POSTAW NA PROFESJONALISTÓW PONAD 10 000 PRZEPROWADZONYCH AUKCJI | Projektowanie dla nowych mediów Tricia Austin, Richard Doust
Cena rynkowa: Nasza cena: 20.00
KSIĄŻKA JEST NOWA |
Ryczałt 8,40 zł niezależnie od ilości zakupionych książek. Dopłata za priorytet + 1,50 zł. Odbiór osobisty (koszt 0 zł) możliwy w Warszawie w Składzie Tanich Książek (po wcześniejszej wpłacie na konto i uzgodnieniu mailowym)
Dane do przelewu międzybankowego: Nr konta: 50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581191 [zasłonięte] 242002 (w tytule przelewu wpisz swój nick)
Zachęcamy również do płacenia poprzez formularz PayU
[zasłonięte]@dedalus.pl Na każdy mail odpowiem w ciągu 24 h (dotyczy dni roboczych)
Książki wysyłam (nadaję w Urzędzie Pocztowym) zazwyczaj w ciągu 24 h od zaksięgowania wpłaty na koncie (z wyjątkiem dni świątecznych, sobót i niedziel :)). Oczywiście nie docierają one do odbiorców natychmiast. Przesyłki polecone dostarczane są w terminie od jedngo do trzech dni roboczych po nadaniu
Książki wysyłam w bezpiecznych kopertach z "bąbelkami", spełniające najwyższe wymogi bezpieczeństwa (ISO 9001) lub paczkach z wkładką ochronną.
Do każdej zakupionej książki wystawiam paragon a na życzenie również fakturę Vat. |
Projektowanie dla nowych mediów to pierwsza na polskim rynku, wyjątkowa książka, która prezentuje najnowocześniejsze technologie i narzędzia – nowe media – oferowane grafikom i projektantom przez dynamicznie rozwijający się przemysł komputerowy, m.in. szerokopasmowy Internet, CD-ROM, DVD, gry internetowe i wszelkie inne środowiska cyfrowe i interaktywne. Książka opisuje sposoby wykorzystania w projektowaniu graficznym komputerowych technik cyfrowych – środka łączącego słowa, obrazy, animacje, dźwięk - umożliwiających interakcję z użytkownikiem. Pokazuje też jak ich używać na potrzeby telewizji, przy tworzeniu teledysków, gier, animacji, płyt CD czy wystaw; w Internecie – przy projektowaniu witryn, w wyszukiwarkach, blogach, e-learningu, handlu elektronicznym, czy przy tworzeniu gier komputerowych. Książka przedstawia również tło historyczne nowych mediów, definiuje terminy z nimi związane, opisuje wyzwania stawiane współczesnemu grafikowi i umiejętności niezbędne do pracy w tej branży, ze szczególnym uwzględnieniem stadiów procesu twórczego. Omawia również stosowane technologie, perspektywy na przyszłość oraz przewidywane odkrycia technologiczne i wpływ, jaki będą one miały na pracę projektantów. PWN 2008, ISBN:[zasłonięte]978-83-15355-7, 210x300, 192 s., oprawa miękka Projektowanie dla nowych mediów Tricia Austin, Richard Doust Nasze komentarze Regulamin aukcji
UWAGA! NIE WYSYŁAMY ZA ZALICZENIEM POCZTOWYM!
Oszczędzaj na wysyłce!!! Zobacz inne moje aukcje |