Dlaczego Emu-Mail?
Emu-Mail to niedrogie, skuteczne i w pełni profesjonalne narzędzie do zarządzania e-mail marketingiem, które pozwoli Ci zbudować trwałe relacje z klientami.
Płacisz tylko raz – z systemu korzystasz bez limitów przez cały rok. Nieograniczona liczba adresów e-mail oraz liczby wysyłanych wiadomości.
Stały dostęp do systemu on-line - wysyłasz maile z każdego komputera, bez konieczności instalowania dodatkowych programów.
|
Najtańsze narzędzie na rynku!
Pełny dostęp do systemu już za niecałe 85 zł/1 rok (tylko 7 zł miesięcznie!)
Bezpłatna wersja demo - wejdź na stronę emu-mail.pl i zapoznaj się ze wszystkimi funkcjami systemu.
Do końca września 2011 roku PROMOCJA – pierwsze 30 dni korzystania z systemu jest bezpłatne.
Co więcej jeśli zdecydujesz się na zakup systemu teraz, otrzymasz darmowy kupon na reklamę Google AdWords o wartości 250 zł.
|
Najważniejsze funkcje systemu:
tworzenie i zarządzanie bazą kontaktów
- importowanie kontaktów z plików Excel
- porządkowanie kontaktów w grupy docelowe
- definiowanie tzw. czarnej listy (określenie listy adresów lub domen, które będą automatycznie wyłączone z wysyłki)
tworzenie szablonów e-maili
- tworzenie wiadomości za pomocą prostego edytora HTML, umożliwiającego formatowanie listu w sposób graficzny (tzw. tryb WYSWIG)
- wykorzystanie istniejących szablonów korespondencji
- tworzenie własnych szablonów korespondencji
- dodawanie do listy wysyłkowej załączników w dowolnym formacie
- szybka zmiana tożsamości nadawcy, dzięki której z jednego komputera w firmie można wysyłać maile w imieniu wszystkich pracowników lub działów
przygotowywanie i wysyłanie korespondencji
- wysyłanie korespondencji e-mail do wielu osób równocześnie
- personalizowanie korespondencji
- wysyłane wiadomości w formacie UTF-8, który pozwala na pisanie w wielu językach
- sprawdzanie zduplikowanych adresów e-mail
- ponowienie wysłania archiwalnej wiadomości w takiej postaci, w jakiej została przesłana wcześniej
- obsługa listy mailingowej z automatyczną subskrypcją - zapisywanie oraz rezygnacja z otrzymywania materiałów marketingowych (link do zakończenia subskrypcji jest wymagany przez CAN-SPAM Act)
- statystyki zrealizowanych kampanii (zestawienie określające liczbę wiadomości wysłanych, przeczytanych oraz liczbę kliknięć na linki umieszczone w treści wiadomości)
wsparcie działań z zakresu telemarketingu
- lista zaplanowanych działań - na dany dzień, tydzień oraz wszystkich zdefiniowanych działań
- historia kontaktów z danym klientem wg daty, nazwiska rozmówcy, nr telefonu, e-maila, daty kolejnego kontaktu
- kontrola nad rezultatami prowadzonych rozmów (system umożliwia zapisywanie komentarzy z przeprowadzonych rozmów telefonicznych oraz wskazuje dokładnie, kiedy powinien nastąpić ponowny kontakt z danym klientem, dzięki temu żaden umówiony kontakt nie zostanie zapomniany czy pominięty)
- możliwość wstecznego raportowania
- zdalna obsługa - system jest dostępny on-line, wystarczy dostęp do Internetu, aby w pełni kontrolować proces sprzedaży oraz obsługi Klienta
Zapraszam do zakupu systemu!
|