Najtaniej na allegro! Ceny hurtowe! Towar nieużywany!
Tytuł: Programowanie aplikacji dla urządzeń mobilnych z systemem Windows Mobile
Autor: Jacek Matulewski, Bartosz Turowski
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2631-1
Liczba stron: 400
Format: 158x235
Oprawa: miękka
Data Wydania: 2[zasłonięte]010-10 r.
Cena:
tylko 49,67 zł
Opis przedmiotu
Zaprojektuj nowe aplikacje dla urządzeń mobilnych
- Środowisko Visual Studio i szkic projektu
- Wykorzystanie języka C# i platformy .NET Compact
- Zastosowanie grafiki trójwymiarowej z mobilnym Direct3D
Urządzenia przenośne, począwszy od telefonów komórkowych, a skończywszy na GPS-ach i kieszonkowych odtwarzaczach wideo, są dziś niezwykle popularne. Wiele z nich łączy w sobie tak przeróżne funkcje, że można je nazwać minikomputerami. Nic dziwnego, że pracują pod kontrolą uniwersalnego systemu operacyjnego, zdolnego obsłużyć wiele różnych aplikacji, który bez kłopotu można przenieść z jednego urządzenia na drugie. Podobna kompatybilność samych aplikacji gwarantuje możliwość ich wielokrotnego wykorzystania w różnych typach urządzeń, a użytkownikom zapewnia komfort błyskawicznego opanowania obsługi nowego telefonu czy aparatu fotograficznego.
W książce "Programowanie aplikacji dla urządzeń mobilnych i systemu WindowsMobile " omówione zostało projektowanie aplikacji napisanych w języku C# dla urządzeń działających pod kontrolą systemu Windows Mobile. Znajdziesz tu wszystkie aspekty pracy nad takim programem: począwszy od warunków środowiska programistycznego i uruchomieniowego, przez pisanie i testowanie kodu (z wyszczególnieniem elementów właściwych aplikacjom projektowanym dla platformy .NET Compact), aż po przechowywanie danych w plikach XML czy bazie SQL Server Compact. Dowiesz się także nieco więcej o wykorzystywaniu w urządzeniach przenośnych grafiki 3D.
- Środowisko programistyczne Visual Studio i emulatory
- Tworzenie, zapisywanie i wczytywanie projektu
- Uruchomienie aplikacji na rzeczywistym urządzeniu
- Język C# i praktyka projektowania aplikacji dla platformy .NET Compact
- Projektowanie kontrolek i kontrolki charakterystyczne dla platformy .NET Compact
- Studium przypadku - gra Reversi
- Obsługa podstawowych funkcji telefonu i programu Outlook
- Detekcja stanu urządzenia przenośnego i dodatkowe funkcje urządzeń przenośnych
- Przechowywanie danych w SQL Server Compact i plikach XML
- Grafika trójwymiarowa z mobilnym Direct3D
- Instalacja Windows Mobile 6 Professional SDK
Zagwarantuj uniwersalność swoich aplikacji - buduj je dla systemu Windows Mobile
Sugerujemy list polecony lub kurier - gwarancja dostarczenia!
List ekonomiczny i priorytet na własne ryzyko !!!
- Możliwy odbiór osobisty tylko po wcześniejszym skontaktowaniu
- Możliwość zwrotu towaru do 10 dni, szczegóły na stronie o mnie (Dz.U.z 31.03.2000r.art.7 u.1.)
- W ofercie ponad 60 tyś książek.