Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie...

11-06-2015, 1:02
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 90.34 zł     
Użytkownik LoveBooks-pl
numer aukcji: 5348034303
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 1   
Koniec: 11-06-2015 00:53:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Opis produktu

Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie...

90.34 zł




EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46747
Autor: Frank Luna
Wydawnictwo: Helion
Rok wydania: 2014, oprawa: broszurowa
Strony: 856, Format: 16,4x23,9 cm
Stan: Nowa nie używana


Jeśli mają Państwo więcej pytań zapraszamy [zasłonięte]@lovebooks.pl lub +500 [zasłonięte] 177

Poznaj możliwości DirectX!DirectX to zestaw funkcji wspierających tworzenie zaawansowanej grafiki w systemie Windows. Historia tego dodatku sięga roku 1995, kiedy po wprowadzeniu na rynek systemu Windows 95 programiści tworzący gry z dużym oporem rozstawali się z systemem DOS. Od tego czasu DirectX jest nieustannie rozwijany, a gry i trójwymiarowe animacje tworzone z wykorzystaniem najnowszej wersji zapierają dech w piersiach. Jeżeli chcesz poznać możliwości tego dodatku i wykorzystać jego potencjał, to trafiłeś na doskonałą publikację!Żadna inna nie omawia w tak szczegółowy sposób zagadnień związanych z tworzeniem grafiki i animacji przy użyciu DirectX. Książka została podzielona na trzy części. Pierwsza pozwoli Ci zdobyć podstawową wiedzę na temat fundamentów grafiki trójwymiarowej. Nauczysz się lub przypomnisz sobie, jak prowadzić działania na wektorach, przekształcać te wektory i stosować macierze. W części drugiej szczególny nacisk został położony na poznanie Direct3D. Dowiesz się, jak zainicjalizować system, nanosić tekstury oraz cieniować obiekty. Część trzecia zawiera mnóstwo przydatnych informacji na temat widoku pierwszej osoby, prowadzenia kamery, systemu cząstek, zaawansowanego mapowania oraz animowania. Książka ta jest obowiązkową lekturą każdego programisty zajmującego się grafiką 3D!Dzięki tej książce:poznasz fundamenty grafiki 3D -- wektory, macierze i ich przekształceniazaznajomisz się z dostępnymi funkcjami oraz sposobem pracy z Direct3Ddowiesz się, jak korzystać z tekstur i cieniwykorzystasz system cząstekpoznasz potencjał DirectXZbuduj wirtualny świat za pomocą DirectX!

Bestseller

Panelealle

panel aukcyjny

PRZEJDŹ DO AUKCJI

Jak kupić książki z kilku aukcji i zapłacić tylko raz za dostawę?

Krok1: Dodaj wszystkie ksiązki DO KOSZYKA
Krok2: Przejdź do koszyka, zaznacz wszystkie pozycje i kliknij przycisk KUP TERAZ

Uwaga! Nie klikaj przycisku Kup Teraz dla każdej pozycji osobno!
Ważne aby kliknąć tylko raz, już po zaznaczeniu wszystkich interesujących Cię pozycji.

Klienci, którzy kupili Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie..., wybrali również:

Panelealle

panel ebay

Koszty dostawy dla Poczty Polskiej, przesyłek kurierskich i Paczkomatów InPost

Sposób dostawy Koszt dostawy - Płatność z góry - Pobranie

Paczka Ruchu - odbiór w kiosku ruchu
Nazwa w Allegro: Odbiór w punkcie - PACZKA W RUCHu

WYMAGANY NUMER TELEFONU KOMÓRKOWEGO

3,99 zł

Poczta Polska - odbiór w placówce
Nazwa w Allegro: Odbiór w punkcie - E-PRZESYŁKA

WYMAGANY NUMER TELEFONU KOMÓRKOWEGO

5,50 zł/ 8,50 zł (pobranie)

Poczta Polska - Kurier 48
Nazwa w Allegro: Pocztex Kurier48

8,00 zł/ 10 zł (pobranie)

Paczkomaty InPost
Nazwa w Allegro: Odbiór w punkcie - Paczkomaty 24/7

WYMAGANY NUMER TELEFONU KOMÓRKOWEGO

8,99 zł

Kurier Siódemka

9,99 zł / 12 zł (pobranie)

Wysyłka za granicę

prosimy o kontakt

Przy jednorazowym zakupie wielu pozycji koszt dostawy ponosi się tylko raz. Po dokonaniu zakupów należy koniecznie wypełnić formularz pozakupowy i wybrać formę dostawy. O nadaniu paczki zawsze informujemy e-mailem i SMS-em podając numer listu przewozowego i link do śledzenia przesyłki.

Jeśli mają Państwo więcej pytań zapraszamy [zasłonięte]@lovebooks.pl lub +500 [zasłonięte] 177

Copyright 2014