Comarch ERP Optima START Firma
Comarch ERP Optima START Firma to unikalna propozycja dla małej i średniej firmy handlowej, która w atrakcyjnej cenie otrzymuje kompleksowe rozwiązanie z bardzo wydajnym modułem Handel, wspomagającym prowadzenie pełnej gospodarki magazynowej przy zastosowaniu automatycznej wyceny magazynu. Moduł zapewnia również łatwe prowadzenie wielu magazynów, automatyczne generowanie faktur z kilku różnych dokumentów magazynowych, kompletacje towarów, obsługę opakowań kaucyjnych i zamienników. Dodatkowo pakiet zawiera prosty w obsłudze moduł fakturujący. Ponadto dzięki połączeniu Modułu Handel z internetową galerią handlową wszystko.pl możliwe jest szybkie rozpoczęcie sprzedaży towarów w Internecie całkowicie bezpłatnie za pośrednictwem tego portalu. W skład pakietu wchodzi też moduł CRM, który zawiera efektowny zestaw narzędzi do tworzenia ofert oraz obsługę firmowej skrzynki pocztowej. Moduł Kasa/Bank usprawnia prognozę i analizę przepływów finansowych, a także wspomaga ich windykację.
Comarch ERP Optima START Firma to pakiet, który zawiera:
- moduł Handel,
- moduł Kasa/Bank,
- moduł CRM,
- sprzedaż poprzez internetową galerię handlową wszystko.pl,
- 12-miesięczna gwarancja i Comarch ASYSTA,
- komplet podręczników w formie elektronicznej,
- menedżer licencji (możliwe jest alternatywne zabezpieczenie w postaci fizycznego Klucza Zabezpieczającego MemoHASP USB w cenie 169,00 zł/szt netto).
|
|
Stała, 12-miesięczna opieka gwarancyjna producenta oprogramowania w postaci usługi Comarch Asysta to dodatkowa korzyść, dzięki której możesz liczyć na błyskawiczną i rzeczową pomoc producenta oraz masz prawo do użytkowania najnowszych wersji programów zaraz po udostępnieniu. Uzyskasz też dostęp do forum dyskusyjnego oraz internetowego Centrum Wiedzy Comarch.
Możliwości pakietu
Moduł Comarch ERP Optima Handel to:
- Pełna informacja o stanach towarów na magazynie,
- Możliwość prowadzenia działań poza granicami kraju,
- Przegląd historii transakcji towaru oraz kontrahenta, dzięki czemu z jednego miejsca można sprawdzić wszystkie transakcje i ich przedmioty, związane z wybranym kontrahentem lub towarem,
- Utrzymanie płynności finansowej firmy na odpowiednim poziomie dzięki kontroli płatności przeterminowanych lub blokadzie sprzedaży poniżej limitu kredytu,
- Zapobieganie wystąpienia sytuacji, w której brakuje na magazynie potrzebnego towaru, lub niepotrzebne jego zaleganie poprzez kontrolę stanów minimalnych i maksymalnych,
- Szczegółowe opisywanie dostaw towarów, co pozwala na rzetelne i efektywne prowadzenie magazynu w firmie,
- Możliwość dotarcia do zupełnie nowych klientów wykorzystując sprzedaż internetową poprzez moduł Comarch ERP e-Sklep,
- Możliwość sprzedaży w terenie, dzięki integracji modułu z Comarch ERP Mobilny Sprzedawca – co znacznie usprawni sprzedaż prowadzoną poprzez przedstawicieli handlowych, a w efekcie zwiększa wydajność i skuteczność pracowników.
Wykorzystując moduł Comarch ERP Optima Kasa/Bank zyskujesz możliwości:
- Kontrolowania przepływów środków pieniężnych – raporty przeszłych oraz planowanych wpływów i wydatków w przyszłości,
- Prowadzenia preliminarza płatności w firmie – informacje na ten temat to wszystkie planowane spłaty należności i zobowiązań, daty płatności podatków, spłat rat kredytów (preliminarz płatności doskonale wspiera podejmowanie decyzji finansowych),
- Monitorowania rozliczeń z dłużnikami i wierzycielami – bez problemu uzyskasz wieloprzekrojowe zestawienia dotyczące niezrealizowanych płatności, listy największych dłużników i wierzycieli czy zaległości według typów dokumentów,
- Łatwego wyliczenia zysku, kosztów i inwestycji firmy – wyliczenia pokazują rozkład kosztów i przychodów, a także wielkość nakładów ponoszonych na inwestycje.
Moduł Comarch ERP Optima CRM obejmuje procesy o różnym zaawansowaniu:
- Rejestrację kontaktów z klientami w najprostszej postaci (klient, data, rozmawiający, opis przebiegu rozmowy, czas rozmowy),
- Harmonogramowanie zadań i rejestracja wykonanych czynności (wykonanie, termin i opiekun zadania, priorytet),
- Ustalanie procedur obsługi klienta (stosowane np. przez biura rachunkowe),
- Faktury cykliczne – automatyczne generowanie wielu faktur dla wielu podmiotów,
- Obsługę firmowe skrzynki poczty elektronicznej,
- Przygotowanie oraz obsługę ofert handlowych.
Portal wszystko.pl umożliwia internautom przeszukiwanie asortymentu i zakup produktów pochodzących bezpośrednio z stanów magazynowych firm (sklepów, dystrybutorów i producentów) wykorzystujących do zarządzania przedsiębiorstwem oprogramowanie Comarch ERP. Udostępniając swój asortyment do sprzedaży promujesz swoją markę i szybko zwiększasz sprzedaż bez konieczności otwierania własnego sklepu internetowego oraz bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
Cena zakupu jest ceną brutto za pakiet licencji na pierwsze stanowisko. Zawsze wystawiamy fakturę VAT. Zamówienie licencji dla kolejnych stanowisk i dodatkowe moduły wymagają uprzedniego poinformowania telefonicznego.
Pakiet Comarch ERP Optima START Firma może być zakupiony wyłącznie jako pierwszy zakup oprogramowania Comarch ERP Optima.
Przetestuj bezpłatnie oprogramowanie w wersji Demo. Dowiedz się więcej: tel. 664-[zasłonięte]-883 oraz 535-[zasłonięte]-505.