Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Program psychoedukacyjny dla dzieci 7-10-letnich d

09-03-2012, 20:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 19.80 zł     
Użytkownik wka_morzyk
numer aukcji: 2108577253
Miejscowość Wałbrzych
Wyświetleń: 9   
Koniec: 09-03-2012 14:52:17

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Szablon 10


Wszelkich brakujących informacji na Naszej aukcji udzielą Państwu

MAŁGORZATA
tel. 501 [zasłonięte] 253

KATARZYNA
tel .603 [zasłonięte] 668

lub napisz do nas
wka_[zasłonięte]@interia.pl

Informacji telefonicznych udzielamy:
od wtorku do piątku
w godz: 12:OO - 16:OO

Zasady aukcji

Wałbrzyska Księgarnia Akademicka M.K.Morzyk
ul. Wrocławska 10
58-309 Wałbrzych
31 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]095[zasłonięte] 0098 6083
(P K O Bank Polski S.A.)

Dostawa

Przesyłki wysyłane są zazwyczaj na następny dzień po zaksięgowaniu wpłaty. W sporadycznych przypadkach w ciągu 4 dni roboczych.
KOSZTY PRZESYŁKI NALICZANE WEDŁUG WAGI I CENNIKA POCZTY POLSKIEJ. Do kosztów przesyłki doliczono koszt opakowania. ( Koperta ochronna )
Przy zakupie więcej niż 1 przedmiotu należy skontaktować się w celu uzgodnienia kosztów przesyłki lub poczekać aż My się skontaktujemy. Ceny kosztów przesyłki na aukcjach są naliczane do wysyłki 1 książki.
PRZY WYSYŁCE ZAGRANICZNEJ OBOWIĄZUJĄ INNE KOSZTY WYSYŁKI NIŻ PODANE NA AUKCJI.
Do każdej książki wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę Vat .
UWAGA NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM .
PEŁNY REGULAMIN KSIĘGARNI DOSTĘPNY NA STRONIE O MNIE
Menu End


Program psychoedukacyjny dla dzieci 7-10-letnich doskonalący sprawność językową

Autor/autorzy:
Alicja Iwanowska, Cecylia Januszek, Mariola Kwiatkowska-Łozińska
Dane techniczne

OFICYNA WYDAWNICZA IMPULS

Wydanie II

Kraków 2009

Format B5

Objętość 84 strony

Oprawa miękka

0,145 KG + koperta ochronna
Opis


Przewodnią zasadą towarzyszącą tej pracy jest podejmowanie konkretnych działań na rzecz troski nauczyciela o optymalny rozwój intelektualny, emocjonalny, społeczny oraz prawidłowy rozwój mowy każdego dziecka, a także ma on na względzie dobro wszystkich członków zespołu klasowego.

Celem programu jest podejmowanie konkretnych działań. Wszystkie ćwiczenia są dostosowane do indywidualnych możliwości psychofizycznych uczniów w normie intelektualnej, a także mogą być wykorzystane do pracy z dziećmi upośledzonymi w stopniu lekkim.

Oddziaływania psychoedukacyjne tego programu odnoszą się do czterech obszarów funkcjonowania psychospołecznego dzieci: postrzeganie siebie i rozumienie uczuć, współdziałanie i uczestnictwo w grupie, sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach, swobodne porozumiewanie się z otoczeniem. Każdy obszar zawiera scenariusze, które są podzielone na spotkania. Cały program obejmuje 35 spotkania, które powinny być realizowane co tydzień, przez cały rok szkolny. Poszczególne spotkania i scenariusze ściśle wiążą się ze sobą, a ich układ nie jest przypadkowy. Ćwiczenia skłaniają do aktywności wszystkich uczniów, ułatwiają wzajemne poznanie, podnoszą poziom integracji grupy, uczą skutecznego rozwiązywania konfliktów i problemów, podejmowania decyzji i odpowiedzialności.
Stopka