Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PROGRAMMING INTERACTIVITY Joshua Noble

29-06-2015, 17:10
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 237.30 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5407124932
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 29-06-2015, 16:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978[zasłonięte][zasłonięte]09392, 978[zasłonięte][zasłonięte]93114, 978[zasłonięte][zasłonięte]31546, 978[zasłonięte][zasłonięte]55731, 978[zasłonięte][zasłonięte]71654, 978-[zasłonięte][zasłonięte]09392, 978-[zasłonięte][zasłonięte]93114, 978-[zasłonięte][zasłonięte]31546, 978-[zasłonięte][zasłonięte]55731, 978-[zasłonięte][zasłonięte]71654
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

Programming Interactivity

PRODUCT DETAILS:
Author: Joshua Noble
Language: English
Publisher: O'Reilly Media
Publication Date: 30 Jan 2012
Dimensions: 17.8 x 2.9 x 23.3 cm
Format: Paperback
Pages: 728
Condition: NEW
Product_ID: 1449C1144X

Want to create rich interactive experiences with your artwork, designs, or prototypes, using electronics and programming? This is the place to start. Programming Interactivity helps you explore common themes in interactive art and design, including 2D and 3D graphics, sound, physical interaction, computer vision, geolocation, and more. No programming experience is required to get started. Learn the basics of programming and electronics with this book, and get working code samples you can use right away. You'll also find the background and technical information you need to design, program, build, and troubleshoot your own projects. The second edition brings you up-to-date on the latest versions of these three freely available tools created specifically for artists and designers: * Processing, a Java-based programming language and environment for building projects on the desktop, Web, or mobile phones * Arduino, a system that integrates a microcontroller prototyping board, development environment, and programming language for creating your own sensor and control hardware * openFrameworks, a coding framework for designers and artists that uses the powerful C++ programming language

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.


EXPLORING ARDUINO Jeremy Blum

ARDUINO COOKBOOK Michael Margolis

GENERATIVE DESIGN Bohnacker, Gross

GENERATIVE ART Matt Pearson

THE NATURE OF CODE Daniel Shiffman

PROCESSING: A PROGRAMMING HANDBOOK Reas, Fry