Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Projektowanie gier. Podstawy. Wydanie II - NOWA

28-02-2012, 15:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 79.93 zł     
Użytkownik sklep-luna
numer aukcji: 2030560955
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 25   
Koniec: 30-01-2012 18:34:46

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Najtaniej na allegro! Ceny hurtowe! Towar nieużywany!

Tytuł: Projektowanie gier. Podstawy. Wydanie II

Autor: Ernest Adams

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2781-3

Liczba stron: 800

Tlumacz: Jacek Janusz, Piotr Pilch, Mateusz Wieloch

Format: 168x237

Oprawa: miękka

Data Wydania: 2[zasłonięte]010-11 r.

Cena:

tylko 79,93 zł

Opis przedmiotu

Sprawdź, jak zrealizować Twoje najśmielsze marzenia
w dziedzinie gier komputerowych!

  • Jak zaprojektować świat gry oraz postacie biorące w niej udział?
  • Jak skonstruowany jest proces projektowania gry komputerowej?
  • Jak zmierzyć grywalność gry?

Według analityków wartość globalnego rynku gier komputerowych w 2012 roku ma wynieść 68 miliardów dolarów. Robi wrażenie? Jakby tego było mało, roczny wzrost szacowany jest na 10%! Dlatego warto walczyć o każdy procent czy promil tego tortu. Chętnych jest wielu, szanse ma kilku. W dawnych czasach liczył się pomysł, w dzisiejszych sprawa jest o wiele bardziej skomplikowana. Czynników, które decydują o powodzeniu lub porażce, jest zdecydowanie więcej: pomysł, wykonanie i promocja to tylko niektóre z nich. Najważniejszy jest jednak projekt! To on decyduje o tym, czy znajdziesz inwestorów, a Twoja wizja i marzenia zamienią się w namacalny, ceniony produkt na sklepowej półce.

Dzięki tej książce poznasz wszystkie aspekty związane z projektowaniem gier komputerowych. Dowiesz się, z czego powinien składać się dobry projekt, jak się do niego zabrać i jak go zrealizować. W trakcie lektury niejeden raz zadziwi Cię skomplikowanie i interdyscyplinarność tego procesu. Składa się on z wielu etapów, a na każdym z nich bardzo łatwo o błąd. Poznasz metody definiowania świata gry i jej bohaterów oraz określania ról, jakie gracze będą pełnili w Twoim wirtualnym świecie. Kolejnym, prawdopodobnie najważniejszym elementem, na który autor postara się zwrócić Twoją uwagę, jest grywalność - parametr o decydującym znaczeniu na skali sukcesu. To tylko niektóre tematy poruszane w tej unikatowej książce. Sprawdź spis treści i zobacz, jak szeroki znajdziesz tu zakres informacji!

  • Różnice między grami klasycznymi oraz wideo
  • Etapy procesu projektowania
  • Przygotowywanie koncepcji gry
  • Definiowanie świata gry
  • Rodzaje rozgrywek - kreatywne i ekspresywne
  • Proces projektowania postaci
  • Przygotowywanie fabuły i prowadzenie narracji w grze
  • Rodzaje fabuł
  • Projektowanie interfejsu użytkownika
  • Wykorzystanie efektów dźwiękowych, projektowanie ścieżki dźwiękowej
  • Grywalność
  • Mechanika gier
  • Metody wyważania gier
  • Zasady projektowania poziomów
  • Przegląd gatunków gier

Poznaj świat projektantów gier komputerowych!



Sugerujemy list polecony lub kurier - gwarancja dostarczenia!
List ekonomiczny i priorytet na własne ryzyko !!!

- Możliwy odbiór osobisty tylko po wcześniejszym skontaktowaniu
- Możliwość zwrotu towaru do 10 dni, szczegóły na stronie o mnie (Dz.U.z 31.03.2000r.art.7 u.1.)

- W ofercie ponad 60 tyś książek.