|
gg:[zasłonięte]10732
GlobalProfit Daniel
Tokarz Norwida
11/5 48-340 Głuchołazy NIP:753[zasłonięte]203-92
|
|
|
Nr rachunku: 30
1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 356107 MBANK odbiorca:
GlobalProfit Daniel Tokarz Norwida 11/5 48-340 Głuchołazy
|
|
|
Przedmiotem
aukcji jest produkt oryginalny, nowy i zafoliowany.
Do każdego zakupu otrzymasz paragon lub na życzenie fakturę VAT
Zgodnie z
USTAWĄ z dnia 2 marca 2000 r. klient ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie dziesięciu
dni, ze wskazaniem wyjątków, o których mowa w art. 10 ust. 3 3.
|
|
|
PROGRES – Komputerowy program wspierający rozwój
PRZEZNACZENIE
Program Komputerowy Wspomagający Rozwój narodził się z wiedzy, doświadczeń w pracy i obserwacji rozwoju dzieci. Jest to program komputerowy wspomagający rozwój psychoruchowy dzieci i młodzieży. Kierowany jest do wszystkich uczniów w wieku 6-15 lat w celu podniesienia umiejętności szkolnych, zapobiegania deficytom, osiągania sukcesów, podnoszenia motywacji do zdobywania wiedzy w sposób szybki i trwały. Ćwiczenia i zadania są formą treningu, który wydobywa potencjał intelektualny dziecka i rozwija go wszechstronnie.
ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA
Jest wynikiem zbierania wieloletnich doświadczeń w pracy z dziećmi i młodzieżą w różnym wieku, ze specyficznymi i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi jak również z dziećmi wybitnie zdolnymi. Oparta jest o wiedzę teoretyczną zawartą w wielu publikacjach naukowych na temat rozwoju dzieci oraz o metody i formy pracy wypracowane przez autorkę. Główną koncepcją jest Trening Globalny Wspierania Rozwoju dzieci i młodzieży. Program Komputerowy realizuje zadania Treningu Globalnego i zawarty jest w jego strukturze. Traktowany jest jako narzędzie pomocnicze do osiągania sukcesu, jakim jest wszechstronny rozwój ucznia i jego umiejętności. Program jest przeznaczony do realizacji w szkole, wraz z nauczycielem jako towarzyszem treningu, który wzmacnia sukcesy, poświęca uwagę i czas. Program zalecany jest również do używania w warunkach domowych przy udziale rodziców i opiekunów, jako kontynuacja procesu rozwijającego prowadzonego przez szkołę.
ĆWICZENIA KSZTAŁTUJĄ
- umiejętności językowe
- czytanie i słuchanie ze zrozumieniem
- zdolności wzrokowo-słuchowe
- wyobraźnię
- koncentrację uwagi
- spostrzegawczość i szybkość reakcji
- myślenie logiczne
- umiejętności pamięciowe
- liczenie i myślenie matematyczne
ZASTOSOWANIE
Program powstał z myślą o zastosowaniu go jako pomocy w pracy z dziećmi i młodzieżą. Jest w szczególności przydatny w przypadkach:
- dzieci z problemami szkolnymi powodującymi trudności, deficyty, frustracje, brak równowagi emocjonalnej, brak motywacji do nauki;
- dzieci z dysleksją;
- dzieci nadpobudliwych psychoruchowo;
- dzieci z problemami ruchowymi oraz z zaburzoną koordynacją wzrokowo-ruchową;
- dzieci zdolne mogą dzięki Programowi Komputerowemu Wspierającemu Rozwój przyspieszyć tempo nauki;
Deficyty najczęściej występujące u dzieci:
- brak koncentracji uwagi;
- brak koordynacji wzrokowo-ruchowo-słuchowej;
- słabe procesy pamięciowe;
- powolny proces przetwarzania informacji;
- zaburzona analiza i synteza wzrokowa i słuchowa;
- nadpobudliwość psychoruchowa;
- brak równowagi emocjonalnej;
- brak sukcesów szkolnych, frustracje, brak motywacji do nauki;
ZASTOSOWANE METODY
Do opracowania programu wykorzystano techniki pracy terapeutycznej oparte na metodach:
- Metody Dobrego Startu
- Sensorycznej Integracji Kinezjologii Edukacyjnej P. Dennisona
- Metody 18 struktur Wyrazowych
- Metody relaksacyjne – muzykoterapia
Realizacja ćwiczeń w Programie Wspierającym Rozwój to trening sensoryczny przygotowujący centralny układ nerwowy do pracy intelektualnej.
Zadania w Programie prowadzą do podniesienia poziomu:
- koncentracji uwagi,
- koordynacji wzrokowo -ruchowo-słuchowej,
- spostrzegawczości,
- różnicowania wzrokowego i słuchowego,
- analizy i syntezy wzrokowo-słuchowej,
- procesów logicznego myślenia,
- szybkości reakcji na bodźce,
- procesów pamięciowych,
- czytania, pisania,
- liczenia - myślenia matematycznego,
- kształtowania wyobraźni,
- procesów językowych,
Aktywności podejmowane przez ucznia podczas realizacji zadań programu to:
- słuchanie
- czytanie
- mówienie
- liczenie
- myślenie logiczne
- zapamiętywania
- aktywność analizatorów: wzrokowego, słuchowego, kinestetycznego.
STOPNIOWANIE TRUDNOŚCI
Program umożliwia dostosowanie stopnia trudności zadań do aktualnych możliwości użytkownika. Można tak dobrać trudność każdego zadania, by zadanie zakończyło się sukcesem i przyniosło duży ładunek pozytywnej energii budującej wysoki poziom motywacji ucznia do pracy.
REALIZACJA PROGRAMU
Sposób realizacji programu (interfejs, komunikacja, udzielanie odpowiedzi, wyniki) dostosowane są też do potrzeb i wymagań dzieci. Wszystkie zadania i ćwiczenia są szczegółowo opisane i omówione przez występujące w programie postacie. W każdym momencie realizacji zadań programu użytkownik widzi w jakiej grupie ćwiczeń się znajduje.
Każda część programu jest prowadzona przez trenera, który jest widoczny na ekranie podczas realizacji ćwiczenia jak również czyta on polecenia. W każdym momencie realizacji ćwiczeń Użytkownik może skorzystać z ćwiczeń ruchowych, jak również ma bezpośredni dostęp do Treningu emocji. Wyniki można drukować, co ma istotne znaczenie w tak zwanym zatrzymaniu chwili, szczególnie tej przynoszącej sukces i radość. Praca z programem odbywa się w przyjemnej bezstresowej atmosferze. Nowoczesna multimedialna forma realizacji łączy w sobie bogatą zawartość merytoryczną z atrakcyjną zabawą z komputerem. Dziecka nie trzeba zmuszać do wykonywania ćwiczeń – wykonuje je samodzielnie z przyjemnością, ciesząc się z osiąganych postępów.
Konstrukcja Programu Komputerowego Wspierającego Rozwój pozwala też na wspólną zabawę dzieci i rodziców. Takie zachowania pogłębiają więzy rodzinne i najbardziej stymulują do pracy.
PODSUMOWANIE
Program komputerowy Wspierający Rozwój to wszechstronna i wieloprofilowa pomoc stymulująca rozwój procesów intelektualnych i umysłowych. Prowadząca poprzez trening do prawidłowych funkcji nauki i efektywnego uczenia się.
Autorka Dorota Rudzińska- Friedel
Wymagania sprzętowe:
System operacyjny: Windows XP/Vista/7 (32bit)
Napęd: CD/DVD
Komputer: PC z procesorem min. 1 GHz
|
|