Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Program dla biura rachunkowego (biuro podatkowe)

18-05-2015, 20:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 3 934.77 zł     
Użytkownik viplex_sp
numer aukcji: 5279605408
Miejscowość LUBLINIEC
Wyświetleń: 5   
Koniec: 18-05-2015 19:10:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Platforma: Tylko dla platformy PC
Rodzaj: BOX
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha





KONTAKT

Masz pytanie? 
Szybką pomoc uzyskasz pod poniższym numerem:
 

535 [zasłonięte] 505
Piotr Pawełka 

 

[zasłonięte]@viplex.pl 





WSPARCIE

Udzielamy pomocy we wdrożeniu oraz przy rozpoczęciu pracy.

Dwie godziny
konsultacji gratis!








O VIPLEX

Posiadamy status Autoryzowanego Partnera Comarch,
co świadczy o wysokiej kompetencji i jakości naszych usług.

 

Świadczymy usługi wdrożeniowe, serwisowe oraz konsultingowe w zakresie informatyzacji firm z różnych gałęzi gospodarki.





PREZENTACJA

Umów się na bezpłatną prezentację programu w siedzibie Twojej firmy.

 

Comarch ERP Optima Doradca Podatkowy PLUS

Comarch ERP Optima Doradca Podatkowy PLUS to najbardziej rozbudowane, kompleksowe narzędzie kierowane do firm świadczących pełny zakres usług związanych z obsługą przedsiębiorstw i osób fizycznych w zakresie doradztwa podatkowego, prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz prowadzenia dokumentacji ZUS i spraw pracowniczych.

Moduł Biuro Rachunkowe skutecznie usprawnia organizację pracy biura, dzięki zarządzaniu i kontroli zadań oraz ewidencji postępu procesu rozliczania klienta, narzędziu analizy rentowności obsługi klienta oraz efektywności pracowników. Obsługę baz danych klientów optymalizują operacje seryjne. Moduł Kasa/Bank usprawnia analizę i prognozowanie przepływów finansowych oraz ich windykację. Elektroniczna wymiana danych z bankiem przyspiesza proces rozliczeń płatności. Dodatkowo Użytkownik otrzymuje łatwy w obsłudze moduł fakturujący do prowadzenia sprzedaży usług własnych.



Comarch ERP Optima Doradca Podatkowy PLUS
to pakiet, który zawiera:

  • moduł Księga Handlowa
    (w wersji dla biur rachunkowych),
  • moduł Księga Podatkowa
    (w wersji dla biur rachunkowych),
  • moduł Płace i Kadry
    (w wersji dla biur rachunkowych),
  • moduł Faktury,
  • moduł Kasa/Bank,
  • moduł Środki Trwałe
    (w wersji dla biur rachunkowych),
  • moduł Biuro Rachunkowe,
  • 12-miesięczna gwarancja i Comarch ASYSTA,
  • pakiet Srebrny iKsięgowość24 (pierwszy rok)
  • komplet podręczników w formie elektronicznej,
  • menedżer licencji (możliwe jest zabezpieczenie alternatywne w postaci fizycznego Klucza Zabezpieczającego MemoHASP USB w cenie 169,00 zł/szt netto).
Comarch ERP Optima dla biur rachunkowych

 

Stała, 12-miesięczna opieka gwarancyjna producenta oprogramowania w postaci usługi Comarch Asysta to dodatkowa korzyść, dzięki której możesz liczyć na błyskawiczną i rzeczową pomoc producenta oraz masz prawo do użytkowania najnowszych wersji programów zaraz po udostępnieniu. Uzyskasz też dostęp do forum dyskusyjnego oraz internetowego Centrum Wiedzy Comarch.

Comarch ERP Optima dla biur rachunkowych


Możliwości pakietu

 

Księga Handlowa pozwala na automatyczną generację i przesyłanie Deklaracji VAT do odpowiedniego urzędu drogą elektroniczną. Wszystkie dane potrzebne do jej wypełnienia pobierane są z bazy danych programu, dzięki czemu użytkownik unika pomyłek. Co więcej Comarch ERP Optima daje możliwość odebrania Urzędowego poświadczenia Odbioru, gwarancji dotarcia e-deklaracji do urzędu.

 

Moduł Księga Handlowa pozwala na:

  • Stworzenie wielopoziomowego planu kont,
  • Wykorzystanie funkcji grup kont,
  • Księgowanie do jednego lub wielu dzienników cząstkowych,
  • Generowanie zestawienia obrotów i sald za dowolny okres,
  • Wykorzystanie schematów księgowych do automatycznego księgowania wszystkich dokumentów oraz deklaracji,
  • Predekretację dokumentów,
  • Prowadzenie pełnej ewidencji VAT oraz wydruk deklaracji VAT-7 i VAT-7K, VAT-UE i wysyłanie deklaracji do systemu e-deklaracji,
  • Obliczanie zaliczek na PIT-36, PIT-36L, CIT-8 a także obliczanie i wysyłanie drogą elektroniczną deklaracji rocznych,
  • Inicjalizację bilansu otwarcia na podstawie sald kont roku poprzedniego,
  • Oddzielne ewidencjonowanie dokumentów, które nie są fakturami VAT, np. dowody wewnętrzne, polisy ubezpieczeniowe, zlecenia,
  • Księgowanie dokumentów bezpośrednio z innych modułów, np. list płac z modułu Płace i Kadry lub dokumentów OT, LT z modułu Środki Trwałe,
  • Parowania ze sobą dekretów na kontach rozrachunkowych,
  • Tworzenie zestawień księgowych, w tym: bilans firmy, rachunek zysków i strat, przepływy środków pieniężnych itd.
  • Pozwala na bieżącą analizę planu przychodów i wydatków tj. pozwala porównywać plan przychodów i wydatków z faktycznie uzyskanymi przychodami i poniesionymi wydatkami, które zostały zaksięgowane na kontach przy wykorzystaniu funkcji kontroli budżetu.

 

Moduł Księga Podatkowa zapewnia możliwość:

  • naliczenia zaliczek na podatek dochodowy, sporządzanie deklaracji rocznych oraz wysyłanie ich do systemu e-deklaracji,
  • możliwość agregowania danych z kilku działalności na jedną zaliczkę na PIT-36 lub PIT-36L,
  • sporządzania deklaracji VAT-7 i VAT-UE oraz wysyłanie ich do systemu e-deklaracji,
  • księgowania do bufora,
  • przeksięgowania zapisów z bufora do księgi,
  • zamknięcia zapisów księgowych na dany dzień,
  • sporządzania i księgowania spisu z natury.

Moduł Księga Podatkowa, współpracuje z pozostałymi modułami Comarch ERP Optima, dzięki czemu procesy dekretacji dokumentów w księdze podatkowej bądź w ewidencji ryczałtowej zachodzą automatycznie.

Księga Podatkowa pozwala na prowadzenie:

  • zapisów Księgi Przychodów i Rozchodów,
  • rejestrów VAT,
  • ewidencji dodatkowej,
  • ewidencji wynagrodzeń,
  • ewidencji przebiegu pojazdu,
  • spisu z natury,
  • naliczenia zaliczek na podatek dochodowy,
  • sporządzenie deklaracji podatkowych.

 

Moduł ERP Optima Płace i Kadry umożliwia:

  • zaewidencjonowanie pracowników z możliwością odnotowania przebiegu zatrudnienia, w firmie i poza nią,
  • rozliczanie wypłat z uwzględnieniem nieobecności, czasu pracy, dodatków i akordów
  • możliwość zaimportowania danych kadrowych pracowników z Programu Płatnik (na podstawie ZUS ZUA),
  • rozliczanie nieobecności z możliwością wydrukowania podstaw obliczeniowych dla: urlopu, choroby, ekwiwalentu za urlop,
  • kontrolę wykorzystania limitów nieobecności przez pracownika np. urlopu wypoczynkowego,
  • możliwość wyboru metody odnotowywania czasu pracy pracowników (w tym metoda uproszczona – wpisywanie sumarycznie czasu pracy za cały miesiąc),
  • ewidencjonowanie i rozliczanie nadgodzin,
  • definiowanie niestandardowych składników wypłat, nieobecności oraz limitów nieobecności,
  • korekty do zaksięgowanych list płac, z możliwością zachowania w programie wypłat naliczonych w pierwotnej postaci,
  • powiązanie dodatków i umów cywilnoprawnych z listami płac, dzięki czemu będą naliczały się automatycznie na wskazanych listach,
  • podział wynagrodzenia pracownika na wypłatę gotówkową i/lub przelew na konto bankowe,
  • rozliczanie wszystkich typów umów cywilno-prawnych, w tym zawieranych z cudzoziemcami,
  • wysyłanie deklaracji podatkowych do systemu e-Deklaracje,
  • naliczanie i wydruk deklaracji podatkowych zgodnych z obowiązującymi wzorami formularzy,
  • sporządzanie deklaracji dla PFRON (Wn-D wraz z załącznikami),
  • tworzenie i przesyłanie do Płatnika formularzy zgłoszeniowych oraz deklaracji rozliczeniowych ZUS dla pracowników i właścicieli wraz z wymaganymi załącznikami.

 

Moduł Comarch ERP Optima Faktury to:

  • Przyspieszenie pracy poprzez wykonywanie operacji seryjnych (zbiorcze zatwierdzanie i usuwanie oraz kopiowanie dokumentów),
  • Szybki dostęp do informacji o bieżących cenach oferowanych towarów, dzięki możliwości tworzenia list towarów,
  • Prosta ewidencja oferowanych towarów i usług dzięki możliwości szczegółowego opisywania cechami (atrybutami),
  • Wystawianie faktur w cenach „od netto” dla innych podmiotów gospodarczych, lub „od brutto” dla klientów indywidualnych,
  • Prowadzenie nieograniczonej listy cech jednego towaru lub usługi w dowolnej walucie,
  • Definiowanie warunków handlowych (cen, limitów kredytowych, rabatów) indywidualnie dla każdego kontrahenta,
  • Dowolne modyfikowanie wyglądu graficznego faktur, m.in. układ kolumn, nagłówek faktury, logo firmy.

 

Wykorzystując moduł Comarch ERP Optima Kasa/Bank zyskujesz możliwości:

  • Kontrolowania przepływów środków pieniężnych – raporty przeszłych oraz planowanych wpływów i wydatków w przyszłości,
  • Prowadzenia preliminarza płatności w firmie – informacje na ten temat to wszystkie planowane spłaty należności i zobowiązań, daty płatności podatków, spłat rat kredytów (preliminarz płatności doskonale wspiera podejmowanie decyzji finansowych),
  • Monitorowania rozliczeń z dłużnikami i wierzycielami – bez problemu uzyskasz wieloprzekrojowe zestawienia dotyczące niezrealizowanych płatności, listy największych dłużników i wierzycieli czy zaległości według typów dokumentów,
  • Łatwego wyliczenia zysku, kosztów i inwestycji firmy – wyliczenia pokazują rozkład kosztów i przychodów, a także wielkość nakładów ponoszonych na inwestycje.

 

Moduł Środki Trwałe pozwala na:

  • Automatyczne naliczanie odpisów amortyzacyjnych dla środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
  • Generowanie planu amortyzacji dla wskazanego okresu obrachunkowego,
  • Zastosowanie różnych metod amortyzacji (liniowa, degresywna, jednorazowa),
  • Prowadzenie ewidencji wyposażenia,
  • Automatyczne księgowanie miesięcznych odpisów amortyzacyjnych i innych dokumentów środków trwałych,
  • Ujęcie amortyzacji w aspekcie bilansowym i podatkowym dla środków trwałych i wartości materialnych i prawnych,
  • Uwzględnianie wartości przeszacowania środków trwałych, sezonowości generowania odpisów amortyzacyjnych oraz istnienie ulg inwestycyjnych,
  • Ewidencję środków trwałych będących w budowie,
  • Przypisanie osoby odpowiedzialnej za dany środek trwały oraz miejsca jego użytkowanie.

 

Moduł Comarch ERP Optima Biuro Rachunkowe umożliwia

  • Wykorzystanie indywidualnie definiowanych cech/atrybutów, za pomocą których można dokładnie opisać każdego kontrahenta, zgodnie z potrzebami biura,
  • Wykonania operacji seryjnych jak np. obliczanie deklaracji, wydruki deklaracji, wysyłanie deklaracji do systemu e-deklaracje,
  • Możliwość wysyłania i odbierania e-maili z wielu kont pocztowych,
  • Sprawdzenie etapów prac związanych z Klientami np. dostarczeniem czy zaksięgowaniem dokumentów,
  • Integrację modułu Biuro Rachunkowe z modułem Obieg Dokumentów,
  • Rejestrowanie oraz analizowanie czasu pracy poświęconego dla danego klienta,
  • Przygotowania wielu raportów dla wskazanych baz klientów,
  • Wykonanie czynności administracyjnych, takich jak kopie bezpieczeństwa i konwersje baz danych dla wybranych lub wszystkich baz danych Comarch ERP Optima.

 



Cena zakupu jest ceną brutto za pakiet licencji na pierwsze stanowisko. Zawsze wystawiamy fakturę VAT.
Zamówienie licencji dla kolejnych stanowisk i dodatkowe moduły wymagają uprzedniego poinformowania telefonicznego.
Pakiet Comarch ERP Optima Doradca Podatkowy PLUS może być zakupiony wyłącznie jako pierwszy zakup oprogramowania Optima.

 

Pobierz Comarch ERP Optima w wersji Demo
Przetestuj bezpłatnie oprogramowanie w wersji Demo.
Dowiedz się więcej: tel. 535-[zasłonięte]-505.