Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Prognozowanie w zarządzaniu sprzedażą i finan.

04-03-2012, 12:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 52 zł      Aktualna cena: 52 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 2096604615
Miejscowość Tychy
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 21   
Koniec: 03-03-2012 17:38:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 3
 
 
 
   

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel.  501 [zasłonięte] 370

Księgarnia stacjonarna: 
519 [zasłonięte] 288

504 029 187

[zasłonięte]@tlen.pl
 
   

Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy

ul. Jana Pawła II 24

pon-pt 10-19; sob 10-16.

tel. 519 [zasłonięte] 288

Przy odbiorze osobistym proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.

 

 
    

Wpłata na konto

Pobranie


 

 
   

Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.

 

Prognozowanie w zarządzaniu sprzedażą i finansami przedsiębiorstwa
Dittmann Iwona, Dittmann Paweł, Szabela-Pasierbińska Ewa, Szpulak Aleksandra

 Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
 ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1477-0
 Ilość stron: 380
 Oprawa: Miękka
 Wydanie: 2011 r.

Opis:
 Prognozowanie, polegające na przewidywaniu przyszłych trendów dotyczących sytuacji przedsiębiorstwa i jego otoczenia, jest dziś niezbędnym elementem budowy strategii firm. W książce przedstawiono szczegółowo metody, które zdaniem autorów mogą znaleźć najszersze zastosowania w dzisiejszej praktyce gospodarczej, dostarczając niezbędnych informacji na potrzeby decyzji w dziedzinie zarządzania sprzedażą i finansami.


okładka