Poznaj reguły projektowania i programowania obiektowego
- Elementy techniki obiektowej
- Metodyka tworzenia oprogramowania
- Implementacja mechanizmów obiektowych
Programowanie zorientowane obiektowo to technika, która w ciągu ostatnich lat zyskała niezwykłą popularność. Języki programowania obiektowego święcą triumfy, a metodologie projektowania oparte na analizie obiektowej stają się standardami przemysłowymi. Założenia analizy i programowania obiektowego są pozornie proste, jednakże bez ich właściwego zrozumienia nie można zaprojektować prawidłowo aplikacji implementowanej w obiektowym języku programowania. Technologia obiektowa zmieniła cały przemysł programistyczny, więc jej opanowanie jest niezbędnym elementem wiedzy każdego informatyka, który chce wykorzystywać w pracy nowoczesne metody i techniki.
Książka "Programowanie zorientowane obiektowo" to wyczerpujące omówienie wszystkich zagadnień związanych z projektowaniem i programowaniem obiektowym. Opisuje główne elementy techniki obiektowej oraz wiele spośród ich potencjalnych zastosowań. Dzięki książce poznasz również metodykę projektowania oprogramowania, dowiesz się, czym są wzorce projektowe, i nauczysz się, w jaki sposób zaimplementować lub zasymulować techniki obiektowe w różnych językach programowania.
- Podstawowe elementy projektowania obiektowego
- Wielokrotne wykorzystywanie kodu
- Analiza obiektowa
- Abstrakcyjne typy danych
- Klasy i obiekty
- Zarządzanie pamięcią
- Mechanizmy dziedziczenia
- Obsługa wyjątków
- Metodyka projektowania obiektowego
- Programowanie współbieżne
- Obiektowe bazy danych
- Zastosowanie technik obiektowych w różnych językach programowania
Wykorzystaj techniki obiektowe i popraw jakość
tworzonego przez siebie oprogramowania.