Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Program Personel Madar OEM - Kadry i Płace

19-01-2012, 11:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 80.50 zł     
Użytkownik madarzoo
numer aukcji: 2033999594
Miejscowość ZABRZE
Wyświetleń: 10   
Koniec: 17-01-2012 08:44:45
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Madar Sp. z o.o.
O naszych aukcjach
  • wystawiamy faktury VAT,
  • płatność - wcześniejsza wpłata na konto,
  • pytania dodatkowe można kierować e-mailem [zasłonięte]@o2.pl lub [zasłonięte]@madar.com.pl,
  • zapraszamy do zapoznania się z naszymi pozostałymi aukcjami,
  • nie odpowiadamy na maile oraz nie robimy wysyłek podczas weekendu,
  • nie wystawiamy komentarzy jako pierwsi.

Kontakt
Madar Sp.z o.o.
ul. Pośpiecha 23
41-800 Zabrze

tel. +48 32[zasłonięte]278-66
kom.[zasłonięte]601-44-00
e-mail: [zasłonięte]@madar.com.pl


Inne programy na allegro

Na aukcjach nawet do 90% taniej w stosunku do ceny rynkowej:

  • Madar 7
    System zintegrowany do zarządzania całą firmą.
    Pełna księgowość, kadry, płace, magazyn, produkcja

  • Personel Madar OEM
    Wspiera pracę w działach kadrowo - płacowych.
    Lista płac, zlecenia, umowy o pracę, płatnik.

  • e-Deklaracje Madar
    NOWOŚĆ! Wysyłka elektroniczna: VAT-7, VAT7K, PIT-11, VAT-UE.

  • KPR Madar OEM
    Księga Przychodów i Rozchodów + e-Deklaracje w jednym.
    oraz fakturowanie, rejestry VAT, środki trwałe, ewidencja ryczałtowa.

  • Magazyn Madar OEM
    Fakturowanie, gospodarka magazynowa,
    kartoteki towarów i kontrahentów, rozliczanie należności i zobowiązań.

  • Amortyzacja i środki trwałe
    Ewidencja środków trwałych,
    ewidencję przebiegu pojazdu.

  • Karty Pracy Madar
    Narzędziownia, zlecenie produkcyjne,
    rejestracja czasu pracy.

  • Jak prowadzić sekretariat
    Książka i program do
    prowadzenia seketariatu.

  • Invoicer
    Wystawianie faktur on-line,
    książka przychodów i rozchodów,
    deklaracje i przelewy bankowe.
  • ICP1001
    Internetowy Rejestrator
    Czasu Pracy - RCP
  • Jak wdrożyć CRM
    Jak wdrożyć CRM w małej
    i średniej firmie


Zobacz nad czym pracujemy

.
Opis aukcji

Personel MADAR OEM

Program wspierający pracę w działach kadrowo - płacowych. Poprzez swoją wielopoziomową strukturę przygotowany jest do pracy zarówno w kilkuset osobowej firmie, z wydzielonymi i rozbudowanymi działami kadr i rachuby, jak i do niekłopotliwej obsługi kilkunastoosobowej firmy.

Kadry

Moduł KADRY służy do rejestracji i analizy danych o pracownikach, zawartych umowach, nieobecnościach w pracy. Ułatwia też planowanie i rejestrację czasu pracy. Istnieje możliwość zdefiniowania indywidualnych harmonogramów pracy dla pracowników pracujących w różnych systemach (ciągły, brygadowy). Na podstawie tak wprowadzonych danych można rozliczyć wynagrodzenie pracowników w module płacowym.

Płace

Moduł PŁACE obsługuje wszelkie zagadnienia związane z naliczaniem i wypłatą wynagrodzeń pracownikom, zarówno zatrudnionym na podstawie umowy o pracę, jak i innych umów np. umowy-zlecenie. W programie możliwa jest obsługa różnych systemów płacowych dzięki tworzonym schematom obliczania płac dla poszczególnych typów list.

Program współpracuje również z bankowością elektroniczną, generując zbiory wczytywane następnie do programów obsługi banku.

Kiosk pracowniczy

Każdy pracownik może mieć dostęp do swoich danych dotyczących zatrudnienia, przebiegu pracy, otrzymanych wynagrodzeń, stażu pracy, nieobecności oraz planowanych urlopów dzięki specjalnej opcji kiosk pracowniczy. Podając swój pesel jako login oraz specjalny kod każdy pracownik, niezależnie od uprawnień w programie, może w każdej chwili sprawdzić swoje dane. Opcja dostępna również poprzez przeglądarkę internetową.

RCP

RCP (Rejestracja Czasu Pracy)- Ma za zadanie stworzenie listy obecności, z której dane są wpisywane następnie do modułów kadry oraz płace. Ewidencja możliwa jest na dwa sposoby:
  • wprowadzania ręczne do komputera,
  • elektroniczna ewidencja z wykorzystaniem czytników kart.
Umożliwia tworzenie raportów czasu pracy, spóźnień; list obecności.

Możliwości Kadr

Umowy o pracę

  • tworzenie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS,
  • rejestracja, definiowanie i drukowanie umów o pracę, aneksów, pism kadrowych, zaświadczeń, świadectw pracy,
  • eksport danych do Programu Płatnika.

Plan pracy

System ułatwia planowanie i rejestrację czasu pracy. Istnieje możliwość zdefiniowania indywidualnych harmonogramów pracy dla pracowników pracujących w różnych systemach (ciągły, brygadowy). Możliwość założenia kalendarzy wzorcowych dla różnych grup pracowniczych przyspiesza pracę z programem. W połączeniu z modułem rejestracji czasu pracy pozwala na ewidencję pracy w niedziele i święta, w godzinach nocnych czy popołudniowych. Umożliwia rozliczenie godzin nadliczbowych.
  • tworzenie harmonogramu pracy i urlopów,
  • rozliczanie godzin i dni przepracowanych, nieprzepracowanych, nadgodzin,
  • ewidencja absencji, szkoleń, badań, odzieży roboczej.
Na podstawie tak wprowadzonych danych można rozliczyć wynagrodzenie pracowników w module płacowym.

Kartoteka pracowników

Kartoteka pracowników w połączeniu z bazą umów, kwestionariuszy i zgłoszeń pozwala na przechowywanie informacji o pracowniku, członkach rodziny, przebiegu zatrudnienia itp. Zawiera:
  • informacje ewidencyjne, dla celów kadrowych i podatkowych,
  • informacje o członkach rodziny,
  • informacje o przebiegu zatrudnienia, stażu pracy, kolejnych umowach z pracownikiem, wielkości i rodzaju stawki,
  • informacje o wykształceniu, szkoleniu, posiadanych uprawnieniach,
  • dane ubezpieczeniowe pracowników.

Możliwości płac

Tworzenie listy płac

Tworzenie listy płac Na podstawie wprowadzonych danych kadrowych i stałych dotyczących płacy możliwe jest szybkie wyliczenie wartości wynagrodzenia, wysokości składek do ZUS i na ubezpieczenie zdrowotne oraz wysokość zaliczki na podatek dochodowy. Program kontroluje przekroczenie podstawy do ubezpieczenia emerytalnego oraz progów podatkowych. W programie można samodzielnie definiować składniki wynagrodzenia oraz sposób ich obliczania. Możliwe jest również:
  • generowanie przelewów dla pracowników, również pliku do bankowości elektronicznej (najbardziej popularne z nich: HomeCahe, MultiCahe, Videotel),
  • generowanie pliku eksportu do Płatnika,
  • tworzenie i wydruk deklaracji PIT-4R, PIT-11, PIT-40,
  • możliwość zdefiniowania sposobu rozksięgowania list płac, również z podziałem na stanowiska kosztów.

Wynagrodzenie za czas choroby i urlopu

Możliwa jest rejestracja nieobecności pracowników w pracy, w związku z przebywaniem na urlopie, chorobą czy szkoleniem - wprowadzone w module absencje okresy zostaną automatycznie przeniesione do planu pracy danego pracownika, a odpowiednie oznaczenia literowe w kategoriach - przeniesione do listy płac.

Na tej podstawie możliwe jest obliczenie podstawy oraz stawki dziennej / godzinowej do wyliczenia wynagrodzenia za urlop, zasiłek czy wynagrodzenie za czas choroby.

Zlecenia

Moduł zlecenia służy do wprowadzania wszelkich umów wystawianych w firmie np. umowa zlecenia, umowa o dzieło itp. W przypadku, kiedy umowa podlega ubezpieczeniom ZUS kwoty te sa transmitowane do Programu Płatnik.
Ponadto w module można wprowadzać dane o składkach pracodawcy czy też danych o przychodach z najmu. Moduł ten służy również do rejestracji innych wynagrodzeń bądź przychodów, takich jak zasiłków wypłacanych przez ZUS (dla firm, które ich nie wypłacają), składek ZUS dla pracodawców oraz osób współpracujących.
  • przystosowany do pracy z dużą ilością danych, zarówno towarów w katalogu, jak i sprzedaży,
  • wielowariantowa numeracja dostosowana do dużej rotacji towarów ułatwia wyszukiwanie i zarządzanie towarami,
  • umożliwia współpracę z terminalami SET do wystawiania faktur,
  • rozliczenia sieci sklepów / akwizytorów i oddziałów.

Wydruki

W programie dostępne są zestawienia:
  • karta wynagrodzeń, pracy, urlopowa, zasiłkowa,
  • zaświadczenia o zarobkach, do ZUS,
  • deklaracje PIT-4R, PIT-11, PIT-40,
Możliwe jest również uzyskanie zestawień wypłaconych wynagrodzeń według wybranych kryteriów np. data zatrudnienia, data wypłaty, działu, zakładu itp. w module analizy. W opcji tej możliwe jest samodzielne zaprojektowanie kolumn i zapamiętanie zestawów.

e-Deklaracje w programie PERSONEL- NOWOŚĆ NA RYNKU

e-Deklaracje pozwalają zaoszczędzić czas potrzebny do standardowego przygotowania formularzy podatkowych oraz deklaracji. W szczególności ułatwia pracę płatnikom VAT. Dzięki aplikacji dostęp on-line do urzędów elektronicznych jest stały i praktycznie nieograniczony przez 24h/dobę, 7 dni w tygodniu.

Najważniejsze dokumenty wysyłane elektronicznie: VAT-7(10), VAT-7K(4), PCC-2, VAT-7D, PIT-11_17.

Możliwości kart pracy

W kartach pracy ewidencjonuje się wykonywanie czynności przez poszczególnych pracowników z podziałem na kontrahenta(zleceniodawcę) oraz temat. Moduł może być zintegrowany z aplikacją internetową rejestrującą dane. Można również prowadzić rejestrację czynności za pomocą kodów kreskowych w opcji sterownik. Karty pracy mogą być podstawą do naliczania wynagrodzenia, rozksięgowania według zadań czy rozliczania zaplanowanego budżetu. W zależności od zestawienia w opcji można rejestrować:
  • rodzaj kosztów: fundusz osobowy (lista płac), bezosobowy (umowa zlecenie), usługi obce,
  • czas wykonywania pracy z podziałem na rodzaj (godziny zwykłe, nadliczbowe, nocne),
  • czas pracy urządzenia,
  • wykonane czynności, pobrane surowce,
  • status wykonania i akceptacji.

Zastosowanie kart pracy

Karty pracy mogą być wykorzystane m. in. do:
  • Rozliczania czasu pracy dla konkretnego zlecenia. Jednym z zadań kart pracy jest umożliwienie rejestracji i analizy czasu pracy poszczególnych pracowników, z uwzględnieniem działów oraz konkretnego zlecenia (kontraktu).
  • Tworzenia zestawienia godzinowego dla konkretnego produktu. Karty pracy mogą służyć do rejestrowania ilości przepracowanych godzin nad danym produktem.
  • Rejestracji czynności dotyczących partii towarów. W przypadku, gdy konieczne jest zarejestrowanie czynności wykonanych z partią towaru można wykorzystać do tego numer transakcji, nadawany przez program podczas przyjęcia danego surowca lub produktu. Według niego możliwe jest następnie stworzenie historii operacji na danej partii towaru (palecie).
  • Rozliczania współczynnikiem wg godzin pracy. Współczynnik może służyć do rozksięgowywania kont wg ilości przepracowanych godzin zarejestrowanych w kartach pracy. Pozwala to na ustalenie ile czasu (godzin) zajmują poszczególne etapy realizacji danego przedsiewzięcia.
  • Rejestracja kart pracy za pomocą sterownika - umożliwia rejestrowanie kart pracy przy pomocy sterownika. Dane mogą być wczytywane czytnikiem z kodów paskowych EAN-13 lub ręcznie wprowadzane w opcji sterownika . Taka metoda pozwala na zapisywanie w danej karcie: pracownika, realizowanego zadania (temat), przepracowanych godzin, rodzaju dniówki i wielu innych danych.

Zestawienia

W ramach opcji Karty pracy można uzyskać następujące zestawienia:
  • Suma godzin - zbiorcze zestawienie godzin.
  • Suma pozycji - zestawienie czynności wykonanych przy realizacji konkretnego zlecenia.
  • Suma czynności - zestawienie sumy godzin wykonywania konkretnej czynności.
  • Historia operacji - ilość przepracowanych godzin przez poszczególnych pracowników przy danym produkcie.
  • Historia karty - umożliwia uzyskanie zestawienia wszystkich operacji wykonanych w kartach pracy z uwzględnieniem wszystkich pracowników, czynności wykonanych przez nich i godzin pracy.
  • Lista obecności - można utworzyć zestawienie godzin rozpoczęcia i zakończenia pracy konkretnego pracownika, lub dla wszystkich pracowników.

Karta limitowa

Dane rejestrowane w kartach pracy dotyczące realizacji kontraktów można uzupełnić o zdefiniowanie limity godzin, które pracownik ma przeznaczone w danym miesiącu na realizację zlecenia (kontraktu). Limity mają na celu skuteczną organizację pracy pracowników.

Możliwości RCP

Sposoby rejestrowania czasu pracy

  1. Ewidencja elektroniczna
    Elektroniczną ewidencję czasu pracy wykonuje się przy pomocy transponderowych kart identyfikacyjnych. Transponderowane karty wczytywane są za pomocą bezstykowych czytników. Na karcie identyfikacyjnej znajdują się dane pracownika np. imię, nazwisko, zajmowane stanowisko, kod identyfikacyjny pracownika itp. Pracownik rozpoczynając i kończąc pracę odbija swoją kartę w czytniku. Czytnik zapisuje godzinę rozpoczęcia i zakończenia pracy oraz identyfikuje pracownika, co następnie widoczne jest w module RCP.
  2. Ręczne wpisywanie do komputera - ręczne wpisanie danych w module RCP.
Rejestracja czasu pracy może być wykonywana również w module Karty pracy za pomocą sterownika.

Dostępne zestawienia

RCP umożliwia tworzenie następujących zestawień:
  • Czasu pracy - wydruk przedstawiający godziny pracy pracownika w danym okresie czasu. Wydruk uwzględnia: godzinę rozpoczęcia i zakończenia pracy, rodzaj zmiany (dzienna, popołudniowa lub nocna), ilość ewentualnych nadgodzin nadgodzin (50% i 100%) oraz podsumowanie.
  • listy obecności - tworzenie listy obecności, z której dane są wpisywane następnie do modułów kadry oraz płace.
  • Czasu pracy dla konkretnego pracownika, przedstawiające godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy wybranego pracownika w kolejnych dniach.
  • Wyjść służbowych, przedstawiające godzin wyjść i przyjść służbowych wybranego pracownika.
  • Miesięczne zestawienie czasu pracy.
  • Stan obecności - przedstawia listę pracowników, którzy w momencie sporządzenia zestawienia wykonują pracę.
  • Karty obecności
Reklama: Zarejestruj się na invoicer.pl