PHU Tomasz Jurgielewicz
Wrocławska 253
59-220 Legnica
[zasłonięte]@wp.pl
tel.kom. 792[zasłonięte]675
pon.-pt. w godz. 9-17
Dostępne formy płatności:
- płatność przy odbiorze
- przesyłka kurierska pobraniowa
- płatność przez system PayU
- płatność przelewem bankowym
Numer konta:
43 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]7480090 [zasłonięte] 755023
(ING Bank Śląski)
Nazwa i adres odbiorcy
PHU Tomasz Jurgielewicz
ul.Wrocławska 253
59-220 legnica
Tytuł przelewu:
-NICK KUPUJĄCEGO
Kwota:
-KWOTA ZA ZAKUPIONY TOWAR + KOSZT WYSYŁKI (podane na aukcji)
Towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. Koszt wysyłki zawsze podany jest w opisie aukcji.
W NASZEJ OFERCIE ZNAJDA PANSTWO SETKI TYTUŁÓW
NOWYCH I UŻYWANYCH
Z WSZYSTKICH KATEGORI TEMATYCZNYCH
CODZIENNIE NOWE TYTUŁY !!!!
WITAMY NA NASZYCH AUKCJACH
OPIS PRZEDMIOTU AUKCJI
Program zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej w klasach I - III szkoły podstawowej dla dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim
Cholewczyńska B.
Lewandowski W.
wydawca:
Wydawnictwo Oświatowe FOSZE
ISBN:
83[zasłonięte]87602-1
wymiary:
24 x 16,5 cm; 74 str.
KSIAZKA NOWA POEKSPOZYCYJNA
MOZE POSIADAĆ DROBNE RYSY LUB ZAGIECIA
CENA TO TYLKO 9
Program zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej w klasach I - III szkoły podstawowej dla dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim jest dostosowany do możliwości intelektualnych dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim, służy usprawnianiu niezaburzonych funkcji psychicznych i fizycznych, korygowaniu nieprawidłowości rozwojowych, rozwijaniu uzdolnień uczniów.
Założeniem edukacji wczesnoszkolnej w szkole dla dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim jest przygotowanie uczniów do uczestnictwa w życiu społecznym i kulturalnym zgodnie z ich możliwościami, wspomaganie wszechstronnego i harmonijnego rozwoju dzieci.
Z uwagi na naturalną potrzebę dzieci, które postrzegają świat całościowo, założono integrację przedmiotową w nauczaniu początkowym z wyodrębnieniem zajęć z wychowania fizycznego. Wydzielenie wyżej wymienionego przedmiotu jest konieczne z uwagi na organizację pracy szkoły, jak również przeznaczenie do jego realizacji specyficznych pomieszczeń. Granice między tradycyjnymi przedmiotami zacierają się, a ich treści wzajemnie się przenikają.
Koncepcja edukacji zintegrowanej w klasach I-III szkoły podstawowej dla dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim dotyczy:
• integracji procesów dokonujących się w psychice dzieci w celu podniesienia stopnia wszechstronnego ich rozwoju psychofizycznego ze szczególnym zwróceniem uwagi na rozwój psychiczny,
• integracji sytuacji, zdarzeń oraz wzajemnych ich relacji,
• integracji treści kształcenia, form i metod pracy,
• integracji współpracy dydaktyczno-wychowawczej szkoła - dom rodzinny ucznia - instytucje wychowania pozaszkolnego.
Program zintegrowanej edukacji w klasach I-III zawiera następujące części:
• cele edukacji zintegrowanej i zadania szkoły,
• podstawę programową edukacj i wczesnoszkolnej,
• treści kształcenia i oczekiwane efekty pracy ucznia,
• propozycję tematyki integralnych ośrodków wielokierunkowej działalności uczniów,
• kontrolę i ocenę osiągnięć ucznia.
SPIS TRESCI
I ZAŁOŻENIA PROGRAMU I JEGO KONSTRUKCJA
II CELE EDUKACJI ZINTEGROWANEJ I ZADANIA SZKOŁY PODSTAWOWEJ DLA DZIECI UPOŚLEDZONYCH UMYSŁOWO W STOPNIU LEKKIM
III PODSTAWA PROGRAMOWA W EDUKACJI WCZESNO-
SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ SPECJALNEJ DLA DZIECI UPOŚLEDZONYCH UMYSŁOWO W STOPNIU LEKKIM
IV PLAN NAUCZANIA SZKOŁY PODSTAWOWEJ SPECJALNEJ DLA DZIECI UPOŚLEDZONYCH UMYSŁOWO W STOPNIU LEKKIM
V TREŚCI KSZTAŁCENIA I OCZEKIWANE OSIĄGNIĘCIA UCZNIA W KLASACH I-HI SZKOŁY PODSTAWOWEJ SPECJALNEJ DLA DZIECI UPOŚLEDZONYCH UMYSŁOWO W STOPNIU LEKKIM
1 Edukacja polonistyczna
2 Edukacja społeczno-przyrodnicza
3 Edukacja matematyczna
4 Edukacja techniczna
5 Edukacja plastyczna
6 Edukacja muzyczna
7 Edukacja zdrowotno-ruchowa
VI INTEGRALNE OŚRODKI TEMATYCZNE
1 Tematyka integralnych ośrodków wielokierunkowej działalności uczniów - klasa I
2 Struktura dnia aktywności
3 Przykładowy scenariusz zajęć integralnych dla klasy II
VII KONTROLA I OCENA OSIĄGNIĘĆ UCZNIA
1 System oceniania
2 Przykład zredagowanej oceny opisowej
3 Arkusz obserwacji osiągnięć ucznia klasy I szkoły podstawowej specjalnej dla dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim
VHI REWALIDACJA INDYWIDUALNA
IX KARTY PRACY - ZAŁĄCZNIK DO PRZYKŁADOWEGO
SCENARIUSZA ZAJĘĆ INTEGRALNYCH DLA KLASY H
KOSZTY WYSYLKI
ILOSC KSIAZEK 1 - 2 SZT LIST POLECONY EKONOMICZNY 6 ZŁ
ILOSC KSIAZEK 1 - 2 SZT LIST POLECONY PRIORYTET 8 ZŁ
ILOSC KSIAZEK 1-50 SZT PACZKA POCZTOWA EKONOMICZNA 10 ZL
ILOSC KSIAZEK 1-50 SZT PACZKA POCZTOWA PRIORYTET 12 ZL
ILOSC KSIAZEK 1-100 SZT PRZESYLKA KURIERSKA 17 ZL
DO KAZDEGO ZAKUPU
WYSTAWIAMY PARAGON
LUB NA ZYCZNIE
KLIENTA FAKTURE VAT