Co po zakupie?
Po zakupie prosimy abyś odpowiedział/a w mailu na kilka poniższych pytań:
1. Proponowana nazwa, która ma być użyta w logo: np. nazwa firmy oraz wszystkie inne dane, które mają lub mogłyby być umieszczone w LOGOTYPIE (np. ™, ® sp. z o.o.).
2. Krótki opis przedmiotu działalności firmy, kluczowe dziedziny.
3. Czy firma posiada stronę internetową (proszę podać jej adres)?
4. Czy są jakieś kolory, które powinny być użyte w LOGO?
5. Kto jest Państwa głównym konkurentem? Proszę ewentualnie o podanie adresów stron internetowych.
Po przeanalizowaniu Twoich odpowiedzi przygotujemy od 3 do 9 koncepcji logotypu. Spośród nich wybierzesz jeden projekt, nad którym będziemy wspólnie pracować ulepszając po kolei każdy jego element, poczynając od kształtów, kolorów, aż po cienie.
Korzystając z naszej oferty masz gwarancję, że otrzymasz swój indywidualny, niepowtarzalny znak rozpoznawczy.
Oto kilka naszych prac:
![Projekty logo modny design](http://modnydesign.pl/public/assets/images/logo/1.jpg)
logotyp zaprojektowany dla salonu optycznego, optyka, okulisty
![Projekty logo modny design](http://modnydesign.pl/public/assets/images/logo/2.jpg)
logotyp zaprojektowany dla kafeterii, kawiarni, kafejki internetowej
![Projekty logo modny design](http://modnydesign.pl/public/assets/images/logo/3.jpg)
lifting logotypu firmy zajmującej się sprzedażą środków chemicznych
![Projekty logo modny design](http://modnydesign.pl/public/assets/images/logo/4.jpg)
logotyp zaprojektowany na potrzeby konkursu z wiedzy o przedsiębiorczości
![Projekty logo modny design](http://modnydesign.pl/public/assets/images/logo/5.jpg)
logotyp zaprojektowany dla mini piekarni, ciastkarni, cukierni
![Projekty logo modny design](http://modnydesign.pl/public/assets/images/logo/6.jpg)
logotyp zaprojektowany dla portalu prezentującego newsy ze świata nowych technologii
![Projekty logo modny design](http://modnydesign.pl/public/assets/images/logo/8.jpg)
logotyp zaprojektowany dla czytelni akademickiej
![Projekty logo modny design](http://modnydesign.pl/public/assets/images/logo/11.jpg)
logotyp zaprojektowany dla producenta hydrauliki siłowej
![Projekty logo modny design](http://modnydesign.pl/public/assets/images/logo/12.jpg)
logotyp zaprojektowany dla pubu, baru, knajpy muzycznej
![Projekty logo modny design](http://modnydesign.pl/public/assets/images/logo/14.jpg)
logotyp zaprojektowany dla centrum wymiany danych technologicznych
![Projekty logo modny design](http://modnydesign.pl/public/assets/images/logo/15.jpg)
logotyp zaprojektowany dla developera budującego osiedle wielorodzinne
![Projekty logo modny design](http://modnydesign.pl/public/assets/images/logo/16.jpg)
logotyp zaprojektowany dla portalu o zdrowej, przebadanej laboratoryjnie żywności
![Projekty logo modny design](http://modnydesign.pl/public/assets/images/logo/17.jpg)
logotyp zaprojektowany dla restauracji serwującej tradycyjne japońskie potrawy
![Projekty logo modny design](http://modnydesign.pl/public/assets/images/logo/18.jpg)
logotyp zaprojektowany dla studenckiej grupy teatralnej
Logo otrzymujesz na własność, co oznacza, że wraz z projektem otrzymasz wszelkie autorskie prawa majątkowe do przedmiotu umowy. Uzyskasz, więc prawo wykorzystania logotypu (bez konieczności uzyskania odrębnej zgody Wykonawcy) poprzez powielenie go dowolną techniką, w szczególności ksero, utrwalanie w pamięci komputera, umieszczanie w Internecie, w prasie, w telewizji i w innych mediach w tym elektronicznych, wykorzystania do realizacji dowolną wybraną techniką na podstawie uzyskanego projektu. Dodatkowo uzyskasz prawo do dokonywania w nim niezbędnych zmian i korekt bez konieczności uzyskiwania zgody firmy Modny Design.
Na koniec, aby uzmysłowić Ci w jaki sposób logo działa na ludzi przytoczę Ci, zasłyszaną pewnego zimowego wieczoru rozmowę:
- Gdzie można kupić dobry spławik? - zapytał pan w zielonej koszulce. Ziewnął przy tym głośno, prawdopodobnie zmęczony doskwierającym mrozem.
- Pamiętam, że gdzieś na osiedlu widziałem dwa sklepy z akcesoriami wędkarskimi. Jeden z nich, ten na ul. Mazowieckiej, miał taką śmieszną rybkę w szyldzie - odpowiedział z przejęciem drugi pan, rysując palcem na zmrożonej szybie zapamiętane logo.
Ty też możesz w ten sposób zdobywać klientów. Zatem nawet jeśli nie kupisz u nas projektu logo, zwróć uwagę na to jak ważne jest, aby znak by jasny i czytelny dla każdego potencjalnego klienta. Banalne pomysły nie mogą być ratowane przez piękne wykonanie. Podobno trudno jest spartaczyć dobry pomysł, a jednak zgodzisz się, że nadmiernie skomplikowane logo oprócz braku adoptowalności to także dłuższy czas odczytywania znaku i jego gorsza zapamiętywalność przez obserwującego, który często jest Twoim potencjalnym klientem. Logo musi być bezpośrednie, lecz nie nachalne. Powinno odnosić się do podświadomości i inteligencji obserwatora. Miłego dnia!