Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Programowanie gier. Kompendium

19-01-2012, 15:21
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 110 zł     
Użytkownik informatyka_ke
numer aukcji: 1999971468
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 30   
Koniec: 14-01-2012 15:21:29
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Autor: Bruno Miguel Teixeira de Sousa
Tłumaczenie: Adam Bochenek, Jarosław Dobrzański , Sławomir Dzieniszewski 
ISBN: 83-7361-119-3
Tytuł oryginału: Game Programming All In One
Format: B5, stron: 776
Zawiera CD-ROM 
Przykłady na ftp: 2832 kB 
Data wydania: 08/2003

Książka "Programowanie gier. Kompendium" dostarczy całej potrzebnej wiedzy, byś stał się twórcą pasjonujących gier komputerowych.

 

Podzielona na rozdziały zgodnie z poziomem zaawansowania, opisuje kolejno wszystkie aspekty dotyczące programowania gier. Mniej doświadczeni czytelnicy poznać mogą zasady posługiwania się językiem C++ i sprawdzić swe umiejętności pisząc dwie gry tekstowe. Ale to tylko rozgrzewka przed skokiem w krainę DirectX i poznaniem podstawowych składników tej najbardziej rozrywkowej z bibliotek, czyli DirectX Graphics, DirectSound i DirectInput. Twoje umiejętności podniesie z pewnością zaprojektowanie własnych, uniwersalnych modułów, z pomocą których tworzone są przykładowe programy. 
Kolejna część książki opisuje w przystępny sposób bardziej zaawansowane tematy, takie jak matematyczne podstawy tworzenia gier, modelowanie fizyczne, sztuczna inteligencja. Na zakończenie dowiesz się, jak napisać prawdziwą, dużą i atrakcyjną grę i... jak ją sprzedać.

 

Książka zawiera:

  • Podstawy C++ i środowiska Visual C++
  • Zmienne, operatory, funkcje C++
  • Projekty wieloplikowe i preprocesor
  • Łańcuchy i wskaźniki
  • Programowanie obiektowe: klasy, dziedziczenie
  • Strumienie danych
  • Projektowanie dużych aplikacji
  • Projektowanie bibliotek gier
  • Wprowadzenie do programowania w Windows i DirectX
  • Grafika w DirectX, DirectInput i DirectSound
  • Podstawowe algorytmy i struktury danych
  • Matematyczne aspekty programowania gier
  • Sztuczna inteligencja w grach
  • Modelowanie fizyczne - pisanie gier opartych na prawach fizyki
  • Publikowanie gier

Na dołączonej płycie CD znajdują się: Microsoft DirectX 8.1 SDK, Caligari TrueSpace 5 (wersja testowa), Syntrillium CollEdit 2000 (wersja testowa), Jasc Zaint Shop Pro 7 (wersja testowa), gry Gemdrop, Smiley, Smugglets 2 oraz kod źródłowy zamieszczonych w książce przykładów.