Aby uzmysłowić Ci w jaki sposób działa logo na ludzi opowiem Ci, krótką historyjkę. Lucjan miał sklep wędkarski. Znajomy zapytał go, czy wie gdzie można kupić dobry spławik. Znajomy odpowiedział, że tak i pamięta, że gdzieś na mieście widział 2 sklepy z akcesoriami wędkarskimi. "Miał taką rybę w szyldzie" - mówił z przejęciem znajomy rysując na kartce zapamiętane (bo dobre) LOGO. W tym momencie Lucjan zyskał kolejnego klienta. Zatem... bardzo ważne jest, aby znak by jasny i czytelny dla każdego potencjalnego klienta.
Logo, ale dla kogo?
Po drugie czas zdać sobie sprawę, że banalne pomysły nie mogą być ratowane przez piękne wykonanie. Podobno trudno jest spartaczyć dobry pomysł, a jednak zgodzisz się, że nadmiernie skomplikowane logo oprócz braku adoptowalności to także dłuższy czas odczytywania znaku i jego gorsza zapamiętywalność przez obserwującego, który często jest Twoim potencjalnym klientem. Logo musi być bezpośrednie, lecz nie nachalne. Powinno odnosić się do podświadomości i inteligencji obserwatora.
To co nas wyróżnia...
Jeśli choć trochę interesowałeś/aś się tematyką identyfikacji graficznej wiesz, że LOGO musi być praktyczne. Logotyp to inaczej znak rozpoznawczy, musi dać się więc przenieść na inne media poczynając od kartki ksero lub faxu, koszulki, a skończywszy na pudełku do wina czy długopisie. Mało tego, na każdym z produktów logo musi wyglądać dobrze. Dobry Logotyp dla firmy, przedsiębiorstwa, zespołu, organizacji pozarządowej, fundacji, sklepu internetowego, stowarzyszenia, czy też na stronę WWW określić można zatem jako unikalny, pomysłowy, ponadczasowy, łatwy do zapamiętania i odwzorowania.
Nasze projekty!
W naszych projektach opieramy się na wspólnie wypracowanej z klientem koncepcji i to jest najważniejszym aspektem naszej pracy. Każdy nasz projekt posiada wewnętrzną spójność i jest zgodny z założonymi celami. Idealne logo to poniekąd sztuka umysłu – czysta idea. Taki projekt odwołuje się do intelektu widza i pobudza jego emocje, których nie zakłócają efektowne walory estetyczne, tanie chwyty, niepotrzebne ozdoby. Staramy się wizualizować Twoją ideę tak aby stała się sztuką.
Oto kilka naszych prac:
Oto subiektywna lista genialnych wg nas logotypów wpisujących się w trend konceptualnego projektowania graficznego:
Zastanawiasz się teraz w jaki sposób wybrać firmę, która stworzy dla Ciebie LOGO (LOGOTYP). Oto odpowiedź - jednym sposobem, aby stwierdzić, czy zaprojektowane dla Ciebie LOGO jest odpowiednie jest nieograniczona możliwość krytykowania i ulepszania przygotowanych projektów. Zespół naszych grafików jest na to gotowy! Tworzymy znaki graficzne (logo) m.in. dla firm, organizacji pozarządowych, sklepów internetowych, zespołów muzycznych i galerii artystycznych.
Motywy używane w naszych projektach logo nie są nigdy wykorzystywane więcej niż jeden raz. Wg naszej filozofii LOGO to unikalne przedstawienie określonej idei. Korzystając z naszej oferty masz gwarancję, że otrzymasz swój indywidualny, niepowtarzalny i przede wszystkim własny znak rozpoznawczy, ponieważ mamy świeże spojrzenie i nowe pomysły, których wynikiem jest zawsze oryginalne i przyjemne dla oka LOGO. Sprawdź dalej co jeszcze dostaniesz...
Co zyskujesz?
- oszczędność Twojego czasu i pieniędzy - projekty na ogół w ciągu 24 godzin od wpłaty
- 3 niepowtarzalne koncepcje LOGO
- nielimitowaną ilość zmian w wybranej koncepcji
- podstawową księgę znaku (ang. Corporate Identity), czyli opis budowy logo i przykłady jak należy znak stosować dla prawidłowego używania. Inaczej mówiąc kilka zasad, których warto przestrzegać dla dobra i jednorodnego wizerunku organizacji/firmy
- projekt LOGO w formatach odpowiednich do umieszczenia w sieci Internet, na materiałach promocyjnych oraz do wydruków, czyli wersję w pełnym kolorze, w odcieniach szarości, czarno-białą, bez tła <.jpg, .png> oraz edytowalne pliki wektorowe, które pozwolą Ci później dowolnie modyfikować logo według Twoich potrzeb <.cdr, .eps, .pdf>
- umowę o przeniesieniu praw autorskich
GRATIS otrzymasz:
LOGO w wersji animowanej do umieszczenia np. na Twojej stronie www (przykłady poniżej)
Co po zakupie?
Po zakupie skontaktujemy się z Tobą. Na początek zadamy Ci kilka pytań, a następnie otrzymasz 3 koncepcje swojego LOGO. Wybierzesz jeden projekt, nad którym będziemy wspólnie pracować ulepszając po kolei każdy jego element.
Prawa autorskie?
Prawa autorskie, czyli rzecz najistotniejsza. Logo otrzymujesz na własność, co oznacza, że wraz z projektem otrzymasz wszelkie autorskie prawa majątkowe do przedmiotu umowy. Uzyskasz, więc prawo wykorzystania logotypu (bez konieczności uzyskania odrębnej zgody Wykonawcy) poprzez powielenie go dowolną techniką, w szczególności ksero, utrwalanie w pamięci komputera, umieszczanie w Internecie, w prasie, w telewizji i w innych mediach w tym elektronicznych, wykorzystania do realizacji dowolną wybraną techniką na podstawie uzyskanego projektu. Dodatkowo uzyskasz prawo do dokonywania w nim niezbędnych zmian i korekt bez konieczności uzyskiwania zgody firmy Modny Design.
Co więcej?
Potrzebujesz projektu wizytówki, papieru firmowego, baneru na stronę www lub maila graficznego? Zapytaj, a przygotujemy dla Ciebie i to!