Wydawnictwo: Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa, 1972r., 200 str., wymiar: 20,5cm. x14,5cm., okładki miękkie, książka używana, ISBN: brak, stan dobry. pieczątki po zlikwidowanej bibliotece |
Spis treści (główne punkty): |
Wstęp ................. 7 I. ZAGADNIENIA OGÓLNE MODERNIZACJI BRANŻY . 11 1. Branża i jej miejsce w gospodarce narodowej .... 11 2. Modernizacja branży jako sposób zmiany systemu ... 17 3. Modernizacja w programie techniczno-ekonomicznej rekonstrukcji branży ............. 24 4. Czynniki ograniczające modernizację branży ..... 30 5. Informacja jako podstawa decyzji wyboru ..... 36 II. TRADYCYJNY RACHUNEK EKONOMICZNY MODERNIZACJI ................ 43 1. Tradycyjny wybór kierunków modernizacji branży ... 43 2. Analiza efektywności za pomocą wskaźników syntetycznych 53 3. Analiza efektywności za pomocą wskaźników cząstkowych 73 4. Analiza efektywności za pomocą wskaźników syntetycznych i cząstkowych ............. 94 III. MATEMATYCZNY MODEL OPTYMALIZACYJNY KIERUNKÓW MODERNIZACJI ........... 112 1. Budowa matematycznego modelu optymalizacyjnego kierunków modernizacji branży .......... 112 2. Model optymalizacyjny kierunków modernizacji branży jedno- i wieloasortymentowej ........ 121 3. Model optymalizacyjny kierunków modernizacji branży, przy uwzględnieniu kosztów transportu produktu lub surowców (model produkcyjno-transportowy) ..... 136 4. Praktyczne aspekty zastosowania matematycznego modelu optymalizacyjnego ............ 147 IV. METODY SIECIOWE W MODERNIZACJI BRANŻY ... 159 1. Metody sieciowe i możliwości ich stosowania .... 159 2. Budowa sieci modelu programu modernizacji branży . . 165 3. Analiza czasu w metodzie sieciowej ....... 171 4. Wybór optymalnego okresu realizacji przedsięwzięcia . . 188 5. Analiza modelu sieciowego przy ograniczeniu zasobów oraz zastosowanie elektronicznych maszyn cyfrowych (EMC) . 199 Zakończenie ................ 208 Literatura ................ 216
|
Do wylicytowanej kwoty należy doliczyć koszt przesyłki. Wysyłka nastąpi po otrzymaniu zapłaty na konto wskazane w mailu potwierdzającym dokonanie zakupu. | |