz się projektować gry z wykorzystaniem silnika Unity 3, skryptów w języku C# oraz JavaScriptu. Niezwykle istotne jest to, że książka da Ci solidne podstawy w zakresie rozumienia kluczowych koncepcji związanych z projektowaniem gier - od fizyki świata gry aż do systemu cząstek. Ponadto dowiesz się, jak zapewnić najwyższą wydajność Twoim rozwiązaniom, budować interakcje oraz dzielić się z graczami gotowym rozwiązaniem. Żeby zacząć przygodę z tworzeniem gier, nie musisz posiadać żadnej specjalistycznej wiedzy, wystarczy Ci tylko ta książka! Brzmi kusząco? Spróbuj sam! Sięgnij po tę książkę, a następnie: * zaprojektuj własną grę komputerową * zrealizuj projekt i podziel się efektami ze znajomymi * spełnij swoje marzenia oraz zwizualizuj najlepsze pomysły wirtualnych światów * zapewnij najwyższą wydajność Twojej grze Tylko krok dzieli Cię od własnej gry komputerowej!

Kontakt

GG:[zasłonięte]81659
TEL: 782 [zasłonięte] 185
e-mail: ksiegarnia-ziomek-[zasłonięte]@wp.pl

Wysyłka

Koszt przesylki należy doliczyć do ceny towaru.
Wysyłka w 48 godzin od daty zaksięgowania wpłaty
Książki wysyłam w bezpiecznych kopertach bąbelkowych lub paczkach
Do każdej zakupionej książki wystawiam paragon a na życzenie również fakturę Vat.
Do każdej następnej książki w zamówieniu doliczymy tylko 1 zł koszt wysyłki.

Płatności

Numer konta oraz moje dane zostaną automatycznie
przesłane przez serwis allegro na twój adres e-mail po zakończeniu aukcji.