Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Programowanie aplikacji na iPhone 4 iOS SDK3 NOWA

19-01-2012, 15:37
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 65 zł     
Użytkownik pol_and
numer aukcji: 2043945376
Miejscowość Bytom Chorzów Katowice
Wyświetleń: 15   
Koniec: 15-01-2012 01:14:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Programowanie aplikacji na iPhone 4. Poznaj platformę iOS SDK3 od podstaw

Autorzy: David Mark, Jack Nutting, Jeff LaMarche
Tytuł oryginału: Beginning iPhone 4 Development: Exploring the iOS SDK
Tłumaczenie: Robert Górczyński
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46358 / 978-83-[zasłonięte]-3588-7
Data wydania: 2011/12
Stron: 592
Cena książki w Helion: 89.00 zł
poland_

stan: nowa

Z opisu wydawcy
----------------------------------------------
Rewolucyjne urządzenia - nowatorskie oprogramowanie!
  •     Jak przygotować środowisko pracy?
  •     Jak zaprojektować atrakcyjny interfejs użytkownika?
  •     Jak wykorzystać potencjał ekranów dotykowych i gestów?
iPhone, iPad, iPod Touch - kto nie zna tych urządzeń? Zmieniły one sposób, w jaki korzystamy z telefonii komórkowej, internetu, oraz to, jak słuchamy muzyki. Perfekcyjny interfejs użytkownika oraz nowoczesny, choć elegancki design sprawiły, że urządzenia te podbiły serca ludzi w każdym wieku. Używają ich nastolatkowie oraz stateczni biznesmeni. Dzięki tej popularności ich użytkownicy są łakomym kąskiem dla producentów oprogramowania. Udostępniając atrakcyjną aplikację, błyskawicznie możesz zyskać dziesiątki tysięcy potencjalnych klientów. Na aplikacjach na te urządzenia naprawdę można zarobić konkretne pieniądze!

Dzięki tej książce błyskawicznie opanujesz niuanse tworzenia oprogramowania dla systemu iOS. Na początek poznasz jego charakterystyczne cechy oraz skonfigurujesz swoje środowisko pracy. Jesteś gotowy do nauki? Zaczynamy. Obsługa interakcji, projektowanie interfejsu użytkownika, obsługa wirtualnej klawiatury to tylko niektóre z elementów, które opanujesz na wstępie. Potem z każdym rozdziałem jest coraz ciekawiej! Nauczysz się zarządzać pamięcią, przechowywać dane użytkownika oraz tworzyć zaawansowane obiekty graficzne za pomocą bibliotek Quartz i OpenGL.
Ponadto dowiesz się, jak maksymalnie wykorzystać potencjał ekranów dotykowych, usług geolokalizacyjnych oraz czujników położenia i przyśpieszenia. Na sam koniec zobaczysz, jak tworzyć aplikacje obsługujące wiele języków, tak żeby Twoje dzieło mogło zdobyć popularność na rynku międzynarodowym. Książka ta jest idealną i wymarzoną pozycją dla wszystkich osób tworzących rozwiązania dla platformy spod znaku ugryzionego jabłka. Sprawdzi się ona również wyśmienicie w rękach nowicjusza, dla którego będzie stanowiła przewodnik programisty po systemie iOS.
  •     Cechy charakterystyczne platformy iOS
  •     Obsługa interakcji
  •     Akcje
  •     Uruchamianie aplikacji
  •     Projektowanie i tworzenie interfejsu użytkownika
  •     Automatyczna rotacja i zmiana rozmiaru interfejsu
  •     Korzystanie z wielu widoków
  •     Wykorzystanie paska zakładek
  •     Obsługiwane czcionki
  •     Zastosowanie TableView
  •     Nawigacja w tabelach
  •     Ustawienia aplikacji i użytkownika
  •     Przechowywanie danych
  •     Technologia Grand Central Dispatch
  •     Cykl życia aplikacji
  •     Quartz i OpenGL - rysowanie na ekranie
  •     Obsługa ekranów dotykowych i gestów
  •     Usługi geolokalizacyjne
  •     Wykorzystanie informacji z żyroskopu i akcelerometru
  •     Korzystanie z aparatu
  •     Tworzenie aplikacji wielojęzycznych
Kompendium wiedzy na temat tworzenia oprogramowania dla iOS-a!