INFOLINIA: 668[zasłonięte]537, 61 [zasłonięte]9864, mail: [zasłonięte]@kompax.pl
Program do fakturowania + Kasa/Bank - COMARCH OPTIMA - PAKIET START MIKRO FIRMA
Producent www.optima.comarch.pl.
Pełna licencja od dystrybutora Comarch, najnowsza wersja.
Faktura VAT, cena brutto
Licencja generowana na Klienta, czas realizacji 2-3dni.
Do końca miesiąca przy zakupie programu rabat 20% (od cen detal) na dowolną drukarkę fiskalną!
Comarch ERP Optima START Mikrofirma to doskonałe narzędzie pozwalające na obsługę prostej działalności handlowej lub usługowej. Pakiet umożliwia łatwe wystawianie dokumentów sprzedażowych i zapewnia pełną integracją z dokonywanymi płatnościami.
Comarch ERP Optima START Mikrofirma zawiera:
Pakiet jest ofertą promocyjną i nie łączy się z innymi promocjami. Zakup jak i rozszerzanie instalacji są zgodne z zasadami opisanymi w aktualnym Cenniku Comarch ERP Optima, dostępnym na internetowych stronach Comarch.
Warunki korzystania i gwarancji oprogramowania Comarch ERP Optima
W cenie instalacja programu w Poznaniu i okolicach (lub zdalnie w dowolnej lokalizacji)
Możliwość zakupu dowolnego programu / rozszerzenia / aktualizacji COMARCH OPTIMA I XL
Możliwe również usługi instalacyjne/wdrożeniowe/szkoleniowe na terenie Poznania i Wielkopolski
lub zdalnie w dowolnej lokalizacji.
Prosimy pytać o szczegóły: [zasłonięte]@kompax.pl, 668[zasłonięte]537, 61 [zasłonięte]9864
W naszej ofercie również:
-pozostałe programy Insert, Wapro, Comarch, Symfonia, itp.
-aktualizacje i rozbudowy
-sklepy internetowe i platformy B2B współpracujące z Comarch Optima
-moduły dodatkowe
Świadczymy także kompleksowe usługi informatyczne dla firm i instytucji wraz z dostawą sprzętu komputerowego urządzeń fiskalnych i oprogramowania na terenie Poznania i Wielkopolski.
Skrócony opis możliwości (pełne informacje na www.optima.comarch.pl):
Comarch ERP Optima Faktury to narzędzie, dzięki któremu w prosty i intuicyjny sposób możliwe jest wystawienie:
- Faktury Sprzedaży (dla podmiotów gospodarczych i osób fizycznych),
- Faktury Zakupu,
- Faktury Pro Forma i zaliczkowej,
- Paragonu,
- Faktury RR,
- Faktur Wewnętrznych Sprzedaży i Zakupu,
- Faktur Korygujących.
Dokumenty można przygotować zarówno w złotówkach, jak i w walucie obcej. Prowadząc transakcje zagraniczne, dzięki Modułowi Faktury masz gwarancję łatwej ewidencji dokumentów w walucie obcej, zarówno w obrębie Unii Europejskiej, jak i poza nią.
Moduł Faktury współpracuje z pozostałymi modułami Comarch ERP Optima. Dzięki pełnej integracji pomiędzy nimi przepływ danych w programie jest niczym nie ograniczony, co usprawnia obsługę rozliczeń handlowych oraz procesy księgowe.
Formularz Faktury Sprzedaży
Comarch ERP Optima Faktury to także:
- Okno sprzedaży dedykowanej
- Łatwe zakupy / sprzedaż
- Internetowa wymiana dokumentów - ECOD
Okno Sprzedaży Dedykowanej
Moduł Faktury został wyposażony w Okno Sprzedaży Dedykowanej. Narzędzie umożliwia prezentację informacji związanych z konkretnym kontrahentem, takich jak:
- zestawienia rabatów z możliwością wydruku indywidualnego cennika,
- historia kontrahenta (wszelkie dokumenty związane z kontrahentem),
- historia płatności kontrahenta wraz z prognozą płatności przyszłych,
- przyznany limit kredytu kupieckiego, wartości przeterminowanych płatności, zadłużenia i pobranych zaliczek,
- analiza sprzedaży za ostatnie trzy miesiące, w porównaniu z analogicznymi miesiącami w roku poprzednim,
- lista wystawionych Faktur Sprzedaży oraz Faktur Proforma z możliwością podglądu wystawiania nowych dokumentów,
- informacje z modułów powiązanych (Serwis, CRM) –lista zleceń (Serwis) oraz lista zadań i kontaktów dotyczących kontrahenta z możliwością rejestracji nowych (wprowadzonych w module CRM).
Sprzedaż dedykowana
Łatwa sprzedaż, Łatwe zakupy
Funkcje pozwalają ograniczyć czas związany z wystawianiem dokumentów do trzech kroków:
-
- Zaznaczenie zasobów i określenie ich ilości
- Wybór rodzaju tworzonego dokumentu (sprzedaż: Faktura Sprzedaży, Paragon, Faktura Proforma, zakup: Faktura Zakupu)
- Wybór kontrahenta na dokumencie.
Łatwa sprzedaż
Przesyłaj dokumenty przez Internet
Program Comarch ERP Optima może współpracować z systemem ECOD, dzięki czemu możliwa jest elektroniczna wymiana dokumentów z partnerami handlowymii. Eksport faktur oraz import zamówień realizowany jest w standardzie EDI (Electronic Data Interchange). Dowiedz się więcej o fakturach przesyłanych drogą elektroniczną w Comarch ERP Optima >>
Wybór Comarch ERP Optima Faktury to:
- przyspieszenie pracy poprzez wykonywanie operacji seryjnych (zbiorcze zatwierdzanie i usuwanie, kopiowanie, drukowanie dokumentów),
- szybki dostęp do informacji o bieżących cenach oferowanych usług,
- możliwość szczegółowego opisywania usług cechami (atrybutami),
- prowadzenie transakcji walutowych,
- definiowanie warunków handlowych (cen, limitów kredytowych, rabatów) indywidualnie dla każdego kontrahenta,
- dostosowywanie wyglądu list dokumentów, tj. m.in. układ kolumn, sortowanie, filtrowanie,
- personalizacja interfejsu, udostępnianie lub blokowanie widoku poszczególnych funkcji operatorom,
- możliwość modyfikacji i tworzenia własnych wydruków, np. z własnym logo firmy.
Kasa/Bank:
Moduł ERP Optima Kasa/Bank umożliwia ujęcie wszelkich zagadnień związanych z przepływem środków pieniężnych w firmie. Pozwala na uzyskanie informacji na temat kondycji finansowej firmy, rzeczywistych źródeł uzyskiwanych przychodów, a także ponoszonych kosztów, czy też stanu bieżących należności i zobowiązań. Na podstawie danych zgromadzonych w module Kasa/Bank można wykonać szereg zestawień i raportów obrazujących w różnych przekrojach kondycję finansową firmy. Są to między innymi:
- kalendarz planowanych płatności,
- zestawienia dłużników i wierzycieli,
- raport wpływów i wydatków wg kategorii przychodów i kosztów.
Import przelewów z pliku – format MT-940
Moduł Kasa/Bank zapewnia:
- elektroniczną wymianę danych z bankiem zarówno poprzez eksport przelewów do pliku jak również import zrealizowanych przelewów z pliku dostarczonego przez bank,
- rozliczenia automatyczne z listy rozliczeń kasowych/bankowych podmiotu. Jest to miejsce przeznaczone do wykonywania rozliczeń i kompensat pomiędzy dokumentami wystawionymi dla tego samego podmiotu (kontrahenta, pracownika, wspólnika, banku lub urzędu). Z tego miejsca można również uzgadniać stan należności i zobowiązań z kontami księgowymi,
- rozliczenia dokumentów w różnych walutach, przy czym jeden z tych dokumentów musi być wystawiony w PLN a drugi w walucie obcej,
- automatyczne tworzenie różnic kursowych podczas rozliczania dokumentów w walucie,
- seryjne rozliczenia dokumentów dla jednego lub wielu podmiotów z Listy dokumentów nierozliczonych,
- seryjne rozliczanie dokumentów z Preliminarza płatności,
- wykonanie zbiorczego zestawienia wpływów i wydatków na poszczególne dni, zarówno tych już wprowadzonych (zapisów) jak i planowanych (zdarzeń) – Kalendarz,
- prowadzenie dowolnej ilości kas i rachunków bankowych również w walutach obcych,
- możliwość wystawianie not odsetkowych, ponagleń zapłaty oraz potwierdzeń sald.
Lista rozliczeń kontrahenta
Wykorzystując moduł Kasa/Bank zyskujesz możliwości:
- oszczędności czasu przy wprowadzaniu wyciągów bankowych dzięki bankowości elektronicznej,
- kontrolowania przepływów środków pieniężnych,
- monitorowania rozliczeń z dłużnikami i wierzycielami,
- bieżącej kontroli kondycji finansowej firmy.