Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE - NOWA !!!!!!

28-01-2012, 2:05
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 51 zł     
Użytkownik czarodziejka_pl
numer aukcji: 2022445183
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 17   
Koniec: 26-01-2012 17:56:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2007
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książki jakich szukasz

Informacje o firmie

PHW ARKA 
Warszawa
Kontakt

e-mail: biuro[zasłonięte]@arka-phw.pl

Pracujemy:
od pon. do piątku

 

 

ARKA_K_G na platformie Allegro

Księgarnia internetowa Arka na platformie aukcyjnej Allegro proponuje  Państwu Książki w nadzwyczaj atrakcyjnych cenach. Oferta obejmuje wszelkie typy książek. 
Gwarantujemy szybką realizację transakcji oraz rzetelną i fachową obsługę
 Przedmiotem aukcji jest Książka
PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE.
BUDOWA I FUNKCJONOWANIE
 

PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE - NOWA !!!!!!

Autor: Piotr Kwiatek
Wydawca: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA
Rok wydania: 2007
Okładka: Miękka
Wymiary: 176x250
Ilość stron: 228
ISBN:[zasłonięte]978-8326-157-8

Cena detaliczna: 63,00
V
Opis: Kluczowym elementem koncepcji zarządzania marketingowego opartego na relacjach, czyli wzajemnych powiązaniach i interakcjach między podmiotami rynkowymi, jest zagadnienie trwałości związku z klientem, określanej mianem lojalności nabywcy. Jednym z najistotniejszych dla praktyki gospodarczej odkryć było stwierdzenie istnienia zależności między długością trwania relacji przedsiębiorstwo - klienci a generowanymi zyskami. Oznaczało to między innymi wzrost zainteresowania metodami umożliwiającymi kształtowanie czasu trwania tych relacji. Tym zagadnieniom poświęcona jest niniejsza publikacja.

W książce szczegółowo omówiono:

# cechy marketingu relacyjnego,
# fakty i mity na temat lojalności klientów,
# metody pomiaru lojalności,
# rodzaje i cechy programów lojalnościowych,
# schemat lojalnościowy i program częstego zakupu,
# proces tworzenia programów lojalnościowych i ocenę ich funkcjonowania,
# efekty programów lojalnościowych.

Książka jest przeznaczona dla menedżerów, którzy są odpowiedzialni za funkcjonowanie programów lojalnościowych lub planują ich wprowadzenie, kierowników działów sprzedaży, pracowników agencji reklamowych, tworzących i prowadzących programy na rzecz swoich klientów, a także dla studentów kierunków ekonomicznych, stanowi bowiem rozwinięcie i uzupełnienie podręczników dotyczących nabywców i zagdanienia lojalności.

 

 
Realizacja zamówienia

Po zakończeniu aukcji, oczekujemy na maila z informacją o wybranej formie płatności.
Przelew = wylicytowana kwota + koszt przesyłki. 
Przy zakupie 2 lub więcej pozycji prosimy o kontakt celem ustalenia kosztów przesyłki
W tytule przelewu prosimy wpisać nr aukcji oraz login.
Wysyłka realizujemy w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Bezpieczeństwo

Książki wysyłamy w trwałej, ochronnej kopercie lub w kartonowym pudełku.
Forma przesyłki to list polecony lub paczka pocztowa.
Mniejsze książki możemy wysłać dodatkowo zabezpieczone za dopłatą 2 zł
Faktura vat wystawiana jest na życzenie klienta.
W razie jakichkolwiek problemów, mogą Państwo liczyć na pomoc naszego zespołu.
W przypadku zaginięcia przesyłki prosimy o kontakt.