Comarch ERP Optima Doradca Podatkowy
Comarch ERP Optima Doradca Podatkowy to produkt dedykowany biurom rachunkowym, które świadczą swoje usługi dla firm i osób fizycznych w zakresie doradztwa podatkowego oraz prowadzenia ksiąg rachunkowych. Moduł Biuro Rachunkowe skutecznie usprawnia organizację pracy biura, dzięki zarządzaniu i kontroli zadań oraz ewidencji postępu procesu rozliczania klienta, narzędziu analizy rentowności obsługi klienta oraz efektywności pracowników. Obsługę baz danych klientów optymalizują operacje seryjne. Moduł Kasa/Bank usprawnia analizę i prognozowanie przepływów finansowych oraz ich windykację. Elektroniczna wymiana danych z bankiem przyspiesza proces rozliczeń płatności. Dodatkowo Użytkownik otrzymuje łatwy w obsłudze moduł fakturujący do prowadzenia sprzedaży usług własnych. Użytkownik korzysta z nowoczesnego rozwiązania, w którym funkcjonalność oferowana przez pakiet Comarch ERP Optima Doradca Podatkowy START została wzbogacona o możliwość prowadzenia pełnej księgowości poprzez dołączenie modułu Księga Handlowa.
Comarch ERP Optima Doradca Podatkowy to pakiet, który zawiera:
- moduł Księga Handlowa
(w wersji dla biur rachunkowych),
- moduł Księga Podatkowa
(w wersji dla biur rachunkowych),
- moduł Faktury,
- moduł Kasa/Bank,
- moduł Biuro Rachunkowe,
- 12-miesięczna gwarancja i Comarch ASYSTA,
- komplet podręczników w formie elektronicznej,
- menedżer licencji (możliwe jest zabezpieczenie alternatywne w postaci fizycznego Klucza Zabezpieczającego MemoHASP USB w cenie 169 zł/szt netto).
|
|
Stała, 12-miesięczna opieka gwarancyjna producenta oprogramowania w postaci usługi Comarch Asysta to dodatkowa korzyść, dzięki której możesz liczyć na błyskawiczną i rzeczową pomoc producenta oraz masz prawo do użytkowania najnowszych wersji programów zaraz po udostępnieniu. Uzyskasz też dostęp do forum dyskusyjnego oraz internetowego Centrum Wiedzy Comarch.
Możliwości pakietu
Księga Handlowa pozwala na automatyczną generację i przesyłanie Deklaracji VAT do odpowiedniego urzędu drogą elektroniczną. Wszystkie dane potrzebne do jej wypełnienia pobierane są z bazy danych programu, dzięki czemu użytkownik unika pomyłek. Co więcej Comarch ERP Optima daje możliwość odebrania Urzędowego poświadczenia Odbioru, gwarancji dotarcia e-deklaracji do urzędu.
Moduł Księga Handlowa pozwala na:
- Stworzenie wielopoziomowego planu kont,
- Wykorzystanie funkcji grup kont,
- Księgowanie do jednego lub wielu dzienników cząstkowych,
- Generowanie zestawienia obrotów i sald za dowolny okres,
- Wykorzystanie schematów księgowych do automatycznego księgowania wszystkich dokumentów oraz deklaracji,
- Predekretację dokumentów,
- Prowadzenie pełnej ewidencji VAT oraz wydruk deklaracji VAT-7 i VAT-7K, VAT-UE i wysyłanie deklaracji do systemu e-deklaracji,
- Obliczanie zaliczek na PIT-36, PIT-36L, CIT-8 a także obliczanie i wysyłanie drogą elektroniczną deklaracji rocznych,
- Inicjalizację bilansu otwarcia na podstawie sald kont roku poprzedniego,
- Oddzielne ewidencjonowanie dokumentów, które nie są fakturami VAT, np. dowody wewnętrzne, polisy ubezpieczeniowe, zlecenia,
- Księgowanie dokumentów bezpośrednio z innych modułów, np. list płac z modułu Płace i Kadry lub dokumentów OT, LT z modułu Środki Trwałe,
- Parowania ze sobą dekretów na kontach rozrachunkowych,
- Tworzenie zestawień księgowych, w tym: bilans firmy, rachunek zysków i strat, przepływy środków pieniężnych itd.
- Pozwala na bieżącą analizę planu przychodów i wydatków tj. pozwala porównywać plan przychodów i wydatków z faktycznie uzyskanymi przychodami i poniesionymi wydatkami, które zostały zaksięgowane na kontach przy wykorzystaniu funkcji kontroli budżetu.
Moduł Księga Podatkowa zapewnia możliwość:
- naliczenia zaliczek na podatek dochodowy, sporządzanie deklaracji rocznych oraz wysyłanie ich do systemu e-deklaracji,
- możliwość agregowania danych z kilku działalności na jedną zaliczkę na PIT-36 lub PIT-36L,
- sporządzania deklaracji VAT-7 i VAT-UE oraz wysyłanie ich do systemu e-deklaracji,
- księgowania do bufora,
- przeksięgowania zapisów z bufora do księgi,
- zamknięcia zapisów księgowych na dany dzień,
- sporządzania i księgowania spisu z natury.
Moduł Księga Podatkowa, współpracuje z pozostałymi modułami Comarch ERP Optima, dzięki czemu procesy dekretacji dokumentów w księdze podatkowej bądź w ewidencji ryczałtowej zachodzą automatycznie.
Księga Podatkowa pozwala na prowadzenie:
- zapisów Księgi Przychodów i Rozchodów,
- rejestrów VAT,
- ewidencji dodatkowej,
- ewidencji wynagrodzeń,
- ewidencji przebiegu pojazdu,
- spisu z natury,
- naliczenia zaliczek na podatek dochodowy,
- sporządzenie deklaracji podatkowych.
Moduł Comarch ERP Optima Faktury to:
- Przyspieszenie pracy poprzez wykonywanie operacji seryjnych (zbiorcze zatwierdzanie i usuwanie oraz kopiowanie dokumentów),
- Szybki dostęp do informacji o bieżących cenach oferowanych towarów, dzięki możliwości tworzenia list towarów,
- Prosta ewidencja oferowanych towarów i usług dzięki możliwości szczegółowego opisywania cechami (atrybutami),
- Wystawianie faktur w cenach „od netto” dla innych podmiotów gospodarczych, lub „od brutto” dla klientów indywidualnych,
- Prowadzenie nieograniczonej listy cech jednego towaru lub usługi w dowolnej walucie,
- Definiowanie warunków handlowych (cen, limitów kredytowych, rabatów) indywidualnie dla każdego kontrahenta,
- Dowolne modyfikowanie wyglądu graficznego faktur, m.in. układ kolumn, nagłówek faktury, logo firmy.
Wykorzystując moduł Comarch ERP Optima Kasa/Bank zyskujesz możliwości:
- Kontrolowania przepływów środków pieniężnych – raporty przeszłych oraz planowanych wpływów i wydatków w przyszłości,
- Prowadzenia preliminarza płatności w firmie – informacje na ten temat to wszystkie planowane spłaty należności i zobowiązań, daty płatności podatków, spłat rat kredytów (preliminarz płatności doskonale wspiera podejmowanie decyzji finansowych),
- Monitorowania rozliczeń z dłużnikami i wierzycielami – bez problemu uzyskasz wieloprzekrojowe zestawienia dotyczące niezrealizowanych płatności, listy największych dłużników i wierzycieli czy zaległości według typów dokumentów,
- Łatwego wyliczenia zysku, kosztów i inwestycji firmy – wyliczenia pokazują rozkład kosztów i przychodów, a także wielkość nakładów ponoszonych na inwestycje.
Moduł Comarch ERP Optima Biuro Rachunkowe umożliwia
- Wykorzystanie indywidualnie definiowanych cech/atrybutów, za pomocą których można dokładnie opisać każdego kontrahenta, zgodnie z potrzebami biura,
- Wykonania operacji seryjnych jak np. obliczanie deklaracji, wydruki deklaracji, wysyłanie deklaracji do systemu e-deklaracje,
- Możliwość wysyłania i odbierania e-maili z wielu kont pocztowych,
- Sprawdzenie etapów prac związanych z Klientami np. dostarczeniem czy zaksięgowaniem dokumentów,
- Integrację modułu Biuro Rachunkowe z modułem Obieg Dokumentów,
- Rejestrowanie oraz analizowanie czasu pracy poświęconego dla danego klienta,
- Przygotowania wielu raportów dla wskazanych baz klientów,
- Wykonanie czynności administracyjnych, takich jak kopie bezpieczeństwa i konwersje baz danych dla wybranych lub wszystkich baz danych Comarch ERP Optima.
Cena zakupu jest ceną brutto za pakiet licencji na pierwsze stanowisko. Zawsze wystawiamy fakturę VAT. Zamówienie licencji dla kolejnych stanowisk i dodatkowe moduły wymagają uprzedniego poinformowania telefonicznego.
Pakiet Comarch ERP Optima Doradca Podatkowy może być zakupiony wyłącznie jako pierwszy zakup oprogramowania Optima.
Przetestuj bezpłatnie oprogramowanie w wersji Demo. Dowiedz się więcej: tel. 664-[zasłonięte]-883 oraz 535-[zasłonięte]-505.