|
|
Księgarnia
PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
Księgarnia
stacjonarna: 519 [zasłonięte] 288
504 029
187 [zasłonięte]@tlen.pl |
|
|
|
Książkę wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3
dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę
VAT.
W tytule
przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM,
Tychy
ul. Jana Pawła II 24
pon-pt 10-19; sob
10-16.
tel. 519 [zasłonięte] 288
Przy odbiorze osobistym
proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.
|
|
|
|
Wpłata na konto:
Alior Bank
21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709
|
|
|
|
Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki
doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł. |
| |
Programowanie aplikacji na iPhone 4 Poznaj platformę iOS SDK3 od
podstaw (oryginalnie: Beginning iPhone 4 Development: Exploring
the iOS SDK) Mark Dave, Nutting Jack, LaMarche Jeff
Wydawnictwo: Helion ISBN:
978-83-[zasłonięte]-3588-7 Tłumaczenie: Górczyński
Robert Format: 15.5x23.5cm Liczba stron:
587 Oprawa: Miękka Wydanie: 2012 r.
Opis: Rewolucyjne urządzenia - nowatorskie
oprogramowanie! Jak przygotować środowisko pracy? Jak
zaprojektować atrakcyjny interfejs użytkownika? Jak wykorzystać
potencjał ekranów dotykowych i gestów? iPhone, iPad, iPod Touch -
kto nie zna tych urządzeń? Zmieniły one sposób, w jaki korzystamy z
telefonii komórkowej, internetu, oraz to, jak słuchamy muzyki.
Perfekcyjny interfejs użytkownika oraz nowoczesny, choć elegancki
design sprawiły, że urządzenia te podbiły serca ludzi w każdym
wieku. Używają ich nastolatkowie oraz stateczni biznesmeni. Dzięki
tej popularności ich użytkownicy są łakomym kąskiem dla producentów
oprogramowania. Udostępniając atrakcyjną aplikację, błyskawicznie
możesz zyskać dziesiątki tysięcy potencjalnych klientów. Na
aplikacjach na te urządzenia naprawdę można zarobić konkretne
pieniądze!
Dzięki tej książce błyskawicznie opanujesz niuanse tworzenia
oprogramowania dla systemu iOS. Na początek poznasz jego
charakterystyczne cechy oraz skonfigurujesz swoje środowisko pracy.
Jesteś gotowy do nauki? Zaczynamy. Obsługa interakcji, projektowanie
interfejsu użytkownika, obsługa wirtualnej klawiatury to tylko
niektóre z elementów, które opanujesz na wstępie. Potem z każdym
rozdziałem jest coraz ciekawiej! Nauczysz się zarządzać pamięcią,
przechowywać dane użytkownika oraz tworzyć zaawansowane obiekty
graficzne za pomocą bibliotek Quartz i OpenGL. Ponadto dowiesz
się, jak maksymalnie wykorzystać potencjał ekranów dotykowych, usług
geolokalizacyjnych oraz czujników położenia i przyśpieszenia. Na sam
koniec zobaczysz, jak tworzyć aplikacje obsługujące wiele języków,
tak żeby Twoje dzieło mogło zdobyć popularność na rynku
międzynarodowym. Książka ta jest idealną i wymarzoną pozycją dla
wszystkich osób tworzących rozwiązania dla platformy spod znaku
ugryzionego jabłka. Sprawdzi się ona również wyśmienicie w rękach
nowicjusza, dla którego będzie stanowiła przewodnik programisty po
systemie iOS.
|
|