Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie... Najtaniej N

10-06-2015, 7:17
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 99.23 zł     
Użytkownik domain4seo
numer aukcji: 5169950528
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 9   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SPRZEDAJĄCY :
Firma FHU WRIG
Beata Czachara
tel. 692-[zasłonięte]-217
e-mail. [zasłonięte]@gmail.com



Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie...

PRODUKT NOWY. WYSYŁKA 24h !
Szukasz czegoś więcej do wspólnej wysyłki ?
NAPISZ - wystawimy TANIO dla Ciebie !




  • Autor: Frank Luna
  • ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46747
  • EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46747
  • Wydawnictwo: Helion
  • Wydanie: Rok wydania: 2014, oprawa: broszurowa
  • Strony: Strony: 856, Format: 16,4x23,9 cm
Poznaj możliwości DirectX! DirectX to zestaw funkcji wspierających tworzenie zaawansowanej grafiki w systemie Windows. Historia tego dodatku sięga roku 1995, kiedy po wprowadzeniu na rynek system
...

WYSTAW1702

Opis:


Poznaj możliwości DirectX! DirectX to zestaw funkcji wspierających tworzenie zaawansowanej grafiki w systemie Windows. Historia tego dodatku sięga roku 1995, kiedy po wprowadzeniu na rynek systemu Windows 95 programiści tworzący gry z dużym oporem rozstawali się z systemem DOS. Od tego czasu DirectX jest nieustannie rozwijany, a gry i trójwymiarowe animacje tworzone z wykorzystaniem najnowszej wersji zapierają dech w piersiach. Jeżeli chcesz poznać możliwości tego dodatku i wykorzystać jego potencjał, to trafiłeś na doskonałą publikację! Żadna inna nie omawia w tak szczegółowy sposób zagadnień związanych z tworzeniem grafiki i animacji przy użyciu DirectX. Książka została podzielona na trzy części. Pierwsza pozwoli Ci zdobyć podstawową wiedzę na temat fundamentów grafiki trójwymiarowej. Nauczysz się lub przypomnisz sobie, jak prowadzić działania na wektorach, przekształcać te wektory i stosować macierze. W części drugiej szczególny nacisk został położony na poznanie Direct3D. Dowiesz się, jak zainicjalizować system, nanosić tekstury oraz cieniować obiekty. Część trzecia zawiera mnóstwo przydatnych informacji na temat widoku pierwszej osoby, prowadzenia kamery, systemu cząstek, zaawansowanego mapowania oraz animowania. Książka ta jest obowiązkową lekturą każdego programisty zajmującego się grafiką 3D! Dzięki tej książce: poznasz fundamenty grafiki 3D -- wektory, macierze i ich przekształcenia zaznajomisz się z dostępnymi funkcjami oraz sposobem pracy z Direct3D dowiesz się, jak korzystać z tekstur i cieni wykorzystasz system cząstek poznasz potencjał DirectX Zbuduj wirtualny świat za pomocą DirectX!



!!! U nas dużo taniej - TYLKO 86.29zł ! UWAGA! Allegro Inpost tylko 3,94 zł ale 3-6 dni.


U NAS KUPUJESZ BEZ RYZYKA


  • Kupując zawsze otrzymujesz dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub na życzenie fakturę VAT.

  • Sprzedawany produkt jest zawsze nowy, nie używany ; wysyłamy zapakowany w koperty bąbelkowe lub pudełka.

  • Oferowane przez nas produkty znajdują się w naszym magazynie - wysyłamy w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty.

  • Kupując u nas masz gwarancję 14-dniowego zwrotu towaru. W dostawach Inpost - BEZPŁATNY ZWROT.

ZAPRASZAMY NA ZAKUPY I POZOSTAŁE AUKCJE

Zdjęcia oraz teksty znajdujące się na tej stronie są własnością FHU WRIG lub innych instutucji jeśli wskazane. Kopiowanie i używanie bez wiedzy autora będzie karane.Designed by greenpage.pl