Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PROFESJONALNY SKLEP INTERNETOWY - WIELE INTEGRACJI

30-05-2014, 14:00
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 3 700 zł     
Użytkownik sotech_store
numer aukcji: 4246901601
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 49   
Koniec: 30-05-2014 13:30:33
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Sotech.pl

Dlaczego my?

Integracja sklepu z dowolną aplikacją

usprawnij swój biznes - zleć nam wykonanie indywidualnych prac

Stale opracowujemy nowe moduły integrujące sklep z zewnętrznymi aplikacjami. Wiemy jak ważne jest to, aby sklep działał jako zaawansowanych mechanizm biznesowy i wspierał prace całej firmy. Oprogramowanie Sotech.pl jest stale rozwijane aby zaspokoić wszelakie potrzeby sprzedawców jak i kupujących. Z tego też powodu powstało wiele modułów integrujących nasz system sklepowy z najważniejszymi systemami płatności elektronicznych, płatnościami ratalnymi, firmami kurierskimi czy programami magazynowo księgowymi Bardzo ważnym elementem prowadzenia sklepu jest obecność w porównywarkach cen oraz wyszukiwarkach. W tym celu stworzyliśmy moduły integrujące ofertę naszych sklepów z tymi serwisami. Sprawdź jak to działa i nie przepłacaj za dodatkowe moduły w innych systemach sklepowych.


Optymalizacja sklepu pod wyszukiwarkę Google

pokaż się w wynikach Google - pozyskuj klientów z wyszukiwarek oraz kampani AdWords

Doskonale rozumiemy i znamy mechanizmy, które decydują o kolejności prezentowania wyników wyszukiwarek takich jak Google, Bing, Yahoo. Sklepy Sotech.pl są zoptymalizowane pod kątem wielu wyszukiwarek internetowych. Współpracujemy z kilkoma firmami pozycjonującymi, które na bieżąco wykonują audyty wdrażanych przez nas sklepów internetowych. Oddajemy w Twoje ręce oprogramowanie optymalnie przygotowane do promocji w Internecie, nie musisz więc wydawać pieniędzy i poświęcać czasu na jego dostosowywanie.
Dbamy o to, aby kod źródłowy był jak najbardziej optymalny dla robotów wyszukiwarek i aby z czasem sklep zajmował jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwarek.


Zbudujemy Twój wizerunek, możesz też wybrać gotowy projekt

sklep dostosowany do Twojej branży - pomożemy Ci się wyróżnić

Nasi graficy przygotują indywidualną, niepowtarzalną grafikę wg Twoich wytycznych. Dzięki temu sklep nie będzie podobny do innych. Nikt Ci nie zaufa jeśli nie dasz mu do tego powodów. Nasi graficy zaprojektują dla Ciebie pożądany wizerunek Twojego sklepu, pomogą stworzyć Ci własną markę. Bez względu na to, czy dziś pracujesz sam, czy zatrudniasz 1000 osób, w Internecie zaistniejesz tak, jak sobie tego wymarzysz. Możesz również dostarczyć nam swój projekt graficzny, lub wybrać jedną z kilku standardowych grafik. Standardowo dostępne grafiki już w podstawowej wersji są bardzo intuicyjne, posiadają schludny i świeży wygląd oraz możliwości modyfikacji i personalizacji.


Kilka sklepów na jednym Panelu administracyjnym

ogranicz koszty - otwórz kilka sklepów na jednym systemie

Oprogramowanie sklepu internetowego Sotech.pl pozwala prowadzić dowolną ilość sklepów obsługiwanych przez jeden panel administracyjny. Dodatkowe sklepy mogą mieć osobną domenę, całkowicie inną grafikę, inną wersje językową, osobne ustawienia konfiguracyjne oraz treści podstron informacyjnych. Dodatkowe sklepy mogą również zawierać inne kategorie i produkty lub jeżeli jest taka potrzeba produkty mogą występować w kilku sklepach.


Prosta obsługa sklepu internetowego

zaprojektowany przez konsultantów a nie informatyków - zacznij prace od zaraz

System sklepowy Sotech.pl został zaprojektowany przez najbardziej doświadczonych konsultantów branży ecommerce w Polsce, którzy przenieśli swoje doświadczenia na grunt naszego oprogramowania. Dzięki temu system posiada dokładnie taką funkcjonalność, jaka jest potrzebna naszym klientom. Również wygląd graficzny oraz ergonomia zostały zaprojektowane dzięki głosom użytkowników a nie informatyków, często nie rozumiejących realnych warunków pracy naszych klientów.

Do obsługi administracji sklepu nie jest wymagana znajomość zaawansowanych technologii komputerowych. Wystarczy podstawowa umiejętność obsługi komputera. System jest bardzo przyjazny, intuicyjny i prace na nim można zacząć od pierwszego kontaktu. Panel administracyjny może być obsługiwany przez osoby nie mające wcześniej dużo wspólnego z komputerami.


Dopasuj grafikę sklepu do swoich potrzeb

bądź na bieżąco z aktualnymi trendami

Nie posiadając zaawansowanej wiedzy technicznej, możesz wstawić swoje logo, zmienić kolorystyke a wkrótce również zmienić ułożenie podstawowych elementów skepu. Jeżeli znasz podstawy HTML i CSS możesz dowolnie modyfikować szablon sklepu i dodawać własne elementy, skrypty, wtyczki społecznościowe oraz dowolne inne modyfikacje. Kod sklepu jest zoptymalizowany pod SEO i spełnia obecnie panujące standardy. Bez problemu znajdziesz osobe, która pomoże Ci zmodyfikowac wygląd Twojego sklepu.


Stałe aktualizacje sklepu w cenie produktu

bądź na bieżąco z aktualnymi trendami

Nasz zespół programistów codziennie pracuje nad nowymi funkcjami w sklepie. Szybko reagujemy na potrzeby klientów. System jest cały czas aktualizowany, udoskonalany. Jesteśmy bardzo otwarci na zgłaszane propozycje nowych funkcjonalności. Podążanie za zmieniającymi się trendami handlu internetowego wymaga aby system był zawsze na czasie


Pomoc w przenieseniu sklepu

przekierowania 301 pozwolą utrzymać Twoją pozycje w wyszukiwarkach

Jeśli obecnie używane przez Ciebie oprogramowanie sklepu jest dla Ciebie niewystarczające, zgłoś się do nas. Doradzimy Ci jak szybko i bezproblemowo przejść na system sklepowy Sotech.pl. Przeniesiemy bezpłatnie całą bazę danych Twojego sklepu. Przenieść można listę produktów (łącznie z opisami i zdjęciami), kategorie oraz dane klientów. Istnieje również możliwość przeniesienia bazy zamówień, wymaga to jednak naszej wcześniejszej analizy. Nie musisz obawiać się zmiany oprogramowania, Twoje wyniki w wyszukiwarkach zostaną zachowane. Zbudujemy powiązania linków z Twojego poprzedniego sklepu za pomocą przekierowań 301.


Zaawansowane narzędzia marketingowe - Google Analytics

usprawnij swój biznes

Nie zgaduj, gdy inwestujesz w media społecznościowe i inne formy reklamy. Zdobądź analizy i dane, które pozwolą Ci podjąć właściwe decyzje. Możesz natychmiast zobaczyć, które rozwiązania się sprawdzają, a które nie. Monitoruj działania w sklepie w chwili, kiedy mają miejsce. Dowiedz się, jak Twoje kanały marketingowe współdziałają ze sobą przy generowaniu sprzedaży i konwersji.

Rozwiązania mobilne - Monitoruj telefony z obsługą internetu oraz witryny i aplikacje komórkowe.
Raporty społecznościowe - Zmierz wpływ mediów społecznościowych na Twoje cele biznesowe i konwersje.


Pomoc przy uruchomieniu sklepu

bezpłatne wsparcie telefoniczne i e-mailowe - numer alarmowy -

Stale opracowujemy nowe moduły integrujące sklep z zewnętrznymi aplikacjami. Wiemy jak ważne jest to, aby sklep działał jako zaawansowanych mechanizm biznesowy i wspierał prace całej firmy. Oprogramowanie Sotech.pl jest stale rozwijane aby zaspokoić wszelakie potrzeby sprzedawców jak i kupujących. Z tego też powodu powstało wiele modułów integrujących nasz system sklepowy z najważniejszymi systemami płatności elektronicznych, płatnościami ratalnymi, firmami kurierskimi czy programami magazynowo księgowymi Bardzo ważnym elementem prowadzenia sklepu jest obecność w porównywarkach cen oraz wyszukiwarkach. W tym celu stworzyliśmy moduły integrujące ofertę naszych sklepów z tymi serwisami. Sprawdź jak to działa i nie przepłacaj za dodatkowe moduły w innych systemach sklepowych.


Bezpieczny i stabilny hosting

usprawnij swój biznes

Bezpieczeństwo obok wydajności i funkcjonalności jest jednym z ważniejszych czynników decydujących o jakości aplikacji internetowych. Główną zasadą jaką kierujemy się przy projektowaniu jest zero tolerancji dla elementów mogących stwarzać zagrożenie. Takie tworzenie programu jest znacząco bardziej skomplikowane i czasochłonne, ale dzięki temu nawiązując z nami współpracę możesz czuć się bezpiecznie. Nasze autorskie oprogramowanie gwarantuje poprawność działania i odporność na ewentualne próby włamania. Każda część programu jest dokładnie sprawdzana pod względem bezpieczeństwa, nie idziemy na żadne kompromisy jeśli miałoby to zmniejszyć bezpieczeństwo programu.


Połącz sklep z serwisem alle

pełna dwukierunkowa integracja, obsługa wielu kont Allegro

Dysponujemy unikalną na polskim rynku dwukierunkową, pełną integracją z serwisem aukcyjnym alle. Możesz wystawiać aukcje jednym kliknięciem i obsługiwać zamówienia z alle dokładnie tak, jak te pochodzące ze sklepu internetowego wykorzystując przy tym generatory grupowej realizacji oraz seryjnie generować nadruki na paczki Kurierskie oraz z Poczty Polskiej. System pobiera dane o wylicytowanych aukcjach oraz dane osób, które wylicytowały i zapisuje je w bazie zamówień sklepu. Możesz generować wszelkiego rodzaju druki i dokumenty bezpośrednio ze sklepu. Oszczędzisz nawet 80% czasu! Dodatkowo istnieje możliwość szybkiego wystawiania komentarzy do aukcji i wiele innych funkcji. W przygotowaniu również integracje z innymi serwisami aukcyjnymi.


Wynajmij sklep lub kup na własność licencję

jednorazowy zakup lub niski abonament - brak prowizji od sprzedaży

Koszt sklepu zależny jest m.in. od formy współpracy jaką chciałbyś z nami nawiązać. Dla Klientów ceniących stabilne, bezstresowe i profesjonalne rozwiązanie możliwy jest wynajem oprogramowania. Dla klientów dysponujących wiedzą techniczną lub chcących utrzymywać sklep na swoim serwerze, oferujemy zakup licencji dożywotniej z dostępem do kodu PHP, HTML i CSS.


Wybrane projekty

SklepGtatta.pl
Sklep producenta bielizny i odzieży
Elitabut
Sklep obuwniczy - importer obuwia
Naszeprodukty.pl
Narzędzia - odzież BHP
Sprzetmilitarny.pl
Militaria - Samoobrona - Outdoor
Blacksport.pl
Obuwie damskie, męskie i dziecięce oraz odzież sportowa
Meblerabat.pl
Producent i importer mebli
MartomGSM
Telefony komórkowe i akcesoria GSM
Elektroserw.pl
Markowe elektronarzędzia i Serwis
Centrum Quadów
Quady - Skutery - Motory
iDelikatesy
Świeże tanie i wygodne zakupy online
Automatyka24h.pl
Aparatura pulpitowa, przyciski, wieże sygnalizacyjne, czujniki indukcyjne
Zoopatrzenie.pl
Internetowy sklep zoologiczny
Sklep.EL4.pl
Ekskluzywny osprzęt elektroinstalacyjny
TotalCare
Lider produkcji preparatów w sparayu. Ponad 3000 pozycji.
Możemy udostępnić do wglądu więcej realizacji, prosimy o kontakt.

Funkcje i możliwości

Marketing

Integracja z porównywarkami cen

Zapewnij sobie sporą oglądalność i zwiększ sprzedaż niewielkim wysiłkiem. Z Sotech.pl możesz promować swoje produkty w największych serwisach porównujących ceny takich jak: ceneo.pl, nokaut.pl, skąpiec.pl, radar.pl, kupujemy.pl, zakupomat.pl, bazarcen.pl, oferciak.pl i wiele innych.

Rzetelne opinie

Zbieraj opinie od Twoich klientów w niezależnych serwisach i zwiększ swoją wiarygodność. Sotech.pl błyskawicznie przekieruje klienta na stronę gdzie może napisać opinie o Twoim sklepie.

SEO - Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek

Doskonale rozumiemy i znamy mechanizmy, które decydują o kolejności prezentowania wyników wyszukiwarek takich jak Google, Bing, Yahoo. Sklepy Sotech.pl są zoptymalizowane pod kątem wielu wyszukiwarek internetowych.
Współpracujemy z kilkoma firmami pozycjonującymi, ktore na bierząco wykonują audyty wdrażanych przez nas sklepów internetowych. Oddajemy w Twoje ręce oprogramowanie optymalnie przygotowane do promocji w Internecie, nie musisz więc wydawać pieniędzy i poświęcać czasu na jego dostosowywanie.

Dbamy o to, aby kod źródłowy był jak najbardziej opytmalny dla robotów wyszukiwarek i aby z czasem sklep zajmował jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwarek.

Meta tagi - słowa kluczowe, opisy

Stwórz indywidualne frazy kluczowe i opisy dla poszczególnych produktów, kategorii i podstron w sklepie.

Platforma Sotech.pl pozwala na automiatyczne generowanie zawartości tytułów i opisów stron na podstawie danych produktu, kategorii lub możesz edytować je samodzielnie decydując w ten sposób jak wyświetlać ma się każda ze stron sklepu. Masz w ten spsoób wpływ na pozycjonowanie swojego sklepu oraz sprawia to, że Twój sklep oraz produkty są łatwe do odnalezienia w wyszukiwarkach internetowych, zwiększasz czytelność całej oferty.

Biuletyn - Newsletter

Skutecznie prowadzony newsletter to jeden z ważniejszych kanałów dotarcia do klienta. Pozwól swoim klientom być na bierząco z najowszą ofertą, promocjami i innymi wydarzeniami, zachęcaj klilenta do dokonywania zakupu w Twoim sklepie.

Biuletyn w Sotech.pl to potężna aplikacja z możliwością targetowania wiadomości np do klientów którzy dokonali zakupu w ciągu ostatnich 30 dni, klienci, którzy kupili dany produkt, produkt danego producenta, produkt z danej kategorii itd. Skorzystaj z zaawansowanych statystyk mailingu oraz poproś klienta o potwierdzenie odczytania Twojej wiadomości.
Każda wiadomość może mieć ładny graficzny szablon przyciągający uwagę, dodatkowo zaplanuj wysyłanie biuletynu automatycznie co 2-4 tygodnie zawierającego np 4 produkty z promocji oraz 2 nowości.

Planujemy wprowadzić również Możliwość wysyłania spersonalizowanego biuletynu dopasowującego się do zainteresowań klienta na podstawie odwiedzanych kategorii, producentów lub przeglądanych produktów.

Integracja z modułem kodów rabatowych pozwalająca automatyczne na zamieszczanie w biuletynie wygenerowanych kodów rabatowych zachęcających do zakupu.

System Sotech.pl posiada mechanizm powiadomień i przypomnień. Dzieki temu jest możliwe wysyłanie przypomnień o porzuconym koszyku wraz z dołączonym kodem rabatowym zachęcającym do dokonania zakupu.

Banery reklamowe w Twoim sklepie

Tworząc Twój sklep internetowy zaplanujemy układ boxów w których będziesz mógł wstawiać reklamy i to samodzielnie z poziomu administracji. Bannerki mogą być w dowolnym formacie, statyczne grafiki jak i również animacje FLASH.

Boxów z bannerkami może być dowolna ilość, moga one się znajdować na stronie głównej, w lewym i prawym menu i każdym innym miejscu. Banerki mogą być wyświetlane losowo z ustawieniem priorytetów (wysoki, zwykły i niski), każdy banner może mieć nadany limit wyświetleń lub kliknięć oraz co ważne dysponujesz statystykami każdego z bannerków w sklepie.

Każda z reklam może być rotowana przez specjalny mechanizm slidera nadający piękny efekt przenikania, przesuwania lub dowolny inny wymyślony przez Ciebie lub nas efekt. Dodatkowo możemy umieścić przyciski do przeskakiwania do kolejnych bannerków.

Każda z reklam może promować nowe produkty w sklepie, informować o promocjach, wyprzedażach lub zawierać inną dowolną treść. Klikając w aktualnie wyświetlany banner klient zostanie przekierowany na określoną przez Ciebie podstronę.

Kupony rabatowe
przepis na sukces w handlu online

Dotychczasowa popularność kuponów drukowanych, powoli zostaje wyparta przez ich internetową wersje. Dzięki kuponom rabatowym w sklepie internetowym, klient chętniej odwiedza dane miejsce, miejsce gdzie czekają na niego produkty ze specjalną ceną. Wraz ze wzrostem zainteresowania internetowymi bonusami, rośnie popularność serwisów oferujących takie kody np rozsyłane w mailingu, oferowane na róznego rodzaju blogach i serwisach tematycznych.

Z Sotech.pl możesz tworzyć kody rabatowe wg wskazanych wytycznych takich jak np termin do którego dany kod będzie ważny, można okreslić równiez ile zamówień mozna złożyć na danym kodzie rabatowym oraz jaka ilośc klilentów móże użyć dany kod. Kupon rabatowy wprowadzany jest w koszyku przez klientów, system sprawdza ważność kuponu i wprowadza zniżkę do zamówienia.

Portale społecznościowe
Poleć produkt i sklep znajomym

We współczesnym biznesie, jak i w innych dziedzinach życia, stały kontakt i budowanie długofalowych relacji marki z klientami wydaje się rzeczą najważniejszą. Portale społecznościowe takie jak Facebook, Google+ czy Nasza-Klasa przyczyniają się do tego w sposób niewyobrażalny. Oczywiście, oprócz tej relacji, serwisy społecznościowe oferują szereg innych możliwości.

Umieszczając w sklepie wtyczki społecznościowe Facebooka możesz przyczynić się do znaczącego wzrostu ilości potencjalnych klientów. Każda osoba rekomendująca Twój sklep czy produkt z Twojego sklepu jest częścią marketingu wirusowego. Polega na zainicjowaniu sytuacji, w której potencjalni klienci będą sami między sobą rozpowszechniać informacje dotyczące Twojej firmy. Nie zawsze musi to być konkretna informacja, może to być tzw. budowanie świadomości marki oraz jej pozycjonowanie, czyli wywoływanie pożądanych skojarzeń z nazwą, logo firmy.

Klienci jednym kliknięciem w przycisk "Lubię to!" lub "+1" dla serwisu Google+ mogą polecić Twój sklep nawet kilkuset znajomym i rozpocząć dyskusje na temat Twojej oferty.

Nagradzaj swoich klientów rabatami za polecenie na portalu Facebook.

Subskrypcja produktu - Powiadomienie o zmianie ceny i stanu

Powiadom swojego klienta o obniżce ceny interesującego go produktu. W sklepach Sotech.pl klient ma możliwość zasubskrybowania wybranego produktu a dzięki temu może otrzymać automatyczną informację elektroniczną o zmianie ceny lub o ewentualnych promocjach.

Jeżeli zainteresował klienta dany produkt, jednak nie jest dostępny w chwili obecnej? Lub jeżeli odpowiedni rozmiar jest niedostepny? Powiadom go również elektronicznie o pojawieniu się tego produktu.

Promocje

Przyciągnij nowych klientów do swojego sklepu, zachęć ich do dokonania zamówień. Przygotuj wyprzedaż określonej grupy towarów np wiosennej lub zimowej kolekcji. Promocje możesz również przydzielać z okazji jakiegoś święta, lub po prostu aby zachęcić klientów do zakupu.


Z Sotech.pl promocje możesz przydzielać na określony czas, lub bez limitu czasowego. Przez cały czas masz możliwość kontrolowania jak długo trwa promocja oraz ile produktów w promocji zostało sprzedanych. W przypadku zamówienia produktu z promocji zostaniesz o tym fakcie poimformowany w karcie zamówienia.

Polecane produkty - nowośći

Dzięki wprowadzeniu powyższych oznaczeń klienci zainteresowani zakupem nie muszą niepotrzebnie tracić czasu podczas przeglądania sklepu lub dzwonić do siedziby sklepu prosząc pracowników sklepu o wskazanie produktów, spełniających powyższe kryteria. W branżach, gdzie oferowane produkty mają dużo różnych parametrów i spory zakres cenowy, takie rozwiązanie wydaje się być niesamowicie pomocne.

Jeżeli w danej kategorii znajduje się mnóstwo towarów to wyszczególnienie trzech grup (najniższa cena, dobry wybór cena/jakość, najlepsza jakość) na samej górze oraz znacznie ułatwiłoby podjęcie decyzji o zakupie i pokazałoby, że szanujemy czas swojego klienta (i przy okazji czas pracowników obsługi, którzy często w ten sam sposób doradzają różnym kupującym).


Klienci bardzo pozytywnie odbierają dobrze oznaczoną i posegregowaną oferte towarową. Skoro pracownicy sklepu zadali sobie trud i dobrze oznaczyli swoje produkty, to znaczy, że znają się na tym, co sprzedają i szanują czas swoich klientów.

Oznaczenia - wstążki na zdjęciach

Jesteśmy producentem oprogramowania specjalizującym się w tworzeniu sklepów internetowych. Wykorzystujemy nieograniczony potencjał internetu, zapewniając naszym Klientom przewagę nad konkurencją.


Pełna integracja z alle

Dysponujemy unikalną na polskim rynku dwukierunkową, pełną integracją z serwisem aukcyjnym alle. Możesz wystawiać aukcje jednym kliknięciem i obsługiwać zamówienia z alle dokładnie tak, jak te pochodzące ze sklepu internetowego wykorzystując przy tym generatory grupowej realizacji oraz seryjnie generować nadruki na paczki Kurierskie oraz z Poczty Polskiej. System pobiera dane o wylicytowanych aukcjach oraz dane osób, które wylicytowały i zapisuje je w bazie zamówień sklepu. Możesz generować wszelkiego rodzaju druki i dokumenty bezpośrednio ze sklepu. Oszczędzisz nawet 80% czasu! Dodatkowo istnieje możliwość szybkiego wystawiania komentarzy do aukcji i wiele innych funkcji. W przygotowaniu również integracje z innymi serwisami aukcyjnymi.

Ważne elementy integracji:

  • Pilnowanie stanów magazynowych na aukcjach alle !!! - Czy miewasz problemy z pilnowaniem stanów magazynowych na aukcjach internetowych? Czy nie zajmuje Ci to zbyt wiele czasu i jest przy okazji miejscem gdzie mogą wkraść się pomyłki? System nasz automatycznie potrafi modyfikować aukcje Allegro zmieniając ilość sztuk dostępnych na aukcji w przypadku gdy produkt zostanie sprzedany w sklepie internetowym. Jest to nieoceniona pomoc w prowadzeniu sprzedaży na aukcjach alle. W przypadku gdy ilość produktu na stanie wynosi 0 aukcja jest kończona przed czasem. Jako jedyni oferujemy taką opcję, bez konieczności płacenia 600zł netto co pół roku dla Allegro.
  • Podczas składania zamówienie w Twoim sklepie system sprawdzi, czy produtk jest wystawiony na alle. Jeżeli jest, zaktualizuje jego stan lub w przypadku gdy produkt będzie już niedostępny, zakończy aukcje.
  • Pilnowanie cen wystawionych aukcji na alle !!! - Czy masz problem z utrzymaniem aktualnych cen na wystawionych aukcjach internetowych? Przy często zmieniającym się kursie walut oraz cen zakupowych, jest to spory problem. Większa ilość produktów i aukcji może wręcz uniemożliwić sprawne pilnowanie cen. Po wylicytowaniu na aukcji masz obowiązek sprzedać klientowi produkt w wylicytowanej cenie. System nasz automatycznie potrafi modyfikować ceny wystawionych aukcji Allegro. W przypadku gdy zmieniana jest cena produktu w sklepie, system pyta, czy zmodyfikować wartość aukcji na alle. Istnieje możliwość zbiorowej modyfikacji aukcji po wykonaniu importu produktów z zewnętrznego pliku. Jako jedyni oferujemy taką opcję, bez konieczności płacenia 600zł netto co pół roku dla Allegro.
  • Podczas edycji produktu w Panelu administracyjnym gdy system wykryje, że zmieniłeś cenę lub stan magazynowy produktu, z którym trwa obecnie aukcja na alle, system zaproponuje zmianę ceny lub stanu na aukcji allegro.
  • Import towarów z cennika a trwające aukcje alle - Aktualizacje cen i stanów możemy połączyć z modułem importu przgotowanym indywidualnie dla Ciebie. Oznacza to, że możesz załądować do systemu cennik swojego dostawcy i wykonać aktualizacje cen i stanów, po czym system wykryje, które produkty są wystawione na Allegro i poimformuje Cię o tym oraz umożliwi grupową zmianę tycvh właśnie parametrów. Jest to niesamowita oszczędnośc czasu i pieniędzy.

    wycinek administracji... wyskakujące okienko umożliwiające zmianę parametrów aukcji

  • Dodatkowy opis do trwających aukcji - Jeżeli zapomniałeś dodac jakiejś istotnej infomracji do swoich aukcji nie martw się. System nasz umożliwia grupowe dodanie dodatkowego opisu/tekstu do trwającej aukcji. Wystarczy, że zaznaczysz wybrane aukcje i wprowadzisz w wyskakującym okienku potrzebny tekst i to wszystko.

Wystawianie aukcji:

  • Wystawianie produktu 1 kliknięciem z poziomu listy produktów
  • Wystawiać możesz wybraną odmianę produktu. Np buty w rozmiarach 42, 43 i 44 i to wszystko z zachowaniem obsługi stanów magazynowych danej odmiany.
  • Przy każdym produikcie możesz zapisac sobie odrębny Opis i Cenę dla Allegro, możesz również zapisac tytuł aukcji dla danego produktu. Podczas zbiorowego wystawiania aukcji system wykorzysta te dane
  • Zdjęcia na aukcjach allegro pobierane z naszego serwera - Podczas wystawiania aukcji możesz nie tylko wybrać, które zdjęcia mają się pokazać w standardowej galerii allegro, ale rownież te, które system ma wkleić do szablonu i pobierac je z serwera. Wystarczy, że zaznaczysz kwadracik przy danym zdjęciu.
  • Podgląd i możliwość edycji kodu HTML przed wystawieniem aukcji
  • Wszystkie pola formularza są od razu wypełnione wg wzoru, który ustaalsz w ustawieniach. Oszczędzasz masę czasu, gdyż nie musisz za każdym razem wszystkiego wypełniać.
  • Każdy produkt możesz przypisać do dowolnej kategorii alle
  • Sklepy Allegro - Produklty możesz również wystawiać jako sklep alle, Aukcje taki mogą trwać nawet 30 dni i wystawianie takich aukcji jest sporo tańsze.
  • Możliwość powielania aukcji

Pobieranie zamówień złożonych na Allegro:

  • Realizowanie zakończonych aukcji dokładnie tak samo jak zamówienia w sklepie. Wszystkie transakcje pochodzące z aukcji Allegro trafiają do Twojego sklepu internetowego jako nowe zamówienia, oznaczone są odpowiednim statusem. Dysponujesz w takimi samymi narzędziami jak w przypadku zwykłych zamówień ze sklepu. Możesz generować druki, faktury wysyłać powiadomienia klientom itd.
  • Łączenie zamówień - Połącz zamówienia pobrane z allegro lub w przypadku gdy klient złoży kilka zamówień.
  • Pobieranie informacji z formularzy pozakupowych (FOD). Klient po wylicytowaniu lub kliknięciu KUP TERAZ wypełnia formularz, gdzie wybiera sposób dostawy, zapłaty, adres dostawy i inne dane. Te wszystkei dane maszdostepne po wejściu w karte danego zamówienia.
  • Emaile i inne dane klientów, którzy zakupili u Ciebie na aukcjach, zapisywane są w systemie.
  • Automatyczne księgowanie dokonanych płatności w seriwsie alle

Zaawansowana konfiguracja integracji:

  • Konfiguracja działania stanów magazynowych dla integracji

    wycinek administracji... ustaw obsługę stanów wg swoich potrzeb

  • Synchronizacja sposobów dostaw i płatności Allegro z dostawami i płatnościami ze sklepu. Jak wiemy serwis alle posiada swoje własne formy dostawy. Połącz je z odpowiednimi parametrami w sklepie a unikniesz problemów podczas pobierania zamówień.

    wycinek administracji... synchronizacja dostaw i płatności

  • Konfigurować możesz również domyślny czas trwania aukcji i ilości sztuk (jeśli nie zdefiniowano przy produkcie), ustawienia płatnych opcji dodatkowych aukcji, numerów rachunków bankowych i wiele innych opcji.

Kategorie alle:

  • Kategorie Allegro -> Kategorie ze sklepu - Przypisz daną kategorie ze sklepu do kategorii z serwisu Allegro. Dzięki temu wystawiając aukcje w serwisie Allegro, system automatycznie wybierze odpowiednią kategorie allegro dla produktu.

    wycinek administracji...

  • Oddzielne kategorie dla serwisu testowego Allegro.
  • Podczas wystawiania aukcji, jeżeli kategoria w którje jest produkt jest połączona z kategorią Allegro, system od razu wybierze na formularzu odpowiednią kategorie Allegro.

Inne:

  • Grupowe wystawianie komentarzy (pozytyw za pozytyw). Zdefiniuj sobie gotowe komentarze, które losowo będą wystawiane.
  • Dowolna ilość szablonów allegro. Podczas wystawiania każdej aukcji możesz wybrac na którym szablonie oparta ma być aukcja. Każdy szablon możesz sobie samodzielnei poprawić.

Szablon Allegro - Ładny i funkcjonalny:

Zmień oblicze swoich aukcji. Jedną z podstaw skutecznej sprzedaży w serwisach aukcyjnych jest odpowiednio przygotowana, funkcjonalna i ładna, indywidualnie przygotowana oprawa graficzna stanowiąca szablon aukcji. W Internecie, podobnie jak w sklepach stacjonarnych wiele produktów "kupujemy oczami". Potencjalni klienci odwiedzając aukcje zwracają uwagę nie tylko na treść merytoryczną i cenę, ale również na wygląd szablonu i sposób prezentacji produktu.

Wykonamy dobrany do Twoich wymagań i stworzony na podstawie wyglądu sklepu szablon Allegro. Za pomocą tego szablonu będziesz mógł wystawiać aukcje z poziomu administracji sklepu.

  • Kategorie i inne parametry - Menu z najważniejszymi opcjami np odnośniki do kategorii i innych parametrów produktów np. kolor, rozmiar lub zakres cen itp. Po kliknięciu w którąkolwiek z pozycji wyświetlą nam się produkty wystawione na Allegro i spełniające określone kryteria.
  • Zmieniające się bannery - Do każdego szablonu możemy zaimplementować rotator bannerów wykonany w technologii FLASH, dzięki któremu na aukcji ładna animacja będzie zmieniała kolejno bannery, które z poziomu administracji sklepu będzie można dowolnie organizować. W każdej chwili będzie można dodać, usunąć lub zmienić odnośnik danego bannerka. Każdy dodany bannerek natychmiast będzie widoczny na wszystkich Twoich aukcjach.
  • Rozmiary, kolory itd. - Aukcja może zawierać spis wariantów danego produktu np. rozmiary, kolory itp. Odpowiednie przygotowanie aukcji umożliwia po kliknięciu danego wariantu (np. kliknięciu w rozmiar) przekierowanie do aukcji z tym rozmiarem.
  • Galeria dużych zdjęć ładowana ze sklepu - Galeria zdjęć (dowolnego wymiaru) może być umieszczona w Twoim szablonie. Podczas wystawiania aukcji wybierasz, które zdjęcia mają być umieszczone w takiej galerii oraz określasz ich wielkość. Dzięki temu nie musisz płacić Allegro za dodawanie kolejnych zdjęć oraz znacząco poprawiasz skuteczność aukcji.
  • Mapa dojazdu Google Maps i inne dane - Umieścimy w Twoim szablonie mapkę dojazdową wraz z odnośnikiem do Google Maps oraz wszystkie inne ważne dane takie jak regulamin, dane kontaktowe.

    przykładowy szablon Allegro...

+ Umożlwiamy swobodne wypróbowanie integracji na serwerze testowym udostępnionym przez Allegro.

Ile to kosztuje?

Dobierz wersje sklepu do swoich możliwości finansowych

Wykup dożywotnią licencję lub zdecyduj się na niewielki abonament

Koszt sklepu zależny jest m.in. od formy współpracy jaką chciałbyś z nami nawiązać. Dla Klientów ceniących stabilne, bezstresowe i profesjonalne rozwiązanie możliwy jest wynajem oprogramowania. Dla klientów dysponujących wiedzą techniczną oferujemy zakup licencji dożywotniej z dostępem do kodu PHP, HTML i CSS.

Na cenę wpływ ma również to, czy zamówisz u nas stworzenie indywidualnej grafiki, czy wybierzesz jedną z dostępnych standardowych grafik. Szatę graficzną sklepu możesz również dostarczyć nam gotową. Cena wdrożenia sklepu zaczyna się od 689 zł netto do 9600 zł netto w najwyższej opcji wraz z gwarancją i dożywotnią licencją. Możesz również domówić modyfikacje dowolnego elementu i przystosowanie go do Twoich potrzeb.

W cenę wliczony jest koszt rejestracji domeny na okres 1 rok gratis.

Cena aukcji dotyczy sklepu w abonamencie z indywidualną grafiką. Szczegółowych informacji udzielą nasi konsultanci, w przypadku pytań prosimy o kontakt.

Nie musisz szukać dalej - U nas 100% satysfakcji?

Stworzymy Twój wymarzony sklep

Wykonamy Dowolny inny mechanizm wg Twoich wytycznych. Nie istnieją dla nas żadne ograniczenia.

Od momentu nawiązania z nami współpracy jesteś w rękach profesjonalistów, pasjonatów tej dziedziny - młodych i doświadczonych, dynamicznych, testujących nowinki, jesteśmy do Twojej dyspozycji jeśli nie wiesz czego dokładnie potrzebujesz, skontaktuj się z nami.


Cena dotyczy kosztu wdrożenia sklepu w przypadku utrzymywania go na naszym serwerze. Przed wylicytowaniem prosimy o kontakt w celu ustalenia szczegółow oraz prosimy o zapoznanie się z aktualną umową Sotech.pl okreslającą szczegółowe warunki wdrożenia sklepu. Licytacja jest równoznaczna z akceptacją tej umowy.