Wspaniała Jakość Obrazu
Full HD 1080p
Wyświetlanie Full-HD - 1080p i teraz możesz cieszyć się oglądaniem Blu-ray, grami wideo i nadawaniem HD w pięknym, dużym kontraście o znakomitej jakości bez ograniczania skali lub kompresji.
Bez FullHD - niska rozdzielczość FullHD 1080p - wysoka rozdzielczość
Dostosuj obraz do swoich potrzeb z 3D Color Management
Wyłącznie z BenQ 3D Color Management będziesz miał swobodę dostosować intensywność kolorów do swoich potrzeb. 3D Color Management pozwala użytkownikom samodzielnie dostosować odcień np. zboża i nasycenia wszystkich sześciu ton koła kolorów (czerwony, zielony, niebieski, błękitny, purpurowy i żółty) bez narażania sie na zniekształcenia kolorów.
4000 ANSI lumenów
Jasność 4000 ANSI lumenów światła projekcji -gwarantuje wspaniałe wrażenia w małych i średnich wielkości pomieszczeniach, nawet w miejscach słabo dociemnionych. Tak więc, Twoja prezentacja zawsze będzie dobrze wyświetlona!
3000:1 Współczynnik Kontrastu
SP840 posiada wysoki współczynnik kontrastu 3000:1. Wysokie wskaźniki kontrastu przekładają się na znacznie ostrzejszą definicję szczegółów i szerszy zakres subtelnych różnic kolorów, co sprawia, że tekst jest wyraźniejszy i łatwiejszy do odczytania, a Twoja publiczność bedzie naprawdę zainteresowana prezentacją!
Kompleksowa Łączność z 2x HDMI
Projektor SP840510 oferuje 2x port HDMI które bez problemów pozwolą połączyć urządzenia cyfrowe takie jak odtwarzacz Blu-ray. HDMI jest również najwyższym i całkowicie przyszłościowym standardem połączenia, zapewniającym czysty przekaz dźwięku cyfrowego i doskonałej jakości wyświetlany obraz wideo.
Funkcja Keystone - Doskonała Widoczność Twojej Prezentacji
Z automatyczną regulacją keystone, idealny kwadrat to wszystko co zobaczysz. Więc idź naprzód i pożegnaj się ze zniekształconymi obrazami, grafikami i wykresami!
Złoty Laur Klienta 2011
W edycji plebiscytu 2011, w kategorii projektory multimedialne BenQ zajął pierwsze miejsce zdobywając tytuł „Złoty Laur Klienta 2011”. W głosowaniu konsumentów projektory uzyskały 36% wszystkich głosów, dystansując konkurencję – kolejna marka uzyskała 22% głosów, a kolejne odpowiednio 12, 9 i 8% głosów.