Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Profilaktyka logopedyczna w praktyce...

02-12-2014, 0:10
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 32.51 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 4759335591
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 8   
Koniec: 02-12-2014 00:13:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas
Do każdego zamówienia dołączamy zakładkę GRATIS!

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa
ul. Stroma 18a
01-100 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
(mBank)
201[zasłonięte]200400[zasłonięte]70274[zasłonięte]229
(Inteligo)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594



Wyprzedaż -70%Promocje -50%Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Wybierz kategorię:
Profilaktyka logopedyczna w praktyce edukacyjnej. T. 2
red. Katarzyna Węsierska, red. Natalia Moćko

Profilaktyka logopedyczna w praktyce edukacyjnej. T. 2
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-2212-4
  • liczba stron: 284
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
  • Rok wydania: 2013
  • Opis

    Książka składa się z dwóch komplementarnych części. Pierwsza część - zatytułowana Podstawy teoretyczne analizowanych zagadnień - obejmuje trzy główne rozdziały. W rozdziale pierwszym -zawierającym Charakterystykę wybranych zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży - dokonano prezentacji uzależnień, agresji w relacjach społecznych i ryzykownych zachowań seksualnych, występujących w populacji dzieci i młodzieży. W drugim rozdziale Profesjonalna profilaktyka zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży - cele, zadania, założenia podjęte zostały zagadnienia związane z różnymi sposobami definiowania pojęcia profilaktyki społecznej, opisano typy i poziomy oddziaływań profilaktycznych oraz scharakteryzowano sylwetkę i warsztat metodyczny nauczyciela, prowadzącego zajęcia profilaktyczno-wychowawcze. Kolejny rozdział Rodzaje programów profilaktycznych. Zasady konstruowania programu odnosi się do skuteczności dotychczasowych działań profilaktycznych. Scharakteryzowano w nim poszczególne etapy planowania oddziaływań z zakresu profilaktyki. Zawiera również opis strategii działań profilaktycznych w obszarach związanych z używaniem substancji psychoaktywnych, prezentowaniem zachowań agresywnych i przemocowych oraz z ryzykownymi zachowaniami seksualnymi. Druga część książki zawiera propozycje ćwiczeń warsztatowych ujętych w pięciu blokach tematycznych: Blok integracyjny; Blok \"Jaki jestem?\"; Blok dotyczący zdrowotnych i psychospołecznych konsekwencji zachowań ryzykownych; Blok dotyczący umiejętności psychologicznych; Blok dotyczący umiejętności społecznych. Opis poszczególnych ćwiczeń obejmuje ich cele, pomoce i przebieg. Część praktyczna w zamyśle ma na celu uzupełnienie przedstawionych w pracy wiadomości teoretycznych. Zarazem ma stanowić pomoc w praktycznym wdrażaniu oddziaływań profilaktycznych.
    Katarzyna Węsierska, dr, adiunkt w Instytucie Języka Polskiego, logopeda, oligofrenopedagog, trener emisji głosu. Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego (pedagogika i logopedia) oraz Uniwersytetu Wrocławskiego (emisja głosu). Zajmuje się przede wszystkim profilaktyką i skutecznością terapii logopedycznej w przypadkach opóźnionego rozwoju mowy, zaburzeń płynności mowy, szczególnie wczesną interwencją w jąkaniu u dzieci. Interesuje się również zagadnieniami emisji i higieny głosu. Uczestniczyła w szkoleniach i stażach z zakresu diagnozy i terapii zaburzeń mowy w kraju i za granicą, między innymi organizowanymi przez the Royal College of Speech and Language Therapists (Wielka Brytania), the Michael Palin Centre for Stammering Children (Wielka Brytania) i Portland State University we współpracy ze Stuttering Foundation of America (USA). Jest współautorką książek z zakresu terapii logopedycznej oraz licznych publikacji z tej dziedziny - naukowych i popularnonaukowych. [10.12.2012]

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa