|
Autor: Bjarne Stroustrup
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2233-7
Ilość stron: 1112
Data wydania: 03/2010
Twarda oprawa
Jeśli zależy Ci na tym, aby zdobyć rzetelną wiedzę i perfekcyjne umiejętności programowania z użyciem języka C++, powinieneś uczyć się od wybitnego eksperta i twórcy tego języka - Bjarne Stroustrupa, który jako pierwszy zaprojektował i zaimplementował C++.
Podręcznik, który trzymasz w ręku, daje Ci szansę odkrycia wszelkich tajników tego języka, obszernie opisanego w międzynarodowym standardzie i obsługującego najważniejsze techniki programistyczne. C++ umożliwia pisanie wydajnego i eleganckiego kodu, a większość technik w nim stosowanych można przenieść do innych języków programowania.
Książka "Programowanie w C++. Teoria i praktyka" zawiera szczegółowy opis pojęć i technik programistycznych, a także samego języka C++, oraz przykłady kodu. Znajdziesz tu również omówienia zagadnień zaawansowanych, takich jak przetwarzanie tekstu i testowanie.
Z tego podręcznika dowiesz się, na czym polega wywoływanie funkcji przeciążonych i dopasowywanie wyrażeń regularnych. Zobaczysz też, jaki powinien być standard kodowania. Poznasz sposoby projektowania klas graficznych i systemów wbudowanych, tajniki implementacji, wykorzystywania funkcji oraz indywidualizacji operacji wejścia i wyjścia.
Korzystając z tego przewodnika, nauczysz się od samego mistrza pisać doskonałe, wydajne i łatwe w utrzymaniu programy.
Rozdziały:
Rozdział 1. Komputery, ludzie i programowanie (39)
Część I: Podstawy (61)
Rozdział 2. Witaj, świecie! (63)
Rozdział 3. Obiekty, typy i wartości (77)
Rozdział 4. Wykonywanie obliczeń (103)
Rozdział 5. Błędy (139)
Rozdział 6. Pisanie programu (175)
Rozdział 7. Kończenie programu (217)
Rozdział 8. Szczegóły techniczne - funkcje itp. (247)
Rozdział 9. Szczegóły techniczne - klasy itp. (287)
Część II: Wejście i wyjście (319)
Rozdział 10. Strumienie wejścia i wyjścia (321)
Rozdział 11. Indywidualizacja operacji wejścia i wyjścia (353)
Rozdział 12. Model graficzny (381)
Rozdział 13. Klasy graficzne (407)
Rozdział 14. Projektowanie klas graficznych (443)
Rozdział 15. Graficzne przedstawienie funkcji i danych (471)
Rozdział 16. Graficzne interfejsy użytkownika (497)
Część III: Dane i algorytmy (523)
Rozdział 17. Wektory i pamięć wolna (525)
Rozdział 18. Wektory i tablice (563)
Rozdział 19. Wektory, szablony i wyjątki (593)
Rozdział 20. Kontenery i iteratory (629)
Rozdział 21. Algorytmy i słowniki (667)
Część IV: Poszerzanie horyzontów (703)
Rozdział 22. Ideały i historia (705)
Rozdział 23. Przetwarzanie tekstu (745)
Rozdział 24. Działania na liczbach (779)
Rozdział 25. Programowanie systemów wbudowanych (809)
Rozdział 26. Testowanie (865)
Rozdział 27. Język C (899)
Dodatki (941)
Dodatek A: Zestawienie własności języka (943)
Dodatek B: Biblioteka standardowa (991)
Dodatek C: Podstawy środowiska Visual Studio (1043)
Dodatek D: Instalowanie biblioteki FLTK (1047)
Dodatek E: Implementacja GUI (1051)
Słowniczek (1059)
Programowanie Teoria i praktyka z wykorzystaniem C++
|