Możliwości systemu do zarządzania centralą sieci sklepów to m.in:
1. Centralne zarządzanie listą towarów
Wydzielone lub wszystkie towary podlegają centralnemu sterowaniu. Centrala może:
- zablokować przyjęcie na sklepie w cenie innej, niż wynegocjowana z dostawcą
- zablokować przyjęcie na sklepie od dostawców innych, niż zakontraktowani
- narzucić ceny detaliczne
- zablokować możliwość przyjęcia towaru od kogokolwiek (wycofywanie towaru z oferty)
Wykazy centralne pozwalają na szybkie porównanie aktualnych cen, ilości, flag towarów na poszczególnych sklepach.
2. Centralne zarządzanie listą dostawców
Kontrahenci są uzgadniani w całej sieci sklepów. Dostawca wprowadzony w centrali zostanie automatycznie rozprowadzony po bazach wszystkich sklepów. Wszystkie sklepy poznają ustalony termin i formę płatności. Kontrahent wprowadzony na dowolnym sklepie, następnego dnia będzie istniał na wszystkich sklepach w sieci.
3. Centralne zarządzanie kartami stałego klienta i systemem lojalnościowym Centrala posiada możliwość podglądnięcia wszystkich wizyt klienta w sieci bez względu na to, w którym sklepie dokonywał zakupów. Może naliczyć punkty klientowi, za które w dowolnym sklepie może otrzymać fanty, bony itd.
4. Analizy obrotów z dostawcami i producentami Sklepy mogą kupować ten sam towar od różnych dostawców. W centrali można sprawdzić, jak wyglądają obroty z dostawcą lub producentem towaru.
5. Centralne zamówienia i dostawy Jeśli centrala sama dostarcza towary do sklepów - może odbierać z nich elektroniczne zamówienia, następnie na ich podstawie generować zbiorcze zamówienia do dostawców.
6. Możliwość rozliczania sklepów w centrali Dostawca wystawia jedną fakturę za dostawy na wszystkie sklepy. Centrala zaś sprawdzi czy kwota na fakturze zgadza się z dostawami. Centrala może też płacić za faktury sklepu a sklep będzie o tym wiedział.
7. I wiele innych możliwości.
|