Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Program szkolenia z zakresu obsługi... [nowa]

19-01-2012, 22:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 236.60 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2003093768
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 16-01-2012 01:43:05
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Program szkolenia z zakresu obsługi klienta. Ćwiczenia, formularze, wskazówki dla prowadzącego
Gee Jeff, Gee Val

Program szkolenia z zakresu obsługi klienta. Ćwiczenia, formularze, wskazówki dla prowadzącego
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64146
  • liczba stron: 492
  • Okładka: twarda
  • Wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • Seria: HR
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-06
  • Opis

    Zestaw 60 sesji szkoleniowych wraz z materiałami na CD stanowi kompletny program rozwoju umiejętności niezbędnych do profesjonalnej obsługi klienta. Zestaw zawiera interaktywne ćwiczenia uszeregowane według celów szkoleniowych, które pomagają kształtować umiejętności interpersonalne konieczne do skutecznego komunikowania się oraz rozwijają kompetencje zawodowe i zdolności rozwiązywania konkretnych problemów. Mają też na celu utrwalanie pozytywnego nastawienia do klientów i wzmacnianie motywacji do pracy.Każda z sesji zawiera wszystkie elementy niezbędne do przeprowadzenia zajęć:opis celów szkoleniowych oraz przykładowych korzyściinformacje na temat czasu szkolenia i potrzebnych materiałówtematy do dyskusjiarkusze dla uczestnikówscenariusze do ćwiczeń polegających na odgrywaniu rólplansze do wyświetlaniaNa CD znajdują się wersje elektroniczne wszystkich materiałów przeznaczonych do wydruku i rozdania uczestnikom szkoleń oraz slajdy prezentacji PowerPoint do wykorzystania podczas szkolenia.

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa