Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PROJEKTOWANIE DLA NOWYCH MEDIÓW - AUSTIN, DOUST

03-07-2015, 0:09
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 39.99 zł     
Użytkownik e-katalanka
numer aukcji: 5054282194
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 12   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 WITAMY W KSIĘGARNI KATALANKA





KONTAKT
email:[zasłonięte]@op.pl
nr tel: +486[zasłonięte]14561

WYSYŁKA
Wysyłki realizowane firmą: 
POCZTA POLSKA


Przesyłki kurierskie realizowane przez:
UPS lub DPD





WIĘCEJ INFORMACJI 

 

PRAWO EUROPEJSKIE. ZARYS WYKŁADU

 

 
Projektowanie dla nowych mediów
Należy do serii: PROJEKTOWANIE
Autorzy: Tricia Austin, Richard Doust
Tłumacze: Garbiński Aleksander
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Format: 21.0x25.0cm
Ilość stron: 192
Rok wydania: 2008
ISBN:[zasłonięte]978-83-15355-7
EAN: 978[zasłonięte]11[zasłonięte]02
Ciężar: 0,866 kg

 

 

OPIS:
Pierwsza na polskim rynku, wyjątkowa książka, która prezentuje najnowocześniejsze technologie i narzędzia – nowe media – oferowane grafikom i projektantom przez dynamicznie rozwijający się przemysł komputerowy, m.in. szerokopasmowy Internet, CD-ROM, DVD, gry internetowe i wszelkie inne środowiska cyfrowe i interaktywne.

Książka opisuje sposoby wykorzystania w projektowaniu graficznym komputerowych technik cyfrowych – środka łączącego słowa, obrazy, animacje, dźwięk –umożliwiających interakcję z użytkownikiem. Pokazuje też jak ich używać na potrzeby telewizji, przy tworzeniu teledysków, gier, animacji, płyt CD czy wystaw; w Internecie – przy projektowaniu witryn, w wyszukiwarkach, blogach, e-learningu, handlu elektronicznym, czy przy tworzeniu gier komputerowych.

Książka przedstawia również tło historyczne nowych mediów, definiuje terminy z nimi związane, opisuje wyzwania stawiane współczesnemu grafikowi i umiejętności niezbędne do pracy w tej branży, ze szczególnym uwzględnieniem stadiów procesu twórczego. Omawia również stosowane technologie, perspektywy na przyszłość oraz przewidywane odkrycia technologiczne i wpływ, jaki będą one miały na pracę projektantów.

[DANE_EU]5mBtnRT6cfyWsmz926REAFAmj92mH6cQX9zcyP7SmxDHIVoBIZcx83i+zun52BgL+AploJzh6TFxASkVi+mE5eghiL7wjZl0PEIlTStpucpAuSG0shqOm8F4D5eXawHsZ1H178Op/TpJDhotB+RVKA==[/DANE_EU]