|
|
Księgarnia
PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
519 [zasłonięte] 288
504 [zasłonięte] 187
[zasłonięte]@tlen.pl
|
|
 |
|
Książkę
wysyłam listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych
po otrzymaniu wpłaty na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę
VAT.
W tytule
przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM, Tychy
ul. Jana Pawła II 24
|
|
 |
|
Wpłata na konto:
Invest Bank o/Katowice
92 [zasłonięte]01[zasłonięte]00 3000 [zasłonięte] 034406
lub
mBank 23 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 555118
|
|
 |
|
Bez względu na ilość zakupionych
książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on
maksymalnie 10 zł.
|
| |
Projektowanie dla
nowych mediów (oryginalnie: New Media Design) Austin Tricia,
Doust Richard
wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Format: 21.0x30.0cm
Ilość stron: 192
Wydanie: 1
Rok wydania: 2009
ISBN:[zasłonięte]978-83-15355-7 Opis książki
Projektowanie dla nowych mediów : Projektowanie dla nowych mediów
to pierwsza na polskim rynku, wyjątkowa książka, która prezentuje
najnowocześniejsze technologie i narzędzia – nowe media – oferowane
grafikom i projektantom przez dynamicznie rozwijający się przemysł
komputerowy, m.in. szerokopasmowy Internet, CD-ROM, DVD, gry
internetowe i wszelkie inne środowiska cyfrowe i
interaktywne. Książka opisuje sposoby wykorzystania w
projektowaniu graficznym komputerowych technik cyfrowych – środka
łączącego słowa, obrazy, animacje, dźwięk - umożliwiających
interakcję z użytkownikiem. Pokazuje też jak ich używać na potrzeby
telewizji, przy tworzeniu teledysków, gier, animacji, płyt CD czy
wystaw; w Internecie – przy projektowaniu witryn, w wyszukiwarkach,
blogach, e-learningu, handlu elektronicznym, czy przy tworzeniu gier
komputerowych. Książka przedstawia również tło historyczne nowych
mediów, definiuje terminy z nimi związane, opisuje wyzwania stawiane
współczesnemu grafikowi i umiejętności niezbędne do pracy w tej
branży, ze szczególnym uwzględnieniem stadiów procesu twórczego.
Omawia również stosowane technologie, perspektywy na przyszłość oraz
przewidywane odkrycia technologiczne i wpływ, jaki będą one miały na
pracę projektantów.

|
|