Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Programowanie Teoria i praktyka z wykorzystaniem C

24-01-2012, 5:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 120 zł     
Użytkownik ArturZiom1410
numer aukcji: 2002617470
Miejscowość Żagań
Wyświetleń: 28   
Koniec: 15-01-2012 21:21:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Wszystkie aukcje|Komentarze|Zadaj pytanie|
Kontakt
GG[zasłonięte]81659
TEL: 782 [zasłonięte] 185
        
                       SKYPE :ksiegarnia-ziomek                             
Wysyłka
Koszt przesylki należy doliczyć do ceny towaru. Wysyłka w 24godziny od  daty zaksięgowania wpłaty                                            Książki wysyłam w bezpiecznych kopertach bąbelkowych  lub paczkach

Do każdej zakupionej książki wystawiam paragon a na życzenie również fakturę Vat.
Płatności
 Numer konta oraz moje dane zostaną automatycznie przesłane przez serwis allegro na twój adres e-mail po wygraniu aukcji.
Opis aukcji
Programowanie Teoria i praktyka z wykorzystaniem C++ 

Autor: Bjarne Stroustrup

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2233-7

Ilość stron: 1112

Data wydania: 03/2010

Twarda oprawa

Jeśli zależy Ci na tym, aby zdobyć rzetelną wiedzę i perfekcyjne umiejętności programowania z użyciem języka C++, powinieneś uczyć się od wybitnego eksperta i twórcy tego języka - Bjarne Stroustrupa, który jako pierwszy zaprojektował i zaimplementował C++.

Podręcznik, który trzymasz w ręku, daje Ci szansę odkrycia wszelkich tajników tego języka, obszernie opisanego w międzynarodowym standardzie i obsługującego najważniejsze techniki programistyczne. C++ umożliwia pisanie wydajnego i eleganckiego kodu, a większość technik w nim stosowanych można przenieść do innych języków programowania.

Książka "Programowanie w C++. Teoria i praktyka" zawiera szczegółowy opis pojęć i technik programistycznych, a także samego języka C++, oraz przykłady kodu. Znajdziesz tu również omówienia zagadnień zaawansowanych, takich jak przetwarzanie tekstu i testowanie.

Z tego podręcznika dowiesz się, na czym polega wywoływanie funkcji przeciążonych i dopasowywanie wyrażeń regularnych. Zobaczysz też, jaki powinien być standard kodowania. Poznasz sposoby projektowania klas graficznych i systemów wbudowanych, tajniki implementacji, wykorzystywania funkcji oraz indywidualizacji operacji wejścia i wyjścia.

Korzystając z tego przewodnika, nauczysz się od samego mistrza pisać doskonałe, wydajne i łatwe w utrzymaniu programy.

Rozdziały:
Rozdział 1. Komputery, ludzie i programowanie (39)

Część I: Podstawy (61)
Rozdział 2. Witaj, świecie! (63)
Rozdział 3. Obiekty, typy i wartości (77)
Rozdział 4. Wykonywanie obliczeń (103)
Rozdział 5. Błędy (139)
Rozdział 6. Pisanie programu (175)
Rozdział 7. Kończenie programu (217)
Rozdział 8. Szczegóły techniczne - funkcje itp. (247)
Rozdział 9. Szczegóły techniczne - klasy itp. (287)

Część II: Wejście i wyjście (319)
Rozdział 10. Strumienie wejścia i wyjścia (321)
Rozdział 11. Indywidualizacja operacji wejścia i wyjścia (353)
Rozdział 12. Model graficzny (381)
Rozdział 13. Klasy graficzne (407)
Rozdział 14. Projektowanie klas graficznych (443)
Rozdział 15. Graficzne przedstawienie funkcji i danych (471)
Rozdział 16. Graficzne interfejsy użytkownika (497)

Część III: Dane i algorytmy (523)
Rozdział 17. Wektory i pamięć wolna (525)
Rozdział 18. Wektory i tablice (563)
Rozdział 19. Wektory, szablony i wyjątki (593)
Rozdział 20. Kontenery i iteratory (629)
Rozdział 21. Algorytmy i słowniki (667)

Część IV: Poszerzanie horyzontów (703)
Rozdział 22. Ideały i historia (705)
Rozdział 23. Przetwarzanie tekstu (745)
Rozdział 24. Działania na liczbach (779)
Rozdział 25. Programowanie systemów wbudowanych (809)
Rozdział 26. Testowanie (865)
Rozdział 27. Język C (899)

Dodatki (941)
Dodatek A: Zestawienie własności języka (943)
Dodatek B: Biblioteka standardowa (991)
Dodatek C: Podstawy środowiska Visual Studio (1043)
Dodatek D: Instalowanie biblioteki FLTK (1047)
Dodatek E: Implementacja GUI (1051)
Słowniczek (1059)

Programowanie Teoria i praktyka z wykorzystaniem C++

Programowanie Teoria i praktyka z wykorzystaniem C


Dodano 2[zasłonięte]011-12 12:53
WSZYSTKIE ZAMÓWIENIA

PO 17 GRUDNIA

NIE MAJĄ GWARANCJI

REALIZACJI PRZED

ŚWIĘTAMI BOŻEGO NARODZENIA



Dodano 2[zasłonięte]011-12 13:02
WSZYSTKIE ZAMÓWIENIA

PO 17 GRUDNIA

NIE MAJĄ GWARANCJI

REALIZACJI PRZED

ŚWIĘTAMI BOŻEGO NARODZENIA