|
|
|
e-mail: [zasłonięte]@hirudina.pl tel. stacjonarny: (32)[zasłonięte]352-04 tel. komórkowy: 513-[zasłonięte]-833 komunikator: [zasłonięte]40558
Adres sklepu: ul. Księdza Bednorza 14 (pod apteką) Katowice-Szopienice
Godziny pracy: Pon - Pt: 8.30 – 16.30
Lokalizacja sklepu:
|
|
|
Przelew na konto mBank: 16 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 406776
|
|
|
Wszystkie zamówienia realizowane są przez Pocztę Polską.
Książki wysyłamy zgodnie z wyborem opcji: - po wpłacie na konto - za pobraniem Wysyłamy również za granicę!
Koszty przesyłki są u nas zawsze zgodne z aktualnym cennikiem Poczty Polskiej.
Odbiór osobisty: Po odbiór książek serdecznie zapraszamy do naszej księgarni w Katowicach-Szopienicach (adres powyżej)
|
|
|
|
WYSYŁKA DZISIAJ !!!
CODZIENNIE W DNI ROBOCZE
WYSTARCZY DO GODZ. 13.00 wysłać do nas:
1) deklarację odbioru przesyłki "za pobraniem" lub 2) skan przelewu albo 3) wpłacić za pośrednictwem "Płacę z Allegro"
PROFESJONALNY PRACOWNIK SOCJALNY
PROJEKT SOCJALNY
W KSZTAŁCENIU I DZIAŁANIU SPOŁECZNYM
Dorota Wolska - Prylińska
POLECAMY RÓWNIEŻ INNE KSIĄŻKI Z SERII:
BIBLIOTEKA PRACOWNIKA SOCJALNEGO
Stan książki: NOWA Wydawnictwo: Śląsk Stron: 140 Okładka: miękka Opis
Pojęcie projektowania, czy też projektu, używane jest od kilku lat niezwykle często i w najróżniejszych sytuacjach społecznych. Bywa synonimem takich określeń jak: idea, plan, program, zamysł, zamiar. Termin ,,projekt socjalny” zagwarantowany jest dla takiego rodzaju pomysłu na działanie, któremu przyświeca czytelnie określony cel społeczny, a jednym z jego uczestników w fazie koncepcyjnej, a zazwyczaj również wdrożeniowej, jest pracownik socjalny (w tej książce również kandydat na pracownika socjalnego), rozumiany jako przedstawiciel zawodów działających w obszarze pracy socjalnej/społecznej.
W książce znajdzie Czytelnik próby zdefiniowania kluczowych pojęć charakteryzujących współczesne kształcenie do pracy socjalnej, informacje na temat konstrukcji projektu socjalnego. Nie należy jednak traktować jej jako ,,poradnika z projektowania”. Jest ona raczej syntezą namysłu nad etapami projektowania, korzyściami i trudnościami występującymi w procesie dydaktycznym – jest efektem wieloletniej praktyki autorki jako nauczyciela projektowania i koordynatora projektów socjalnych. Może stanowić materiał porównawczy dla analiz różnych konstrukcji projektów socjalnych oraz rozważań poświęconych miejscu projektu w planach i programach kształcenia do pracy socjalnej.
W książce przedstawiono również wyniki badań nad przydatnością projektowania zarówno jako metody kształcenia, jak i sposobu pracy socjalnej. W pierwszym przypadku projektowanie jest więc postrzegane jako systematycznie i świadomie organizowany proces dydaktyczny, który poprzez przyjęcie określonych treści i środków nauczania ma na celu wykształcenie przyszłych pracowników socjalnych. W drugim przypadku jest to już konkretny sposób działania przedstawicieli zawodów społecznych.
Książka łączy doświadczenie praktyka-nauczyciela z refleksją badacza. Jest przydatna nauczycielom projektowania socjalnego (projektowania społeczno-wychowawczego), studentom, którym przyjdzie spotkać się w procesie kształcenia z zagadnieniem projektowania socjalnego, pracownikom socjalnym, którzy zajmują się tworzeniem i wdrażaniem w życie projektu socjalnego.
Spis treści:
Przedmowa 7
Wstęp 11
1. Projekt socjalny w kształceniu do pracy socjalnej
– zagadnienia wprowadzające 17
1.1. Pracownik socjalny. Praca socjalna 18
1.2. Kształcenie do pracy socjalnej 22
1.3. Geneza projektowania jako metody kształcenia
do pracy socjalnej 31
1.4. Projektowanie we współczesnych metodach nauczania 37
1.5. Projektowanie w działaniu społeczno-wychowawczym 39
1.6. Transgresje jako efekt kształcenia poprzez projektowanie 41
2. Opracowanie i wdrożenie projektu socjalnego – etapy, korzyści
i trudności procesu kształcenia 47
2.1. Projekt socjalny – kłopoty definicyjne 51
2.2. Wybór obszaru działania 58
2.3. Etapy konstruowania projektu socjalnego 59
2.4. Rodzaje projektów socjalnych 69
2.5. Nauczyciel w procesie kształcenia do działania 73
2.6. Miejsce projektu w planach i programach kształcenia
do pracy socjalnej/działania społecznego 75
3. Przydatność projektowania w kształceniu do pracy socjalnej 81
3.1. Przydatność projektowania – ocena uczniów/słuchaczy 85
3.2. Przydatność projektowania – ocena nauczycieli 87
3.3. Przydatność projektowania – ocena absolwentów 89
3.4. Wady i zalety pracy zespołowej studentów
w procesie projektowania 98
3.5. Wnioski dla procesu hirudina kształcenia 102
4. Projekt socjalny w działaniu społecznym 109
4.1. Aktywność zawodowa absolwentów
wykształconych poprzez projektowanie 111
4.2. Opinie pracodawców na temat projektowania 122
4.3. Wpływ badań naukowych na jakość działania społecznego 124
4.4. Pytania o praktykę działania
z wykorzystaniem projektowania socjalnego 126
Bibliografia 129
Aneks 135
CHCESZ PRZED ZAKUPEM ZAPOZNAĆ SIĘ Z OFEROWANĄ KSIĄŻKĄ NAPISZ DO NAS MAILA, A OTRZYMASZ DARMOWY FRAGMENT!!!
Zobacz nasze pozostałe oferty:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Panelealle
|
|
|
|
|