|
Funkcje Sklepu Internetowego.
Ogólnie:
1. Wsparcie dla Secure Sockets Layer (https) kodowanie (128-bit);
2. Elastyczne modele opodatkowania;
3. Model 1: obliczanie podatku na podstawie adresu dostawy;
4. Model 2: obliczanie podatku na podstawie lokalizacji sklepu;
5. Model 3: tryb UE (obliczanie podatku na podstawie lokalizacji sklepu, jeżeli klient pochodzi z państwa należącego do UE;
6. Zaawansowane zarządzanie kontem (dla zarejestrowanych użytkowników);
7. Zarządzanie adresami dostawy z poziomu konta użytkownika;
8. Zaawansowana historia zamówień;
9. Możliwość dostosowania e-maila potwierdzającego zamówienie, wysyłanego do kupującego i właściciela e-sklepu;
10. Wielowalutowość - użytkownik może wybrać w jakiej walucie chce przeprowadzić transakcję;
11. Wielojęzyczność.
Funkcje katalogu produktów:
1. Rozbudowany interfejs administracyjny (Javascript-powered);
2. Zarządzanie nielimitowaną ilością produktów i kategorii może być sklepem internetowym lub (po wyłączeniu funkcji koszyka) wirtualnym katalogiem;
3. Szybkie wyszukiwanie produktów i kategorii, możliwość filtrowania przez parametry, promocje itp.;
4. Publikacja opinii o produkcie i ocen produktu (moderowana lub automatyczna);
5. Proste i szybkie promowanie wybranych produktów;
6. Sygnalizacja dostępności produktów, terminu dostawy;
7. Posiada funkcję sklepu z produktami "do pobrania";
8. Opcja wysyłania powiadomień o dostępności produktu w magazynie.
Narzędzia administratora:
1. Możliwość zamieszczania dodatkowych obrazków lub plików związanych z produktem (jak Specyfikacje, ulotki);
2. Możliwość podania parametrów produktu (kolor, wielkość);
3. Klasyfikacja typów produktów w kategoriach;
4. Grupowanie klientów w specjalne grupy zakupowe (różne ceny, opcje płatności);
5. Różne ceny dla produktu (uzależnione od ilości lub grupy klientów);
6. Elastyczne wyświetlanie ceny (z podatkiem lub bez, możliwość formatowania ceny i symbolu waluty);
7. Konwersja "w locie" pomiędzy różnymi walutami;
8. Obszerne statystyki;
9. Kontrola zapasów magazynowych;
10. Zarządzanie zamówieniami, historia zamówień,system powiadomień, możliwość edycji zamówień;
11. Podstawowe narzędzia raportowania: sprzedaż miesięczna, roczna, zysk;
12. Zarządzanie statusem zamówienia;
13. Zarządzanie różnymi walutami, krajami, stanami;
14. Integracja z Allegro.pl (zamówienie specjalne).
Moduły płatności:
1. Zdolność przetwarzania w czasie rzeczywistym transakcji kartami kredytowymi;
2. Łatwe użycie predefiniowanych bramek płatnościowych takich jak: DotPay, authorize.net®, PayPal, 2Checkout, eWay, Worldpay, PayMate, NoChex,;
3. Możliwość rozszerzenia funkcjonalności o kolejne moduły płatności przy pomocy Payment Module API!.
Moduły wysyłki:
1. Elastyczna konfiguracja stawek i spedytorów[
2. Pobieranie stawek spedytorskich w trybie online (n.p. moduły dla usług InterShipper, UPS, USPS, FedEx lub Canada Post mogą używać Shipping Rate API).[
3. Możliwość rozszerzenia funkcjonalności o kolejne moduły wysyłki przy pomocy Shipping Module API!.
Katalog produktów charakteryzują:
1. Nieograniczona ilość produktów, kategorii i podkategorii;
2. Szczegółowe charakterystyki produktów (włącznie z fotografiami!);
3. Wprowadzanie informacji o produktach, przesyłanie zdjęć i miniaturek z okna przeglądarki;
4. Odmiany (warianty) produktów;
5. Atrybuty produktów, np. rozmiar, kolor;
6. Zaawansowana wyszukiwarka produktów;
7. Import i eksport produktów do plików CSV;
8. Dodawania obrazów i plików np. arkuszy ze specyfikacją;
9. Zarządzanie cenami.
Sklep oferuje:
1. Możliwość wyboru dowolnego środka płatniczego, zarządzanie listą walut, państw;
2. Różnicowanie cen dla poszczególnych grup klientów (prowizje;
3. Wyświetlanie cen z podatkiem lub bez podatku;
4. Zarządzanie promocjami, upustami i obniżkami cen.
Elastyczne formy opodatkowania:
1. Obsługa zróżnicowanych stawek podatkowych;
2. Obsługa stref podatkowych (państwa, regiony, stany);
3. Obliczanie podatku wg adresu właściciela sklepu lub adresu dostawy;
4. Tryb UE (obliczanie podatku na podstawie lokalizacji sklepu, jeżeli klient pochodzi z państwa należącego do UE);
5. Relacje z klientami.
W sklepie możesz:
1. Tworzyć grupy klientów (okazjonalni, stali, hurtownicy, itp.);
2. Prowadzić księgę adresową klientów ze wszystkimi niezbędnymi danymi;
3. Umożliwić klientom zarządzanie swoim kontem, modyfikację swoich danych;
4. Umożliwić klientom przeglądanie historii swoich zamówień włącznie ze szczegółami;
5. Umożliwić klientom określanie wielu adresów dostawy zakupionych produktów.
Narzędzia klienta:
1. Trzy rodzaje wyszukiwarek produktów - prosta, rozszerzona, według parametrów;
2. Publikacja opinii o produkcie i ocen produktu (moderowana lub automatyczna);
3. Proste i szybkie promowanie wybranych produktów;
4. Sygnalizowanie dostępności produktów, terminu dostawy;
5. Wysyłanie powiadomień o dostępności produktu w magazynie do oczekujących klientów;
6. Formy płatności.
Oprogramowanie umożliwia:
1. Stosowanie różnych sposobów zapłaty (pobranie/gotówka, przelewy bankowe, płatność kartami kredytowymi);
2. Obsługę transakcji w czasie rzeczywistym - kartami kredytowymi;
3. Korzystanie z bramek płatnościowych takich jak: authorize.net, PayPal, eWay i innych;
4. Poszerzanie sposobów płatności o własne metody i napisane przez siebie moduły przy pomocy Payment Module API;
5. Wystawianie faktur..
Komplet narzędzi do zarządzania zamówieniami:
1. Kompletne zarządzanie zamówieniami, włącznie z ich historią, adresami IP komputerów;
2. Obsługa klienta przez automatyczne procedury informowania o fazie realizacji transakcji;
3. Definiowanie własnych stanów realizacji zamówień (statusu zamówień);
4. Powiadomienie o złożeniu zamówienia - przesyłane do klienta i właściciela sklepu (zależnie od dokonanych ustawień);
5. Zarządzanie magazynem - poziomem zapasów produktów i ich wariantów (kontrola stanu produktów w magazynie);
6. Powiadamianie klientów o sprowadzeniu i dostępności produktów, których w momencie składania zamówienia brakowało w magazynie.
Wysyłka towarów pozwala na:
1. Pobieranie z witryny Sklepu zakupionych w nim produktów cyfrowych, np. oprogramowania komputerowego, zdjęć;
2. Elastyczną konfiguracja sposobów dostawy towarów, stawek opłat za przesyłki i spedytorów;
3. Pobieranie stawek spedytorskich w trybie online (n.p. moduły dla usług InterShipper, UPS, USPS, FedEx lub Canada Post mogą używać Shipping Rate API);
4. Wzbogacanie o dodatkowe moduły wysyłki przy pomocy Shipping Module API.
Raporty i statystika pozwala na:
1. Raport - przegląd na stronie startowej (ilość klientów, ilość zamówień, itd.);
2. Generowanie statystyk sprzedaży: raporty dzienne, okresowe, roczne.
Program partnerski pozwala na:
1. Zarządzanie promocjami;
2. Bezpieczeństwo transakcji;
3. Bezpieczny tryb SSL;
4. 128-bitowe szyfrowanie danych;
5. Przechowywanie w bazie danych adresów IP komputerów, z których dokonywano zamówień.
|
|