|
Funkcje Sklepu Internetowego.
Ogólnie: 1. Wsparcie dla Secure Sockets Layer (https) kodowanie (128-bit); 2. Elastyczne modele opodatkowania; 3. Model 1: obliczanie podatku na podstawie adresu dostawy; 4. Model 2: obliczanie podatku na podstawie lokalizacji sklepu; 5. Model 3: tryb UE (obliczanie podatku na podstawie lokalizacji sklepu, jeżeli klient pochodzi z państwa należącego do UE; 6. Zaawansowane zarządzanie kontem (dla zarejestrowanych użytkowników); 7. Zarządzanie adresami dostawy z poziomu konta użytkownika; 8. Zaawansowana historia zamówień; 9. Możliwość dostosowania e-maila potwierdzającego zamówienie, wysyłanego do kupującego i właściciela e-sklepu; 10. Wielowalutowość - użytkownik może wybrać w jakiej walucie chce przeprowadzić transakcję; 11. Wielojęzyczność. Funkcje katalogu produktów: 1. Rozbudowany interfejs administracyjny (Javascript-powered); 2. Zarządzanie nielimitowaną ilością produktów i kategorii może być sklepem internetowym lub (po wyłączeniu funkcji koszyka) wirtualnym katalogiem; 3. Szybkie wyszukiwanie produktów i kategorii, możliwość filtrowania przez parametry, promocje itp.; 4. Publikacja opinii o produkcie i ocen produktu (moderowana lub automatyczna); 5. Proste i szybkie promowanie wybranych produktów; 6. Sygnalizacja dostępności produktów, terminu dostawy; 7. Posiada funkcję sklepu z produktami "do pobrania"; 8. Opcja wysyłania powiadomień o dostępności produktu w magazynie. Narzędzia administratora: 1. Możliwość zamieszczania dodatkowych obrazków lub plików związanych z produktem (jak Specyfikacje, ulotki); 2. Możliwość podania parametrów produktu (kolor, wielkość); 3. Klasyfikacja typów produktów w kategoriach; 4. Grupowanie klientów w specjalne grupy zakupowe (różne ceny, opcje płatności); 5. Różne ceny dla produktu (uzależnione od ilości lub grupy klientów); 6. Elastyczne wyświetlanie ceny (z podatkiem lub bez, możliwość formatowania ceny i symbolu waluty); 7. Konwersja "w locie" pomiędzy różnymi walutami; 8. Obszerne statystyki; 9. Kontrola zapasów magazynowych; 10. Zarządzanie zamówieniami, historia zamówień,system powiadomień, możliwość edycji zamówień; 11. Podstawowe narzędzia raportowania: sprzedaż miesięczna, roczna, zysk; 12. Zarządzanie statusem zamówienia; 13. Zarządzanie różnymi walutami, krajami, stanami; 14. Integracja z alle (zamówienie specjalne). Moduły płatności: 1. Zdolność przetwarzania w czasie rzeczywistym transakcji kartami kredytowymi; 2. Łatwe użycie predefiniowanych bramek płatnościowych takich jak: DotPay, authorize.net®, PayPal, 2Checkout, eWay, Worldpay, PayMate, NoChex,; 3. Możliwość rozszerzenia funkcjonalności o kolejne moduły płatności przy pomocy Payment Module API!. Moduły wysyłki: 1. Elastyczna konfiguracja stawek i spedytorów[ 2. Pobieranie stawek spedytorskich w trybie online (n.p. moduły dla usług InterShipper, UPS, USPS, FedEx lub Canada Post mogą używać Shipping Rate API).[ 3. Możliwość rozszerzenia funkcjonalności o kolejne moduły wysyłki przy pomocy Shipping Module API!.
Katalog produktów charakteryzują: 1. Nieograniczona ilość produktów, kategorii i podkategorii; 2. Szczegółowe charakterystyki produktów (włącznie z fotografiami!); 3. Wprowadzanie informacji o produktach, przesyłanie zdjęć i miniaturek z okna przeglądarki; 4. Odmiany (warianty) produktów; 5. Atrybuty produktów, np. rozmiar, kolor; 6. Zaawansowana wyszukiwarka produktów; 7. Import i eksport produktów do plików CSV; 8. Dodawania obrazów i plików np. arkuszy ze specyfikacją; 9. Zarządzanie cenami. Sklep oferuje: 1. Możliwość wyboru dowolnego środka płatniczego, zarządzanie listą walut, państw; 2. Różnicowanie cen dla poszczególnych grup klientów (prowizje; 3. Wyświetlanie cen z podatkiem lub bez podatku; 4. Zarządzanie promocjami, upustami i obniżkami cen. Elastyczne formy opodatkowania: 1. Obsługa zróżnicowanych stawek podatkowych; 2. Obsługa stref podatkowych (państwa, regiony, stany); 3. Obliczanie podatku wg adresu właściciela sklepu lub adresu dostawy; 4. Tryb UE (obliczanie podatku na podstawie lokalizacji sklepu, jeżeli klient pochodzi z państwa należącego do UE); 5. Relacje z klientami. W sklepie możesz: 1. Tworzyć grupy klientów (okazjonalni, stali, hurtownicy, itp.); 2. Prowadzić księgę adresową klientów ze wszystkimi niezbędnymi danymi; 3. Umożliwić klientom zarządzanie swoim kontem, modyfikację swoich danych; 4. Umożliwić klientom przeglądanie historii swoich zamówień włącznie ze szczegółami; 5. Umożliwić klientom określanie wielu adresów dostawy zakupionych produktów. Narzędzia klienta: 1. Trzy rodzaje wyszukiwarek produktów - prosta, rozszerzona, według parametrów; 2. Publikacja opinii o produkcie i ocen produktu (moderowana lub automatyczna); 3. Proste i szybkie promowanie wybranych produktów; 4. Sygnalizowanie dostępności produktów, terminu dostawy; 5. Wysyłanie powiadomień o dostępności produktu w magazynie do oczekujących klientów; 6. Formy płatności. Oprogramowanie umożliwia: 1. Stosowanie różnych sposobów zapłaty (pobranie/gotówka, przelewy bankowe, płatność kartami kredytowymi); 2. Obsługę transakcji w czasie rzeczywistym - kartami kredytowymi; 3. Korzystanie z bramek płatnościowych takich jak: authorize.net, PayPal, eWay i innych; 4. Poszerzanie sposobów płatności o własne metody i napisane przez siebie moduły przy pomocy Payment Module API; 5. Wystawianie faktur.. Komplet narzędzi do zarządzania zamówieniami: 1. Kompletne zarządzanie zamówieniami, włącznie z ich historią, adresami IP komputerów; 2. Obsługa klienta przez automatyczne procedury informowania o fazie realizacji transakcji; 3. Definiowanie własnych stanów realizacji zamówień (statusu zamówień); 4. Powiadomienie o złożeniu zamówienia - przesyłane do klienta i właściciela sklepu (zależnie od dokonanych ustawień); 5. Zarządzanie magazynem - poziomem zapasów produktów i ich wariantów (kontrola stanu produktów w magazynie); 6. Powiadamianie klientów o sprowadzeniu i dostępności produktów, których w momencie składania zamówienia brakowało w magazynie. Wysyłka towarów pozwala na: 1. Pobieranie z witryny Sklepu zakupionych w nim produktów cyfrowych, np. oprogramowania komputerowego, zdjęć; 2. Elastyczną konfiguracja sposobów dostawy towarów, stawek opłat za przesyłki i spedytorów; 3. Pobieranie stawek spedytorskich w trybie online (n.p. moduły dla usług InterShipper, UPS, USPS, FedEx lub Canada Post mogą używać Shipping Rate API); 4. Wzbogacanie o dodatkowe moduły wysyłki przy pomocy Shipping Module API. Raporty i statystika pozwala na: 1. Raport - przegląd na stronie startowej (ilość klientów, ilość zamówień, itd.); 2. Generowanie statystyk sprzedaży: raporty dzienne, okresowe, roczne. Program partnerski pozwala na: 1. Zarządzanie promocjami; 2. Bezpieczeństwo transakcji; 3. Bezpieczny tryb SSL; 4. 128-bitowe szyfrowanie danych; 5. Przechowywanie w bazie danych adresów IP komputerów, z których dokonywano zamówień.
|
|