Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Programowanie. Teoria i praktyka z wykorzystaniem

20-07-2014, 14:37
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 92 zł     
Użytkownik iTOiOWO
numer aukcji: 4419783689
Miejscowość Bytom
Wyświetleń: 5   
Koniec: 20-07-2014 14:32:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2013
Kondycja: bez śladów używania
Tematyka: C++
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Informacje


UWAGA!
Odpowiadamy w dni robocze w godzinach
8:00 - 16:00

Telefon:
32[zasłonięte]750-02

napisz do nas

67 1090 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0110001 [zasłonięte] 036112


Programowanie wyd.2 Teoria i praktyka z wykorzystaniem C++
Programowanie wyd.2 Teoria i praktyka z wykorzystaniem C++
Bjarne Stroustrup
wydawnictwo: Helion Gliwice
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46772
data wydania: 2013
nr wydania: II
stron: 1096
format: oprawa miękka
92
*cena z VAT

Jeśli zależy Ci na tym, aby zdobyć rzetelną wiedzę i perfekcyjne umiejętności programowania z użyciem języka C++, powinieneś uczyć się od wybitnego eksperta i twórcy tego języka - Bjarne Stroustrupa, który jako pierwszy zaprojektował i zaimplementował C++. Podręcznik, który trzymasz w ręku, daje Ci szansę odkrycia wszelkich tajników tego języka, obszernie opisanego w międzynarodowym standardzie i obsługującego najważniejsze techniki programistyczne. C++ umożliwia pisanie wydajnego i eleganckiego kodu, a większość technik w nim stosowanych można przenieść do innych języków programowania.
Książka "Programowanie w C++. Teoria i praktyka" zawiera szczegółowy opis pojęć i technik programistycznych, a także samego języka C++, oraz przykłady kodu. Znajdziesz tu również omówienia zagadnień zaawansowanych, takich jak przetwarzanie tekstu i testowanie. Z tego podręcznika dowiesz się, na czym polega wywoływanie funkcji przeciążonych i dopasowywanie wyrażeń regularnych. Zobaczysz też, jaki powinien być standard kodowania. Poznasz sposoby projektowania klas graficznych i systemów wbudowanych, tajniki implementacji, wykorzystywania funkcji oraz indywidualizacji operacji wejścia i wyjścia. Korzystając z tego przewodnika, nauczysz się od samego mistrza pisać doskonałe, wydajne i łatwe w utrzymaniu programy.

  • Techniki programistyczne
  • Infrastruktura algorytmiczna
  • Biblioteka standardowa C++
  • Instrukcje sterujące i obsługa błędów
  • Implementacja i wykorzystanie funkcji
  • Kontrola typów
  • Interfejsy klas
  • Indywidualizacja operacji wejścia i wyjścia
  • Projektowanie klas graficznych
  • Wektory i pamięć wolna
  • Kontenery i iteratory
  • Programowanie systemów wbudowanych
  • Makra.