Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PROGRAM ABAK SILVER BIZNES SKLEP FV

27-01-2012, 19:55
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 329 zł     
Użytkownik www_ol-mar_pl
numer aukcji: 2063252470
Miejscowość ŁÓDŹ
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 17   
Koniec: 31-01-2012, 15:48
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha





OL-MAR COMPUTERS


Sprzedający

Strona "o mnie"
Inne moje aukcje
Moje Komentarze
Dodaj do ulubionych



Kontakt

Zadaj pytanie sprzedającemu

Infolinia: 880-[zasłonięte]-800

Gadu-Gadu



Regulamin aukcji

1.Prosimy o rozwazne zakupy, nie odwolujemy ofert
2.Po wygranej aukcji proszę o maila z nickiem allegro i rodzajem zaplaty za towar.
3.Przesyłka za pobraniem możliwa jest od 10 pozytywnych komentarzy.
4.Jesli życzą sobie Państwo fakturę vat proszę o stosownego maila wraz z danymi.
5.Proszę uważnie zapoznać się ze strona "o mnie"


ABAK SILVER BIZNES

Przedmiotem aukcji jest PROGRAM

ABAK SILVER BIZNES

OPIS PROGRAMU:
SILVER BIZNES zbudowany został z myślą o pracy w firmach zajmujących się sprzedażą na stanowiskach sprzedaży ,świadczących usługi serwisowe, notujące przepływ gotówki w kasie.
Przeznaczony jest do prowadzenia sprzedaży ,ewidencji zakupu towaru oraz rozliczeń stanowisk sprzedaży.
Praktyczne rozwiązania dostępne w programie zostały przygotowane z myślą o lepszej , wygodniejszej i szybszej pracy z programem.

Kontakt z Użytkownikami naszych programów, analizowanie ich opinii, sugestii oraz wyjście naprzeciw potrzebom pozwoliły zaprojektować i oddać w ręce Użytkownika starannie przygotowany system sprzedaży. Rozwiązania zastosowane w programie zadowolą każdego nawet najbardziej wymagającego właściciela firmy.
Program powstał przy wykorzystaniu najnowszych narzędzi informatyki oraz w oparciu o najnowsze technologie. Jest to 32 bitowa aplikacja pracująca w środowisku Windows.



PRZYKŁADOWE OKNA:
ASORTYMENT
BAZA KONTRACHENTÓW

DOKUMENTY ZAKUPU

DOKUMENTY SPRZEDAŻY

INWENTARYZACJA

KOREKTA - EDYCJA

BAZA SYMBOLI PKWIU

PODGLĄD PRZYKŁADOWEJ FAKTURY

PODGLĄD PRZYKŁADOWEGO RACHUNKU

ZESTAWIENIE SPRZEDAŻY

SZCZEGÓŁOWY OPIS FUNKCJI:


Dokumenty sprzedaży dostępne w programie :
  • Faktura Vat wysyłana e-mail

  • Faktura VAT dokument standardowy z rozliczaniem Vat od wartości netto lub brutto dla tego typu dokumentu w programie przygotowano 8 wzorów wydruku


  • Faktura Vat Zbiorcza generowana automatycznie do wystawionych dokumentów WZ ,
    możliwe wysłanie e-mail

  • Faktura Vat MP dokument do wykorzystania w firmie o statusie Mały Podatnik
    możliwe wysłanie e-mail

  • Faktura Vat Pro-Forma dokument do wykorzystania w każdej firmie
    możliwe wysłanie e-mail

  • Faktura Vat Brutto dokument do wykorzystania w komisach, usługach , biurach podróży , transporcie itp. możliwe wysłanie e-mail

  • Faktura Vat Netto dokument do wykorzystania w komisach , usługach , biurach podróży oraz sprzedaży do krajów Unii Europejskiej możliwe wysłanie e-mail

  • Faktura Vat Marża dokument do wykorzystania w biurach podróży , komisach itp.
    możliwe wysłanie e-mail

  • Faktura Vat NP dokument wykorzystywany przy sprzedaży do krajów Unii Europejskiej gdzie podatek Vat płaci Nabywca towaru / usługi możliwe wysłanie e-mail

  • Faktura Vat Transport dokument wykorzystywany przy sprzedaży usług transportowych możliwe wysłanie e-mail

  • Faktura Vat Zaliczka dokument wykorzystywany przez każdą z firm pobierającą zaliczkę na poczet wykonania usługi lub sprzedaży towaru możliwe wysłanie e-mail

  • Rachunek dokumnet wykorzystywany przez firmy nie będące płatnikami podatku Vat

  • Sprzedaż detaliczna dokument wyorzystywany przy sprzedaży klientowi detalicznemu

  • Korekta Faktury Vat dokument wykorzystywany przy korygowaniu błędów w wystawionych FV dla tego typu dokumentu w programie przygotowano 3 wzory wydruku
    możliwe wysłanie e-mail

  • Korekta Wewnętrzna dokument do korygowania błędów wewnętrznie w programie dla tego typu dokumentu w programie przygotowano 3 wzory wydruku

  • Zamówienie dokument wykorzystywany przy sporządzaniu zamówień dla tego typu dokumentu w programie przygotowano 2 wzory wydruku możliwe wysłanie e-mail

  • Specyfikacja dokument sporządzny do dokumentów sprzedaży
    1. Wykaz towarów bez cen i vat
    2. Zapisy wymagane przy eksporcie towarów
    dla tego typu dokumentu przygotowano 2 wzory wydruku możliwe wysłanie e-mail
  • Wydanie zewnętrzne WZ dokument dokumentujący wydanie towaru z magazynu

  • Rezerwacja dokument rezerwujący towar dla kontrahenta

  • Kasa Przyjęła KP udokumentowanie pobranej gotówki drukowane automatycznie do dokumentu sprzedaży

  • Raport Kasowy gotówka otwarcia , gotówka zamknięcia , obrót dzienny gotówki, rozchód dzienny gotówki

    Wszystkie dokumenty posiadają opcję oznaczania czy jest to dokument zapłacony czy pozostający do zapłaty.


    Dokumenty zakupu dostępne w programie :
  • Faktura VAT dokument zakupu wprowadzany do programu na podstawie którego towar zostaje przyjęty do magazynu możliwe wysłanie e-mail

  • Faktuta Vat Wewnętrzna Wewnątrzwspólnotowa - dokument na podstawie którego wprowadza się do magazynu towar zakupiony z kraju UE możliwe wysłanie e-mail

  • Faktura Vat RR dokument do wprowadzania zakupów od rolników

  • Faktura Vat Korektadokument wykorzystywany przy korygowaniu błędów we wprowadzonych Fakturach Vat Zakupu dla tego typu dokumentu w programie przygotowano 3 wzory wydruku możliwe wysłanie e-mail

  • Korekta Wewnętrzna dokument do korygowania błędów wewnętrznie w programie dla tego typu dokumentu w programie przygotowano 3 wzory wydruku


    Przydatne funkcje dokumentów

  • Wpis kwoty zapłaconej i rozliczenie kwoty pozostającej do zapłaty

  • KP automatyczne drukowane do Faktury Vat

  • KP drukowane jako samodzielny dokument

  • Oznaczanie dokumentów opłacony i pozostający do zapłaty

  • Wybór miejscowości wystawienia dokumentu

  • Miejsce na wpis nazwiska osoby wystawiającej i odbierającej dokument

  • Możliwość użycia przelicznika należności za towar do ilości sprzedanego towaru

  • Możliwość zmiany stawki Vat jednostki miary podczas wypisywania dokumentu

  • Obszerne pole na opisy i uwagi do dokumentu , drukowane na dokumencie

  • Możliwość dopisywania nowych sposobów zapłaty podczas wystawiania dokumentu np: płatność z odroczonym terminem

  • Podgląd wraz z wydrukiem kodów i identyfikatorów towarów w magazynie

  • Możliwość wystawienia dokumentu wg. różnych zapisów daty np. data krótka - czerwiec 2005 data długa np. 01.06.2006 ; 01-06-2006

  • Opcje płatność i transport z możliwością definiowania podczas edycji faktury

  • Zamieszczenie własnego logo lub wydruk na papierze firmowym

  • Możliwość zakładania wszystkich dokumentów jakie są użytkownikowi potrzebne i nadawania im wybranych właściwości np. Rezerwacja towaru

  • W każdym dokumencie układ numeracji może być inny wybrany i zdefiniowany przez użytkownika

  • Możliwość rozpoczęcia numerowania od każdego numeru niekoniecznie od 1



  • Obsługa czytnika kodów kreskowych
  • Współpraca z drukarkami fiskalnymi : POSNET , NOVITUS

  • Magazyn - Towar:

    Magazyn posiada opcje :
  • Kod / identyfikator towaru możliwy do założenia jako unikalny a nazwa powtarzalna
    lub nie wymagany dla każdego towaru

  • Wyszukiwania towaru

  • Przechowywania ilości towaru

  • Przechowywania cen zakupu towaru

  • Definiowania 3 poziomów cen sprzedaży

  • Naliczania marży sprzedaży

  • Naliczania narzutu sprzedaży

  • Naliczania zysku od sprzedaży

  • Wyliczania cen od netto lub brutto

  • Definiowania charakteru towaru ( towar / usługa )

  • Przypisywania stawek Vat do towaru

  • Przypisywania jednostki miary do towaru

  • Przypisywania symbolu PKWiU korzystając z bazy PKWiU

  • Wydruk cennika

  • Dokumenty PZ,WZ (przyjęcie i wydanie towaru)

  • Ewidencja zakupu towaru

  • Kontrola stanów magazynowych
  • Inwentaryzacja - Remanent

  • Definicja dowolnych okresów rozliczeniowych (nie musi pokrywać się z rokiem kalendarzowym)

  • Rozbudowany system rabatów i marż

  • Definicja nazw cen



  • Baza danych Właścicieli/Wystawców:
  • Dane Właściciela / wystawcy NIP EUROPEJSKI

  • Z programu może korzystać kilka firm

  • Możliwość wprowadzenia adresu siedziby jak i oddziału

  • Wprowadzenie osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu

  • Wybór miejscowości wystawienia dokumentu


  • Baza danych kontrahentów:
  • Dane kontrahenta NIP EUROPEJSKI

  • Wygodny system wyszukiwania wg. podpowiedzi nazwy , lub numeru NIP

  • System rabatów dla kontrahenta

  • Informacje dodatkowe np. dostawca/odbiorca

  • Osoba upoważniona do odbioru dokumentu

  • Konto Bankowe

  • Dane rolnika ryczałtowego RR


  • Stawki VAT:
  • możliwość definiowania nowej stawki VAT


  • Jednostki miary:
  • możliwość definowania własnej jednostki miary np. kilometry, komplety, godziny itp.


  • Wydruki zestawień sprzedaży dostepne w programie :

    I. ZESTAWIENIE - KSIĘGOWE obejmuje :
    1, Jeden lub wszystkie typy dokumentów sprzedaży
    2, Zakres dat dokumentów od-do
    3, Numery dokumentów
    4, Dane Kontrahenta : NIP , adres , nazwa
    5, Zawartość pozycji dokumentu : nazwa towaru, cena netto, rabat, vat, ilość, wartość netto i brutto, oznaczenie opłacony lub do zapłaty
    6, Tabelę sumującą : wartość netto, wartość brutto, rozbicie na poszczególne stawki vat.

    II. ZESTAWIENIE - DOKUMENTÓW - SPRZEDAŻY obejmuje:
    1, Jeden lub wszystkie typy dokumentów sprzedaży
    2, Zakres dat dokumentów od-do
    3, Numery dokumentów
    4, Dane Kontrahenta : nazwa
    5, Zawartość pozycji dokumentu : wartość netto i brutto, sumę vat, oznaczenie opłacony lub do zapłaty
    6, Podsumę wszystkich dokumentów : wartość netto, wartość brutto

    III. SZCZEGÓŁOWE - ZESTAWIENIE - DOKUMENTÓW - SPRZEDAŻY

    1.Szczegółowe zestawienie dokumentów sprzedaży obejmuje :
    1, Jeden lub wszystkie typy dokumentów sprzedaży
    2, Zakres dat dokumentów od-do
    3, Numery dokumentów
    4, Dane Kontrahenta : nazwa
    5, Zawartość pozycji dokumentu : nazwa towaru, cena netto, rabat, ilość, wartość netto i brutto, oznaczenie opłacony lub do zapłaty
    6, Podsumę wszystkich dokumentów : wartość netto, wartość brutto

    2. Ilości sprzedanego towaru obejmuje :
    1, Towar wybrany do zliczenia
    2, Jeden lub wszystkie typy dokumentów sprzedaży
    3, Zakres dat dokumentów od-do
    4, Numery dokumentów
    5, Dane Kontrahenta : nazwa
    6, Zawartość pozycji dokumentu : nazwa towaru, cena netto, rabat, ilość, wartość netto i brutto, oznaczenie opłacony lub do zapłaty
    7, Podsumę wszystkich dokumentów : ilość sprzedanego towaru, wartość netto, wartość brutto

    3. Grupowanie odbiorców obejmuje :
    1, Wybrana miejscowość
    2, Jeden lub wszystkie typy dokumentów sprzedaży
    3, Zakres dat dokumentów od-do
    4, Numery dokumentów
    5, Dane Kontrahenta : nazwa
    6, Zawartość pozycji dokumentu : nazwa towaru, cena netto, rabat, ilość, wartość netto i brutto, oznaczenie opłacony lub do zapłaty
    7, Podsumę wszystkich dokumentów : wartość netto, wartość brutto

    4.Należności - Zestawienie opłaconych dokumentów lub dokumentów do zapłaty obejmuje :
    1, Opłacony lub Do Zapłaty - wybór z listy w filrze
    2, Jeden lub wszystkie typy dokumentów sprzedaży
    3, Zakres dat dokumentów od-do
    4, Numery dokumentów
    5, Dane Kontrahenta : nazwa
    6, Zawartość pozycji dokumentu : nazwa towaru, cena netto, rabat, ilość, wartość netto i brutto, oznaczenie opłacony lub do zapłaty
    7, Podsumę wszystkich dokumentów : wartość netto, wartość brutto

    5.Historia Kontrahenta obejmuje :
    1, Dane kontrahenta - wybór z kartoteki kontrahentów
    2, Jeden lub wszystkie typy dokumentów sprzedaży
    3, Zakres dat dokumentów od-do
    4, Numery dokumentów
    5, Zawartość pozycji dokumentu : nazwa towaru, cena netto, rabat, ilość, wartość netto i brutto, oznaczenie opłacony lub do zapłaty
    6, Podsumę wszystkich dokumentów : wartość netto, wartość brutto


    Wydruki zestawień zakupu dostepne w programie :

    I. ZESTAWIENIE - KSIĘGOWE obejmuje :
    1, Jeden lub wszystkie typy dokumentów zakupu
    2, Zakres dat dokumentów od-do
    3, Numery dokumentów
    4, Dane Kontrahenta : NIP , adres , nazwa
    5, Zawartość pozycji dokumentu : nazwa towaru, cena netto, rabat, vat, ilość, wartość netto i brutto, oznaczenie opłacony lub do zapłaty
    6, Tabelę sumującą : wartość netto, wartość brutto, rozbicie na poszczególne stawki vat.

    II. ZESTAWIENIE - DOKUMENTÓW - ZAKUPU obejmuje:
    1, Jeden lub wszystkie typy dokumentów zakupu
    2, Zakres dat dokumentów od-do
    3, Numery dokumentów
    4, Dane Kontrahenta : nazwa
    5, Zawartość pozycji dokumentu : wartość netto i brutto, sumę vat, oznaczenie opłacony lub do zapłaty
    6, Podsumę wszystkich dokumentów : wartość netto, wartość brutto

    III. SZCZEGÓŁOWE - ZESTAWIENIE - DOKUMENTÓW - ZAKUPU

    1.Szczegółowe zestawienie dokumentów zakupu obejmuje :
    1, Jeden lub wszystkie typy dokumentów zakupu
    2, Zakres dat dokumentów od-do
    3, Numery dokumentów
    4, Dane Kontrahenta : nazwa
    5, Zawartość pozycji dokumentu : nazwa towaru, cena netto, rabat, ilość, wartość netto i brutto, oznaczenie opłacony lub do zapłaty
    6, Podsumę wszystkich dokumentów : wartość netto, wartość brutto

    2.Historia Dostawcy obejmuje :
    1, Dane Dostawcy - wybór z kartoteki kontrahentów
    2, Jeden lub wszystkie typy dokumentów sprzedaży
    3, Zakres dat dokumentów od-do
    4, Numery dokumentów
    5, Zawartość pozycji dokumentu : nazwa towaru, cena netto, rabat, ilość, wartość netto i brutto, oznaczenie opłacony lub do zapłaty
    6, Podsumę wszystkich dokumentów : wartość netto, wartość brutto


    3.Zestawienie dla Faktury Vat Wewnętrznej Wewnątrzwspólnotowej Zakupu obejmuje :
    1, Dokument FV WW zakupu
    2, Zakres dat dokumentów od-do
    3, Numery dokumentów
    4, Dane Dostwaców : nazwa
    5, Zawartość pozycji dokumentu : nazwa towaru, cena netto, rabat, ilość, wartość netto i brutto, oznaczenie opłacony lub do zapłaty
    6, Podsumę wszystkich dokumentów : wartość netto, wartość brutto

    Dodatkowe:
  • Obsługa stanowisk sprzedaży

  • Wysyłanie dokumetów pocztą elektroniczną e-mail

  • Podgląd wraz z wydrukiem kodów i identyfikatorów towarów w magazynie

  • Uwagi do dokumentów- możliwość zdefiniowania wpisów jakie mają się drukować na wszystkich wystawianych dokumentach

  • Ustawianie naliczania Vat - wg ceny netto / brutto

  • Baza symboli PKWiU
  • Kontrola poprawności numeru NIP oraz numeru REGON

  • Cenniki - tworzenie i wydruki

  • Zmiana waluty w jakiej wystawiane są dokumenty (np: EURO,USD itp.) oraz wydruki zestawień sprzedaży i zakupu dla każdej z wybranych walut

  • Zamówienia i specyfikacje

  • Archiwizacja danych (kopie bezpieczeństwa)

  • Import danych z programu AMBER oraz SILVER





  • CENA: 329zł

    Rachunek bankowy

    PKO BP VI ODDZIAŁ ŁÓDŹ
    12-1020-[zasłonięte] 340800- 4702-[zasłonięte] 001948

    mBank

    15 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 675061


    Koszty przesyłki
    PACZKA POCZTOWA- 13zł.
    KURIER- 20zł.
    KURIER POBRANIE- 25zł