Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PROFESJONALNY TESTER AKUMULATORA 12V-160A PROMOCJA

20-01-2012, 13:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 320 zł     
Użytkownik CKKRAKOW
numer aukcji: 2028455646
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 111   
Koniec: 13-01-2012 18:38:36

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Strona "o mnie" 

Moje aukcje

Moje komentarze

 

 

KONTAKT

 [zasłonięte]@ck.com.pl 

 

 

 

Dane adresowe firmy:

F.H.U.P.

CK Hurtownia Narzędzi
ul. Wodna 2

30-556 Kraków
tel./fax: 012 [zasłonięte] 47

pracujemy 

pn. - pt.  8-16

 

 

 

 

.:: PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST ::.

PROFESJONALNY OPOROWY TESTER AKUMULATORA 

12V-160AH

CKBTM 50  

 PARAGON Z KASY FISKALNEJ

(LUB FAKTURY VAT NA ZYCZENIE KLIENTA)

  

opis produktu

Tester Akumulatorów

  • Instrukcja użytkownika

    Model BTM-50

    12V – 160 Ah

     

    ·        Woltomierz (0 – 16 V),

    ·        Test rozrusznika,

    ·        Układ ładowania (test alternatora).

     

    Ważne: Urządzenie wyposażone jest w sygnalizator dźwiękowy, który uruchamia się po 15 sekundach testu.

    W momencie rozpoczęcia sygnału, należy szybko odczytać wynik pomiaru na woltomierzu i nadać wskazówce „DC-AMPS” pozycję zero przez przekręcenie centralnie umieszczonego pokrętła w kierunku „OFF”.

    A/ TEST AKUMULATORA

    Akumulator powinien być testowany w stanie spoczynku.

    Jeśli napięcie akumulatora jest większe niż 12,6V lub jeśli akumulator był używany mniej niż na 15 minut przed testem, dobrze jest przywrócić jego napięcie do spoczynkowego, np.: zapal światła mijania („krótkie”) na 5 sekund,

    Następnie pozostaw akumulator w spoczynku na 10 minut.

    Pomiar napięcia:

    ·        Przekręć guzik kilka obrotów w lewo „OFF” do momentu ustalenia pozycji wskazówki „DC-AMPS” na pozycji 0.

    ·        Podłącz czerwoną klamrę do dodatniego bieguna (+) akumulatora.

    ·        Podłącz czarną klamrę do ujemnego bieguna (-) akumulatora.

    Jeśli wskazówka woltomierza pokaże mniej niż 12,4 V, akumulator musi być naładowany i przetestowany ponownie. Jeśli po nowym pomiarze napięcie będzie nadal poniżej 12,4V akumulator nadaje się do wymiany.

    Test stanu akumulatora:

    Akumulator musi być naładowany przynajmniej w 75%.

    1.     Przekręć guzik  kilka obrotów w lewo „OFF” do momentu ustalenia pozycji wskazówki „DC-AMPS” na pozycji 0.

    2.     Podłącz czerwoną klamrę do dodatniego bieguna (+) akumulatora.

    Podłącz czarną klamrę do ujemnego bieguna (-) akumulatora.

    3.     Przekręć pokrętło w prawą stronę, aby wskazówka wskaźnika DC-AMPS znalazła się na zielonej skali pojemności (Ah) w obrębie wartości podanej na akumulatorze. W przypadku braku wartości pojemności można ustawić wskazówkę w przedziale niebieskim natężenia CCA wskazanego na akumulatorze.

    Następnie urządzenie wskaże wartość prądu rozładowania na czarnej skali.

    4.     Utrzymaj ten stan przez 15 sekund (do usłyszenia sygnału dźwiękowego).

    5.     Odczytaj na wyświetlaczu po prawej stronie „DC-Volts” napięcie i zlokalizuj wskazówkę na skali „Battery Test”, następnie przekręć szybko centralne pokrętło kilka razy do wskazania 0.

    6.     Akumulator jest zły jeśli wskazówka jest w czerwonym przedziale „Replace”.

    Akumulator jest dobry jeśli wskazówka jest w zielonym przedziale „OK”.

    Urządzenie nagrzewa się w trakcie pracy. Odczekaj 15 minut pomiędzy pomiarami by tester mógł ostygnąć.

    B/ TEST UKŁADU ŁADOWANIA

    1.     Połącz tester z akumulatorem jak wspomniano wyżej.

    2.     Uruchom silnik by uzyskał temperaturę pracy.

    3.     Ustal obroty na poziomie 1200 – 1500 obr/min.

    4.     Odczytaj wynik pomiaru na skali „ALT & REG. TEST” wyświetlacza po prawej stronie.

    5.     Jeśli wskazówka jest w czerwonej części „LOW”, występuje problem z układem ładowania.

    6.     Jeśli wskazówka jest w czerwonej części „HI”, układ ładowania prawdopodobnie przeładowuje akumulator.

     

    C/ TEST UKŁADU 12V ROZRUSZNIKA

    Test służy do określenia czy prąd pobierany przez rozrusznik nie jest zbyt duży. Nadmierny prąd powoduje problemy z rozruchem oraz skraca żywotność akumulatora.

     W celu przeprowadzenia testu, akumulator musi posiadać temperaturę pracy.

    1.     Podłącz czerwoną klamrę do dodatniego bieguna (+) akumulatora.

    Podłącz czarną klamrę do ujemnego bieguna (-) akumulatora.

    2.     Uruchom silnik i obserwuj napięcie na wskaźniku po prawej stronie.

    3.     Jeśli napięcie wynosi 9 V, prąd jest za duży. Może to być wywołane złym połączeniem układu, awarią rozrusznika, lub zbyt słabym akumulatorem jak na posiadany pojazd.

 

.:: KOSZT WYSYŁKI ::. DOSTAWA GRATIS !!!!!!!!!

 PRZELEW - Paczka kurierska DHL zł

ZA POBRANIEM – Paczka kurierska DHL za pobraniem zł

FABRYCZNIE NOWE

FAKTURA VAT

BS.

86 8619 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0061046 [zasłonięte] 154002

 

PKOBP

18 1020 [zasłonięte] 2[zasłonięte]9060002 [zasłonięte] 012542

w tytule przelewu proszę podać swój nick z allegro