KONTAKT email:[zasłonięte]@op.plnr tel: +486[zasłonięte]14561 WYSYŁKA Wysyłki realizowane firmą:
| PRAWO EUROPEJSKIE. ZARYS WYKŁADU Projektowanie dla nowych mediów Należy do serii: PROJEKTOWANIE Autorzy: Tricia Austin, Richard Doust Tłumacze: Garbiński Aleksander Wydawnictwo Naukowe PWN Oprawa: Miękka Format: 21.0x25.0cm Ilość stron: 192 Rok wydania: 2008 ISBN:[zasłonięte]978-83-15355-7 EAN: 978[zasłonięte]11[zasłonięte]02 Ciężar: 0,866 kg OPIS: Pierwsza na polskim rynku, wyjątkowa książka, która prezentuje najnowocześniejsze technologie i narzędzia – nowe media – oferowane grafikom i projektantom przez dynamicznie rozwijający się przemysł komputerowy, m.in. szerokopasmowy Internet, CD-ROM, DVD, gry internetowe i wszelkie inne środowiska cyfrowe i interaktywne.
Książka opisuje sposoby wykorzystania w projektowaniu graficznym komputerowych technik cyfrowych – środka łączącego słowa, obrazy, animacje, dźwięk –umożliwiających interakcję z użytkownikiem. Pokazuje też jak ich używać na potrzeby telewizji, przy tworzeniu teledysków, gier, animacji, płyt CD czy wystaw; w Internecie – przy projektowaniu witryn, w wyszukiwarkach, blogach, e-learningu, handlu elektronicznym, czy przy tworzeniu gier komputerowych.
Książka przedstawia również tło historyczne nowych mediów, definiuje terminy z nimi związane, opisuje wyzwania stawiane współczesnemu grafikowi i umiejętności niezbędne do pracy w tej branży, ze szczególnym uwzględnieniem stadiów procesu twórczego. Omawia również stosowane technologie, perspektywy na przyszłość oraz przewidywane odkrycia technologiczne i wpływ, jaki będą one miały na pracę projektantów. |