Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Program dla hoteli, pensjonatów, hosteli. HOTEL30

16-02-2015, 15:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 790 zł     
Użytkownik firma_matsol_pl
numer aukcji: 5002897100
Miejscowość Krzeszowice
Wyświetleń: 5   
Koniec: 16-02-2015 14:38:59

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Platforma: Tylko dla platformy PC
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

mFaktura- program do fakturowania

NAZWA:
mHotel - program do zarządzania
recepcją. NOWA WERSJA!
[Rozmiar: 10442 bajtów]

WERSJA:

8.0 30 (do 30 pokoi)
(Uwaga: Prezentowana wersja umożliwia obsługiwanie max 30 pokoi.
Program obsługuje wszystkie dostępne moduły (Tabela modułów poniżej))

PRODUCENT:
MatSol
FORMA:
Nośnik CD
CENA:
790 zł

INNE:
BEZPŁATNA wysyłka!!




CO OTRZYMUJESZ KUPUJĄC NA TEJ AUKCJI

Kupując nasze oprogramowanie nabywacie Państwo prawa do darmowych aktualizacji.

Czyli np. jakiekolwiek zmiany wprowadzone w oprogramowanie, związane ze zmiana przepisów (np. z początkiem Nowego Roku), będą dostępne dla wszystkich klientów za darmo, poprzez system aktualizacji.


- Oryginalnie zapakowany program, nośnik CD
- Dożywotnią licencję na użytkowanie programu
- Fakturę VAT potwierdzającą legalny zakup tego programu
- Możliwość darmowej aktualizacji do zakupionej wersji

O PROGRAMIE

Program hotelowy mHotel znacznie upraszcza zarządzanie domem wczasowym, pensjonatem, hotelem lub hostelem. Jest to rozbudowana wersja naszego innego produktu - mPensjonat.  Porównanie tych dwóch produktów prezentuje tabela poniżej. 
Pomocą merytoryczną w tworzeniu oprogramowania mHotel służyli i służą nasi klienci, w szczególności jesteśmy wdzięczni za cenne uwagi kilku zaprzyjaźnionym kierownikom i właścicielom pensjonatów i hoteli. Wszystko to sprawia, że w obecnej chwili możemy Państwu zaoferować bardzo stabilną, sprawdzoną i funkcjonalną aplikację.
Główne zalety programu, tj. bogata funkcjonalność,przy zachowaniu prostoty obsługi oraz niska cena sprawiają, iż nasze oprogramowanie jest bardzo atrakcyjną propozycją dla obiektów turystycznych. Zostało ono zbudowane w oparciu o najnowsze, sprawdzone technologie firmy Microsoft. Co gwarantuje stabilność i niezawodność w środowisku Windows. Dodatkowym jego atutem jest  praca w oparciu o serwerową bazę danych MS SQL Server (wiodący, niezawodny system baz danych), która doskonale sprawdza się zarówno w pracy jednostanowiskowej jak i wielostanowiskowej, również przez Internet.
Poprzez system automatycznych aktualizacji użytkownik ma darmowy dostęp do wprowadzanych udoskonaleń do zakupionej wersji programu.

Na innych naszych aukcjach dostępne są wersje: mHotel 30, mPensjonat 30 oraz mPensjonat 30+ .

Zdajemy sobie sprawę, że niektóre hotele, pensjonaty mogą mieć swoje specyficzne wymagania co do funkcjonalności oprogramowania. Jeśli więc oferowany przez nas produkt nie spełnia w pełni Państwa oczekiwań, istnieje możliwość dowolnej modyfikacji lub dodania nowych funkcji, modułów do programu. Zainteresowanych prosimy o kontakt z naszym biurem. 


Specyfikacja

Poniżej lista modułów, wraz z krótkim opisem


Pokoje
  • dodawanie, edycja i usuwanie pokoi
  • dowolna numeracja/nazewnictwo,
  • określenie piętra, pojemności (ilość osób) i dowolnych elementów dodatkowych (łazienka,taras, widok, itp.),
  • określenie ceny za wynajem z uwzględnieniem dzieci w trzech przedziałach wiekowych,
  • możliwość używania cen : od pokoju, od osoby
  • możliwość zamieszczenia zdjęcia pokoju, które może być wykorzystane jako prezentacja dla klienta,
  • prosty i skuteczny system wyszukiwania pokoi (np. ze względu na ilość osób, piętro, itp.)
  • grupowanie pokoi, dowolne definiowanie grup (np. budynki, standardy, itp.)
Klienci
  • dodawanie, edycja i usuwanie,
  • prosty, skuteczny system wyszukiwania klientów,
  • automatyczny zapis danych klienta podczas wykonywania rezerwacji,
  • możliwość szybkiego wysłania maila do klienta,
  • korespondencja seryjna
  • historia rezerwacji klienta 
  • status (stały klient, klient niechciany)
  • dwa rodzaje : klient indywidualny lub firma
Grafik pokoi/rezerwacji
  • interaktywna, przejrzysta tabela pokazująca obłożenie pokoi z uwzględnieniem różnych typów rezerwacji/pobytów 
  • możliwość filtrowania danych widocznych w grafiku 
  • łatwa i szybka rezerwacja z poziomu grafika (poprzez zaznaczenie myszą pokoju/okresu i kliknięcie "Rezerwuj") 
  • szybka edycja rezerwacji przez dwukrotnie kliknięcie lub zaznaczenie i kliknięcie "Edytuj"
  • możliwość "przesuwania" i zmieniania okresów rezerwacji za pomocą myszy 
  • oznaczanie pokoi brudnych i posprzątanych
  • opcja wydruku grafika 
  • dwa widoki : podział na typy rezerwacji lub podział na źródła rezerwacji
  • dowolna konfiguracja wyglądu grafika
Rezerwacje – lista 
  • do wyboru cztery widoki (w mPensjonacie dwa) : 
  1. LISTA : lista rezerwacji/pobytów według zadanych kryteriów 
  2. BIEŻĄCE : trwające w wybranym dniu rezerwacje/pobyty 
  3. WSTĘPNE : lista rezerwacji wstępnych (do potwierdzenia), wraz z terminami potwierdzenia i liczbą dni pozostałych do potwierdzenia
  4. WIDOK Z POKOJAMI : lista rezerwacji z podziałem na pokoje
  • kolorystyczne rozróżnienie typów rezerwacji
  • bogate opcje filtrowania/wyszukiwania (np. zapłacone – niezapłacone, wpłacona zaliczka, identyfikator rezerwacji, dane klienta, typ rezerwacji)
  • wyraźny podział na rezerwacje rozliczone i nierozliczone 
  • możliwość szybkiej zmiany typu rezerwacji (bez wchodzenia w okno edycji), np. z rezerwacja potwierdzona na pobyt, z rezerwacja wstępna na potwierdzona 
Recepcja – widok bieżący

Przejrzysta lista informująca o stanach pokoi w dowolnym dniu - domyślnie: dziś 
  • po podświetleniu wybranego pokoju dokładne informacje na temat rezerwacji, pobytu 
  • informacja na temat płatności (możliwość wystawienia rachunku, faktury) 
  • podgląd, edycja, dodawanie i usuwanie zdarzeń oraz system informowania przed zajściem zdarzenia dla zarezerwowanych pokoi 
  • zaznaczanie pokoi brudnych i posprzątanych 
Księga meldunkowa
  • lista meldunków z szerokimi możliwościami filtrowania/wyszukiwania
  • do wyboru cztery widoki
  1. KSIĘGA MELDUNKOWA
  2. PRZYJAZDY – lista przyjazdów gości w danym terminie
  3. WYJAZDY  - lista wyjazdów gości w danym terminie 
  4. OSOBY W OBIEKCIE -  osoby przebywające w danym terminie w obiekcie
  • wydruk księgi meldunkowej wg obowiązujących przepisów 
  • edycja, usuwanie lub dodawanie meldunków 
  • generowanie kart pobytu 
Finanse
  • dodawanie, edycja i usuwanie dokumentów 
  • różne dokumenty : faktury lub rachunki, faktury zaliczkowe, faktury pro-forma, paragony, 
  • szybkie wyszukiwanie wg wybranych kryteriów 
  • możliwość wystawienia dokumentu na podstawie istniejącego w bazie 
  • konfigurowalny wydruk, eksport do .pdf lub wysłanie dokumentu mailem 
  • wyświetlanie według klientów, skrócone lub pełne 
  • wyświetlanie z podziałem na typy dokumentów 
  • bilans wpłat/wypłat/końcowy 
  • zarządzanie wpłatami/wypłatami związanymi z dokumentami oraz oznaczanie kolorem dokumentów niezapłaconych 
Sklep, czyli sprzedaż produktów
  • wybór wystawianego dokumentu sprzedaży (paragon, inny dokument) 
  • przypisanie sprzedaży do rezerwacji 
  • wybór towarów/usług z bazy 
  • pełna edycja towarów/usług (dodawanie usuwanie, przypisywanie do kategorii, edycji grup towarów) 
  • szybkie przeszukiwanie bazy wg wybranych kategorii 
Usługi dodatkowe 
  • przypisanie bezpośrednio do rezerwacji usług dodatkowych (np. basen, tenis, itp.) oraz posiłków (np. śniadanie, obiad, itp.)
  • wybór dni, dla których mają być przypisane posiłki/usługi 
Raporty i podsumowania
  • zestawienie klientów 
  • usługi wg dat z podsumowaniem (np. śniadania, obiady, itp) 
  • usługi wg pokoi (np. śniadania, obiady, itp) 
  • usługi - zestawienie (np. śniadania, obiady, itp) 
  • lista dzisiejszych rezerwacji/pobytów 
  • lista rozpoczynających się rezerwacji/pobytów 
  • lista kończących się rezerwacji/pobytów 
  • zestawienie zarezerwowanych pokoi wg klientów 
  • zestawienie zarezerwowanych pokoi 
  • obłożenie pokoi 
  • miesięczne porównanie obłożenia pokoi (wykres) 
  • dzienne porównanie obłożenia pokoi (wykres) 
  • źródła rezerwacji (skąd pochodzą rezerwacje)
  • zestawienie rezerwacji/pobytów, usług i towarów – szczegóły
  • zestawienie rezerwacji/pobytów, usług i towarów – podsumowanie
  • wartość rezerwacji/pobytów, usług i towarów według dni
  • dane do GUS
Zarządzanie bazą danych
  • wykonywanie kopii zapasowej bazy danych 
  • wgrywanie bazy z istniejącej kopii zapasowej 
  • wykonywanie automatycznej kopii bazy danych (możliwość ustawienia częstotliwości)
  • tworzenie nowych baz danych
  • możliwość skonfigurowania trybu pracy sieciowej (MS SQL Server) lub pracy jednostanowiskowej (MS SQL Server Compact )
Ustawienia (konfiguracja)
  • dwa tryby pracy : hotelowy (rezerwacja pokoi) lub hostelowy (rezerwacja łóżek)
  • ogólne (np. druki potwierdzenia, numeracja rezerwacji i dokumentów, logo obiektu, dane obiektu, godzina wykwaterowania) 
  • drukarka fiskalna (konfiguracja z systemem, stawki VAT) 
  • dodawanie, usuwanie opcji pokoi (np. taras, tv, internet, itp) 
  • dodawanie, usuwanie i zarządzanie usługami i artykułami dla gości obiektu 
  • słowniki (grupy towarów i usług, formy płatności, stawki vat, jednostki, konta bankowe) 
  • panel administratora - grupy użytkowników, użytkownicy i ich prawa
  • kreator współpracy z zewnętrznymi systemami , np. rezerwacje online, grafiki online, kalendarze 
  • synchronizacja z systemem rezerwacji online 
  • różne style graficzne 
Praca wielostanowiskowa (w sieci)

Dzięki wykorzystaniu serwerowej bazy danych MS SQL Server 2008 R2, możliwość skonfigurowania programu do pracy w sieci lokalnej lub przez internet. Bogata oferta hostingowa baz MS SQL Server (ceny od 50 zł/rok) pozwala również wynająć bazę na serwerze www. Co jest dobrym rozwiązaniem zwłaszcza w przypadku, gdy obsługujący program nie są zorganizowanie w jednym miejscu

Druki i dokumenty w językach PL i EN

Druki (np. potwierdzenie, itp.) oraz dokumenty (np. faktura VAT, paragon, itp.) mogą być drukowane w języku polskim lub angielskim.

Sprzątanie pokoi
  • możliwość generowania list czterech rodzajów sprzątania : sprzątanie zwykłe (po zakończeniu pobytu), międzysprzątanie (podczas pobytu), międzysprzątanie gruntowne (podczas pobytu, gruntowne), sprzątanie przed przyjazdem (przygotowanie pokoju) 
  • wydruk list sprzątania 
  • rozbudowane możliwości konfiguracji modułu sprzątania 
  • możliwość oznaczania pokoi "brudnych" w grafiku i oknie recepcji 
  • możliwość prognozowania sprzątania na inne dni niż bieżący 
Pokoje – cenniki zaawansowane 
  • ceny liczone od pokoju (całoroczne lub sezonowe) 
  • ceny liczone od osoby (całoroczne lub sezonowe) 
  • ceny za pokój zależne od ilości osób (całoroczne lub sezonowe) 
  • definiowanie wielu cenników dla pojedynczych pokoi (np. definiowanie cen pakietowych)
  • możliwość ustalania różnych cen na różne dni tygodnia (np. weekendy) 
Sprawdź dostępność pokoi

Moduł szczególnie przydatny, gdy klient pyta (np. telefonicznie) o dostępność pokoi i ewentualną cenę za pobyt 
  • szybkie sprawdzenie dostępności pokoi w danym terminie
  • obliczenie wartości ewentualnej rezerwacji 
Organizer 
  • dodawanie, podgląd, edycja i usuwanie notatek w poręcznym kalendarzu ustawienie różnych widoków : dzień, tydzień, miesiąc, rok, linia czasu
  • opcja przypisania przypomnień do zdarzeń w organizerze 
  • wydruk grafika 
  • możliwość włączenia/wyłączenia sygnału dźwiękowego do pojawiających się przypomnień
Grafik posiłków i usług (np. SPA, basen, itp.)
  • grupowanie widoku na typy lub widok bez grupowania
  • ustawienie różnych widoków : dzień, tydzień, miesiąc, rok, linia czasu
  • wydruk grafika
Magazyn
  • możliwość włączenia/wyłączenia modułu magazynu (domyślnie wyłączony) 
  • uproszczona forma magazynu, pokazywanie stanów ilościowych towarów 
  • formularze przyjęcia i wydania magazynowego 
  • automatyczne zmiany w stanach po sprzedaży towarów 
  • opcja korygowania stanów 
Notatki i przypomnienia
  • przypisywanie do rezerwacji notatki przypominającej o rezerwacji, płatności, wpłacie zaliczki, wysłaniu potwierdzenia – notatka widoczna jednocześnie w organizerze
  • możliwość przypisania przypomnienia z sygnałem dźwiękowym w określonym terminie
Dokumenty kasowe, bankowe
  • moduł umożliwiający sprawne zarządzanie stanem kasy, konta i płatności kartą hotelu 
  • dodawanie, edycja i usuwanie dokumentów 
  • różne dokumenty : KP - wpłata do kasy, KW - wypłata z kasy, BP - wpłata na konto, BW - wypłata z konta, CP – zapłata kartą 
  • szybkie wyszukiwanie, filtrowanie wg wybranych kryteriów 
  • wyświetlanie z podziałem na typy dokumentów 
  • bilans wpłat/wypłat/końcowy 
  • raport kasowy 
Raporty dodatkowe
  • sumaryczny raport ogólny
  • miesięczne porównanie sprzedaży 
  • ewidencja sprzedaży VAT 
  • raport kasowy 
  • sprzedaż według rezerwacji
  • sprzedaż w podanym okresie 
  • sprzedaż wg stawek VAT 
  • sprzedaż sumaryczna wg stawek VAT 
  • sprzedaż wg produktów 
  • sprzedaż sumaryczna wg produktów 
  • sprzedaż wg grup towarów/usług 
  • sprzedaż sumaryczna wg grup towarów/usług 
  • sprzedaż wg personelu 
  • sprzedaż sumaryczna wg personelu z podziałem na VAT 
  • sprzedaż sumaryczna wg personelu z podziałem na formy płatności 
  • sprzedaż wg form płatności 
  • sprzedaż sumaryczna wg form płatności 
  • stany magazynowe
  • zwrócone paragony 
Obsługa drukarek fiskalnych
  • współpraca z drukarkami fiskalnymi : 
  1. opartymi o nowy protokół THERMAL firmy POSNET (np. Posnet Thermal, Posnet Temo, Emar Printo)
  2. drukarkami firmy ELZAB (np. Elzab Mera, Elzab Omega) 
  3. drukarkami firmy NOVITUS
  • z poziomu programu można konfigurować drukarkę fiskalną, np. ustawiać stawki VAT 
  • z poziomu programu można wykonywać raporty i druki fiskalne : 
  • raport dobowy 
  • raport dobowy z wypłatą z kasy 
  • raport miesięczny - szczegóły 
  • raport miesięczny - podsumowanie 
  • raport okresowy - szczegóły 
  • raport okresowy - podsumowanie 
  • raport kasy/zmiany czytający 
  • raport kasy/zmiany zerujący z wypłatą 
  • raport kasy/zmiany zerujący 
  • drukuj stan kasy 
  • wpłać do kasy 
  • wypłać z kasy 
  • zeruj kwotę na kasie 
Współpraca z centralą tel. (SLICAN)

Współpraca z centralami telefonicznymi firmy SLICAN, w oparciu o protokół HOTELP

Użytkownicy i uprawnienia (logowanie)
  1. panel administratora pozwalający zarządzać kontami użytkowników (pracowników) 
  2. tworzenie kont/grup użytkowników oraz przypisywanie im wybranych uprawnień programu
  3. system logowania personelu 
Kontrola działań personelu

Historia operacji wykonywanych przez użytkowników programu (usuwanie rezerwacji, faktur, rachunków, dok. Kasowych, itp.)

Zmiany personelu
  • określanie użytkowników/personelu tworzących zmianę 
  • konfiguracja czasu trwania oraz nazwy zmiany 
  • generowanie raportów dla wybranej zmiany 
Współpraca z systemami rezerwacji
  • program mPensjonat ma możliwość współpracy z różnymi systemami online, np. systemy rezerwacji, grafiki i kalendarze na strony internetowe 
  • wbudowany, autorski protokół komunikacji umożliwia programistom tworzenie systemów do współpracy z naszym programem 
  • w tym momencie program współpracuje z : 
  1. z naszym systemem rezerwacji pokoi (wersja z płatnościami lub bez); system zamieszcza się na stronie internetowej hotelu, pensjonatu. 
  2. z grafikiem rezerwacji na stronę internetową (wersja dla klientów i administratorów) 
  3. z kalendarzem obłożenia pokoi na stronę internetową 
  4. z systemem rezerwacji : hotel24h.com 
  5. z systemem rezerwacji : hotele.szczecinek.pl 
  • ogolny_opis.pdf - ogólny opis systemu współpracy z zewnętrznymi systemami 
  • opis_protokolu.pdf- dokładny opis protokołu wymiany danych między programem mPensjonat i zewnętrznymi systemami. Plik przeznaczony jest głównie dla programistów, tworzących systemy współpracujące z programem mPensjonat 


Program do obsługi recepcji - recepcja
Program do zarządzania hotelem - grafik
Program do zarządzania recepcją - pokoje
Program do obsługi pensjonatów itp - Organizer
Zarządzanie hotelem, pensjonatem, hostelem itp- rezerwacja (formularz)
Program dla hoteli, pensjonatów, itp - raporty
Zrzuty ekranu 
(kliknij aby powiększyć)





Informacje dotyczące płatności i sposobu wysyłki:

  1. Program jest oryginalny, zapakowany w pudełko.
  2. Dwie formy płatności : przedpłata na konto bankowe lub "za pobraniem". Prosimy po zakupie produktu wybrać formę płatności. W przypadku przelewu numer konta zostanie podany wraz z potwierdzeniem dokonania przez Państwa zakupu.
  3. Na zakupiony towar wystawiamy fakturę (dołączona do przesyłki).


MatSol - Usługi Informatyczne

  • Nowa Góra 133
  • 32-065 Krzeszowice
  • tel./fax 012 [zasłonięte] 62
  • GSM +48 [zasłonięte] 438 845