Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PROGRAM INSERT mikroSubiekt rachunki FV WROCŁAW

12-02-2014, 15:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 129 zł     
Użytkownik max_23
numer aukcji: 3880837907
Miejscowość wroclaw
Wyświetleń: 46   
Koniec: 12-02-2014, 15:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 2.00 [kg]
Platforma: Tylko dla platformy PC
Rodzaj: BOX

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest

PROGRAM INSERT mikroSubiekt rachunki FV WROCŁAW

mikroSubiekt dla Windows

 - system sprzedaży

Program mikroSubiekt dla Windows to niezwykle prosty i przyjazny system odpowiedzialny za ewidencjonowanie sprzedaży. Jest on dedykowany przede wszystkim małym firmom handlowo-usługowym, których działalność nie wymaga oprogramowania obsługującego magazyny. Z mikroSubiekta dla Windows mogą korzystać zarówno zaawansowani, jak i początkujący użytkownicy programów komputerowych. Nowoczesny interfejs, intuicyjna instalacja, łatwa obsługa oraz wszystkie niezbędne funkcje umożliwiają szybką i niezawodną obsługę działów sprzedaży małych firm handlowo-usługowych.

System jest kontynuatorem linii produktów, które mają już ugruntowaną pozycję na rynku oprogramowania dla małych i średnich przedsiębiorstw. Ta mała wersja znanego systemu do obsługi sprzedaży doskonale spełni powierzone jej zadania.

Do najważniejszych cech mikroSubiekta dla Windows należą:

  • obsługa faktur VAT sprzedaży, paragonów i faktur korygujących;
  • uproszczona obsługa ewidencji dokumentów nierozliczonych (funkcja Rozlicz);
  • obsługa kartotek: towarów, usług i kontrahentów;
  • wielowalutowość wydruków dokumentów i cenników;
  • sprzedaż towarów przez wartość (np. paliwa);
  • przypisanie domyślnej formy płatności do kontrahenta;
  • przypisanie domyślnych marż dla towarów;
  • sprawdzanie unikatowości kodu kreskowego w towarach;
  • możliwość fiskalizacji dokumentów sprzedaży na drukarkach fiskalnych (współpraca z wieloma modelami drukarek);
  • wiele podstawowych zestawień takich jak: bilans, sprzedaż wg asortymentu, sprzedaż w okresie, itd.;
  • możliwość zbiorczej zmiany stawek VAT w kartotece towarowej;
  • możliwość przeprowadzenia eksportu danych w formacie EDI++ do wykorzystania przez systemy księgowe firmy InsERT (np. Rachmistrz GT, Rewizor GT);
  • współpraca z Microsoft SQL Server 2005, 2008, 2008 R2 oraz 2012;
  • praca w systemie Windows XP, Windows Vista, Windows 7;
  • funkcja umożliwiająca zgłaszanie sugestii przez Internet;
  • możliwość rejestracji elektronicznej.

Podstawowe możliwości programu

  • Obsługa faktur VAT sprzedaży.
  • Obsługa paragonów.
  • Obsługa faktur korygujących.
  • Uproszczona obsługa ewidencji dokumentów nierozliczonych.
  • Obsługa kartotek: towarów, usług i kontrahentów.
  • Możliwość fiskalizacji dokumentów sprzedaży na drukarkach fiskalnych (współpraca z wieloma modelami drukarek).
  • Wiele podstawowych zestawień takich, jak: bilans, sprzedaż wg asortymentu, sprzedaż w okresie itd.
  • Możliwość przeprowadzenia eksportu danych w formacie EDI++ do wykorzystania przez systemy księgowe firmy InsERT (np. Rachmistrz GT).

Kartoteki

  • Kartoteki: towarów, usług i kontrahentów.
  • Możliwość przypisania zarówno towarów oraz usług, jak i kontrahentów do grup.
  • Możliwości wpisania strony WWW kontrahenta i towaru oraz adresu e-mail kontrahenta wraz z wywołaniem programu pocztowego oraz przeglądarki WWW.
  • Trzy poziomy cen sprzedaży.
  • Możliwość kalkulacji cen sprzedaży towarów w oparciu o wpisaną do kartoteki cenę zakupu oraz narzut, marżę lub zysk.
  • Określanie dla towarów i usług: kodu (20 znaków), nazwy (60 znaków) i opisu (255 znaków).
  • Możliwość posługiwania się kodami SWW/KU lub PKWiU.
  • Możliwość podania krótkiej nazwy fiskalnej towaru oraz jego kodu paskowego.
  • Określanie dla kontrahentów: kodu (20 znaków), nazwy (255 znaków) i uwag (500 znaków).
  • Możliwość określania województwa kontrahenta (wybór ze słownika).
  • Możliwość określenia imienia i nazwiska pracownika kontrahenta upoważnionego do odbioru faktur.
  • Możliwość przypisania domyślnej formy płatności do kontrahenta.
  • Sprawdzanie unikatowości NIP-u kontrahenta.
  • Informacja o braku NIP-u podczas dodawania nowego kontrahenta.
  • Możliwość przypisania domyślnych marż dla towarów.
  • Sprawdzanie unikatowości kodu kreskowego w towarach.

Dokumenty

  • Dostępne operacje: dodawanie, poprawianie, usuwanie, drukowanie i fiskalizacja.
  • Obsługiwane typy dokumentów: faktura VAT, paragon, faktura korygująca.
  • Możliwość drukowania wielowalutowych dokumentów i cenników.
  • Obsługa ręcznej lub automatycznej numeracji dokumentów.
  • Uproszczona ewidencja rozliczeń (opcja Rozlicz).
  • Możliwość sprzedaży towarów przez wartość (np. paliwa).
  • Możliwość dodania nowego kontrahenta do kartoteki w czasie wystawiania dokumentu.
  • Możliwość dodania nowego towaru lub usługi do kartoteki w czasie wystawiania dokumentu.
  • Obsługa poziomów cen z kartoteki lub możliwość ręcznej zmiany ceny.
  • Możliwość zmiany rodzaju cen (netto, brutto) w trakcie wystawiania dokumentu (z przeliczaniem).
  • Możliwość wyboru formy płatności ze słownika (również dla paragonów - formy płatności gotówkowe).
  • Możliwość udzielania rabatu od całego dokumentu (z przeniesieniem na pozycje).
  • Możliwość określenia kategorii dokumentu (z możliwością wydruku).
  • Możliwość wpisania uwag do dokumentów.
  • Możliwość wpisana imienia i nazwiska osoby wystawiającej i odbierającej dokument.
  • Kolumna status fiskalny na liście faktur.
  • Wydruk dokumentów według jednego z wielu gotowych wzorów wydruku (w tym wydruk tekstowy dla starszych modeli drukarek).

Dostępne zestawienia i raporty

  • Bilans (proste podsumowanie okresu).
  • Sprzedaż w okresie.
  • Sprzedaż według asortymentu.
  • Sprzedaż według kontrahentów.
  • Sprzedaż według grup.
  • Wykres sprzedaży.
  • Rejestr należności nierozliczonych.
  • Zestawienie płatności według kontrahentów.
  • Cennik (możliwość wydruku oferty cenowej).

Inne cechy programu

  • Praca jednostanowiskowa lub w sieci komputerowej (możliwość dokupienia licencji),
  • Praca na wydajnej bazie danych Microsoft SQL Server 2005 Express Edition.
  • Prosta instalacja i pierwsze uruchomienie.
  • Możliwość łatwej modyfikacji parametrów pracy programu.
  • Możliwość zabezpieczenia programu hasłem.
  • Automatyczna archiwizacja danych (na dyskietki lub dysk) za pomocą wbudowanego programu kompresującego dane.
  • Przyjazne, nowoczesne elementy interfejsu użytkownika (np. kalendarz, listy wyboru).
  • Możliwość obsługi programu za pomocą klawiatury lub myszki.
  • Współpraca z innymi systemami firmy InsERT poprzez format EDI++.
  • Strona startowa z informacjami statystycznymi o firmie (możliwość wyłączenia).
  • Możliwość zmiany kodowania polskich liter dla wydruków tekstowych (Windows, DOS, ASCII).
  • Rozbudowany system pomocy kontekstowej.
  • Możliwość rejestracji programu przez Internet.
  • Możliwość zgłaszania sugestii do programu przez Internet.

Dane techniczne

  • Praca w systemie Microsoft Windows 2000, Microsoft Windows Server 2003, Microsoft Windows XP SP3, Microsoft Vista (lub nowszym).
  • Wykorzystywana baza danych: Microsoft SQL Server 2005 Express Edition dostarczana i instalowana wraz z programem.
  • Możliwa praca z Microsoft SQL Server 2000.
  • Zalecana konfiguracja komputera: procesor 300 MHz (lub lepszy), 256 MB RAM (lub więcej), Microsoft Internet Explorer 5.0 (lub nowszy), około 30 MB wolnego miejsca na dysku twardym, dowolny napęd CD-ROM (do instalacji programu), dowolna drukarka pracująca w środowisku Windows (do realizacji wydruków).

WERSJA PUDEŁKOWA

FAKTURA VAT

W razie pytań proszę dzwonić na numer poniżej lub napisać mail.
+48 [zasłonięte] 482 482
(071)[zasłonięte]342 57
email do mnie

W paczce otrzymujesz:

PROGRAM INSERT mikroSubiekt rachunki FV WROCŁAW

FAKTURA VAT

Jeśli wpłacasz należność na konto, przesyłka zostanie wysłana dopiero gdy pieniądze zostaną zaksięgowane na naszym koncie. Wysyłamy również za pobraniem.

Po wygraniu aukcji należy wypełnić formularz do którego link jest w mailu otrzymanym od allegro po zakupie.

W "uwagach" formularza należy koniecznie wpisać formę płatności.

Kontakt w inny sposób niż przez formularz może znacząco wydłużyć realizację zamówienia.

Przesyłki dostarcza Państwu kurier SIÓDEMKA

(Wysyłki są dostarczane od poniedziałku do piątku*- dostawa na sobotę jest możliwa za dodatkową opłatą )

Zapraszamy do odbioru osobistego w sklepie we Wrocławiu !

GVC Tax sp.j.

poniedziałek-piątek od 9 do 17

sobota od 9 do 14

ul.T.Kościuszki 178 (od 9 do 17)

Wszystkie dane do przelewu i numer konta, są wysyłane automatycznym mailem po wybraniu opcji KUP TERAZ. Możliwa wplata na konto w mBank lub BGŻ.