Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PROGRAM ABAK AMBER BIZNES SKLEP FV

27-01-2012, 19:54
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 99 zł      Najwyzsza cena licytacji: 99 zł     
Użytkownik www_ol-mar_pl
numer aukcji: 2063252605
Miejscowość ŁÓDŹ
Kupiono sztuk: 2    Licytowało: 1    Wyświetleń: 15   
Koniec: 31-01-2012 15:51:31
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha





OL-MAR COMPUTERS


Sprzedający

Strona "o mnie"
Inne moje aukcje
Moje Komentarze
Dodaj do ulubionych



Kontakt

Zadaj pytanie sprzedającemu

Infolinia: 880-[zasłonięte]-800

Gadu-Gadu



Regulamin aukcji

1.Prosimy o rozwazne zakupy, nie odwolujemy ofert
2.Po wygranej aukcji proszę o maila z nickiem allegro i rodzajem zaplaty za towar.
3.Przesyłka za pobraniem możliwa jest od 10 pozytywnych komentarzy.
4.Jesli życzą sobie Państwo fakturę vat proszę o stosownego maila wraz z danymi.
5.Proszę uważnie zapoznać się ze strona "o mnie"


ABAK AMBER BIZNES

Przedmiotem aukcji jest PROGRAM

ABAK AMBER BIZNES

OPIS PROGRAMU:
AMBER BIZNES Jest programem przeznaczonym do prowadzenia sprzedaży w małych firmach handlowych, usługowych itp. Powstał z myślą o Użytkownikach, którym potrzebna jest kontrola nad towarem czy usługami, których sprzedaż jest prowadzona.
Do programu została wprowadzona baza towaru / usług która pełni rolę podręcznego magazynu.
Umożliwia ona także kontrolę nad ilością stanu magazynowego danego towaru. W programie można także tworzyć dodatkowe dokumenty takie jak Faktura Pro-Forma, RR,MP dokumenty KP, KW itd. można również tworzyć nowe stawki VAT , wprowadzać dodatkowych wystawców/właścicieli , wprowadzać własny wzór numeracji dokumnetu sprzedaży oraz wiele innych przydatnych w codziennej pracy funkcji.
Jest programem łatwym w obsłudze, intuicyjnym oraz przyjaznym dla Użytkownika.
Spełni wymagania każdej osoby niezależnie od branży w jakiej pracuje.
Jest programem pracującym w środowisku Windows a rozwiązania zastosowane podczas jego budowy zapewnią stabilność i trwałość danych które Państwo będziecie wykorzystywać w codziennej pracy z programem AMBER BIZNES.


PRZYKŁADOWE OKNA:
LISTA FAKTUR VAT
EDYCJA FAKTUR VAT

BAZA KONTRAHENTÓW

BAZA TOWARU

DANE WYSTAWCÓW

WŁASNE STAWKI VAT

WŁASNE TYPY DOKUMENTÓW

PODGLĄD PRZYKŁADOWEJ FAKTURY

PODGLĄD PRZYKŁADOWEGO PRZELEWU

SZCZEGÓŁOWY OPIS FUNKCJI:

Dokumenty sprzedaży w programie:
  • Faktura VAT
  • Faktura RR
  • Faktura MP
  • Faktura Pro-Forma itp.

  • Faktura brutto i netto

  • Faktura wewnętrzna

  • Faktura marża

  • Faktura zaliczka

  • Faktura NP

  • Faktura według kwoty brutto lub netto

  • Faktura z dowolną datą np. wsteczną (data obecna podawana jest automatycznie)

  • Faktura z dowolną datą sprzedaży

  • Faktura z dowolnym numerem (obecny naliczany jest automatycznie)

  • Własny wzór numeracji dokumentów sprzedaży

  • opcje płatność i transport z możliwością ich definiowania
    (daty terminów płatności naliczane są automatycznie)
  • Użytkownik posiada możliwość zamieszczenia uwag na fakturze
    (np: uwagi do pozycji lub uwagi do faktury)

  • Użytkownik posiada do wyboru wzory faktur VAT z których będzie korzystał

  • Zamieszczanie własnego logo oraz opcja papier firmowy


  • Baza towaru lub usług w programie:

    Zawiera towar lub usługi których sprzedaż jest prowadzona
    Dany towar lub usługa posiada:
  • identyfikator za pomocą którego jest wybierany

  • nazwę (do 100 znaków) oraz symbol PKWiU.
  • cenę netto lub brutto

  • ilość stanu magazynowego (w przypadku towaru)

  • jednostkę miary (np. szt.metry, kilometry)


  • Program nalicza stany magazynowe czyli po wystawieniu faktury oraz po zatwierdzeniu dokumentu, pobiera towar z bazy towaru.
    Abak dopuszcza ujemne stany magazynowe informując Użytkownika o zaistaniałej sytuacji.
    To znaczy, że istnieje możliwość sprzedaży towaru który nie widnieje na stanie.
    Wprowadzając towar do bazy można wybrać opcję "nie naliczaj stanów", wtedy po zatwierdzeniu dokumentu towar nie będzie pobierany z bazy.

    Dokumenty sprzedaży w programie:
    Baza danych kontrahentów gromadzi informacje takie jak:

  • identyfikator

  • NIP

  • Adres

  • Oddział

  • Rabat, który został przydzielony (będzie on naliczany podczas transakcji)

  • numer konta bankowego

  • uwagi o danym kontrahencie


  • Wyszukiwanie danego Kontrahenta odbywa się:
  • z pozycji wystawianej faktury VAT wg. numeru NIP lub alfabetycznie wg. nazwy

  • z pozycji bazy danych Klientów - przeglądanie wg. miast, nazwy, numeru NIP czy identyfikatora


  • Baza Danych Właścicieli/Wystawców w programie:
  • nieograniczona liczba firm korzystających z programu tzw. wielofirmowość

  • zawiera podstawowe inforamacje o firmie użytkownika
    (Nazwa,NIP,adres,numer rachunku bankowego)

  • informacje dodatkowe


  • Baza wystawionych dokumentów sprzedaży w programie:
  • zawiera wystawione dokumenty sprzedaży (z możliwością ich edycji)

  • umożliwia przeprowadzenie analizy obrotów/sprzedaży
    np:(dla danego kontrahenta za wybrany okres)

  • umożliwia wyszukiwanie danego dokumentu np: wg.numeru lub daty

  • szczegółowe zestawienia sprzedaży

  • Własne dokumenty w programie:
  • Umożliwia stworzenie własnych dokumentów sprzedaży
  • Umożliwia stwarzenie własnego wzoru numeracji dokumentów typu RR/MM,DD/MM/RRRR itp.

  • Umożliwia rozpoczęcie numeracji dokumentów od dowolnego numeru np: od 120


  • Własne stawki VAT w programie:
    Opcja ta umożliwia dodanie własnej stawki VAT
  • np. gdy się coś zmieni w przepisach - nie trzeba aktualizować programu

  • standardowo zdefiniowane są obecne stawki VAT (0%,7%,22%,zwolniony itp.)


  • Własne jednostki miary w programie:
    Opcja ta umożliwia dodanie własnej jednostki miary np:
  • kilometry

  • godziny

  • komplety itp.


  • Wydruki zestawień dostepne w programie :
    Zestawienia sprzedaży
  • szczegółowe
  • zawierające nr dokumentu , datę wystawienia i datę sprzedaży , dane kontrahenta , nazwy , ceny,vat i wartości sprzedanego towaru wg. okresu sprzedaży
  • proste
  • zawierające nr dokumentu , datę wystawienia i datę sprzedaży , dane kontrahenta , wartości sprzedanego towaru wg okresu sprzedaży
  • towarowe
  • zawierające wykaz dokumentów i ilość sprzedanego wybranego do analizy towaru
  • miejscowości
  • zawierające wykaz firm z wybranej miejscowości które nabyły wybrany towar lub poprostu pochodzą z wybraej miejscowości
  • typu dokumentu
  • zawierające wykaz wybranego do zestawienia typu dokumentu sprzedaży
  • okresowe
  • zawierające dokumenty wystawione w wybranym okresie

    Dotatkowe Opcje Programu :
  • Wybór zapisu daty na dokumencie
  • np. Czerwiec 2006
  • Uwagi do dokumentów
  • zapisywane w dokumencie , widoczne na wydruku





    CENA: 99zł

    Rachunek bankowy

    PKO BP VI ODDZIAŁ ŁÓDŹ
    12-1020-[zasłonięte] 340800- 4702-[zasłonięte] 001948

    mBank

    15 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 6[zasłonięte]750 43


    Koszty przesyłki
    PACZKA POCZTOWA- 13zł.
    KURIER- 20zł.
    KURIER POBRANIE- 25zł