Autor: Bjarne Stroustrup ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2233-7 Ilość stron: 1112 Data wydania: 03/2010 Twarda oprawa Jeśli zależy Ci na tym, aby zdobyć rzetelną wiedzę i perfekcyjne umiejętności programowania z użyciem języka C++, powinieneś uczyć się od wybitnego eksperta i twórcy tego języka - Bjarne Stroustrupa, który jako pierwszy zaprojektował i zaimplementował C++. Podręcznik, który trzymasz w ręku, daje Ci szansę odkrycia wszelkich tajników tego języka, obszernie opisanego w międzynarodowym standardzie i obsługującego najważniejsze techniki programistyczne. C++ umożliwia pisanie wydajnego i eleganckiego kodu, a większość technik w nim stosowanych można przenieść do innych języków programowania. Książka "Programowanie w C++. Teoria i praktyka" zawiera szczegółowy opis pojęć i technik programistycznych, a także samego języka C++, oraz przykłady kodu. Znajdziesz tu również omówienia zagadnień zaawansowanych, takich jak przetwarzanie tekstu i testowanie. Z tego podręcznika dowiesz się, na czym polega wywoływanie funkcji przeciążonych i dopasowywanie wyrażeń regularnych. Zobaczysz też, jaki powinien być standard kodowania. Poznasz sposoby projektowania klas graficznych i systemów wbudowanych, tajniki implementacji, wykorzystywania funkcji oraz indywidualizacji operacji wejścia i wyjścia. Korzystając z tego przewodnika, nauczysz się od samego mistrza pisać doskonałe, wydajne i łatwe w utrzymaniu programy. Rozdziały: Rozdział 1. Komputery, ludzie i programowanie (39) Część I: Podstawy (61) Rozdział 2. Witaj, świecie! (63) Rozdział 3. Obiekty, typy i wartości (77) Rozdział 4. Wykonywanie obliczeń (103) Rozdział 5. Błędy (139) Rozdział 6. Pisanie programu (175) Rozdział 7. Kończenie programu (217) Rozdział 8. Szczegóły techniczne - funkcje itp. (247) Rozdział 9. Szczegóły techniczne - klasy itp. (287) Część II: Wejście i wyjście (319) Rozdział 10. Strumienie wejścia i wyjścia (321) Rozdział 11. Indywidualizacja operacji wejścia i wyjścia (353) Rozdział 12. Model graficzny (381) Rozdział 13. Klasy graficzne (407) Rozdział 14. Projektowanie klas graficznych (443) Rozdział 15. Graficzne przedstawienie funkcji i danych (471) Rozdział 16. Graficzne interfejsy użytkownika (497) Część III: Dane i algorytmy (523) Rozdział 17. Wektory i pamięć wolna (525) Rozdział 18. Wektory i tablice (563) Rozdział 19. Wektory, szablony i wyjątki (593) Rozdział 20. Kontenery i iteratory (629) Rozdział 21. Algorytmy i słowniki (667) Część IV: Poszerzanie horyzontów (703) Rozdział 22. Ideały i historia (705) Rozdział 23. Przetwarzanie tekstu (745) Rozdział 24. Działania na liczbach (779) Rozdział 25. Programowanie systemów wbudowanych (809) Rozdział 26. Testowanie (865) Rozdział 27. Język C (899) Dodatki (941) Dodatek A: Zestawienie własności języka (943) Dodatek B: Biblioteka standardowa (991) Dodatek C: Podstawy środowiska Visual Studio (1043) Dodatek D: Instalowanie biblioteki FLTK (1047) Dodatek E: Implementacja GUI (1051) Słowniczek (1059) Programowanie Teoria i praktyka z wykorzystaniem C++ |