W aukcji prezentowany jest produkt dla najbardziej wymagających modelarzy-wyczynowców.
Nowy profesjonalny kadłub Ikara o długości 1640mm jest realizacją drugiej wersji projektu wyczynowego szybowca termicznego kategorii F3J/F3E/F5J. Projekt łączy w sobie cechy użytkowe, aerodynamiczne, wytrzymałościowe i estetyczne. Nowy kadłub jest w stanie pomieścić na pokładzie nawet duży akumulator Li-Pol 4S o pojemności do 5000mAh dokładnie w miejscu środka ciężkości skrzydła, co pozwala na znaczną redukcję mas korekcyjnych na dziobie bądź w belce ogonowej. Zupełnie nowy pływający ster wysokości doskonale koryguje moment zadzierający od skrzydła oraz pozwala na perfekcyjną regulację modelu w trakcie lotu.
Duża płetwa steru kierunku z pewnością zadowala wszystkich pilotów lubiących loty w kominach termicznych. W stosunku do poprzednika, nowy kadłub został pozbawiony szczelin generujących dodatkowe opory powietrza w sekcji centropłata. Z kadłuba nie wystają żadne dźwignie do napędów, wszystko jest zgrabnie ukryte pod klapkami maskującymi. Stosowanie pionowego steru kierunku pozwala pilotom stosującym pasmo 35mHz na przyczepienie do niego anteny odbiornika. Anteny pasma 2,4GHz umieszcza się w części dziobowej pod kabiną.
Zawodniczy kadłub w całości odlewany z 1 formy, dzięki czemu znikły widoczne łączenia w sekcji przejścia dzioba w belkę ogonową. Eliptyczne przekroje zapewniają sztywność a kompozytowa konstrukcja dba o to, by kadłub był lekki jak piórko. Stylizacja wyczynowego kadłuba jest zgodna z obecnymi trendami w kategorii modeli F3J/F5J, dziób jest drapieżnie pochylony w dół, co stwarza niezwykły efekt, zwłaszcza gdy patrzy się na model od dołu (złudzenie, że jest mocno wygięty w dół, a wcale taki nie jest).Statecznik poziomy został lepiej dobrany od wersji poprzedniej, zapewnia lepszą stateczność oraz ułatwia pilotaż. Nowy kadłub jest super lekki - w końcu w wyczynowym modelu F3J m. in. walczy się z każdym zbędnym gramem konstrukcji...
Producent: Gliwickie Zakłady Lotnicze Krzysztof Płatek
Masa: ekstremalnie lekki kadłub!!!! około 290g!!!!! Zobaczcie jakie ma wymiary! Bardzo wysoka wytrzymałość i sztywność!!! Coś takiego można spotkać tylko w wyczynowych modelach klasy F3J/F5J
Materiały: kompozyt węglowy przekładkowy, powierzchnia twarda lustrzana połyskująca odporna na chemikalia
*Za dopłatą 179zł do kadłuba zostaną dołączone stateczniki poziome (ekstremalnie niska masa 1 sztuki 29g, malowanie stateczników w jednej barwie)
Aukcja ma charakter ogłoszenia, od momentu kliknięcia "kup teraz" klient czeka do 2 tygodni aż producent wykona kadłub specjalnie pod wymagania klienta. Każdy klient jest traktowany indywidualnie, kadłub jest dostosowywany dokładnie do potrzeb i wymagań klienta.
Kolor: biały, jasnozielony, srebrny metalic, złoty, szary, czerwień ferrari, turkusowy, czarny...
(!) Należy podać czy to ma być szybowiec czy motoszybowiec, bo musimy wiedzieć czy montować Wam wręgę silnikową na dziobie (kołpak 34 lub 39mm) czy hak holowniczy (stal). Na życzenie możliwy jest też montaż serw w płetwie kierunku (wymaga większej ilości ołowiu w dziobie do wyważenia modelu, ale za to można umieścić w kadłubie olbrzymi akumulator w dziobie)
Co znajduje się w paczce?
- Kadłub wraz z zamontowaną całą mechaniką (węglowe bezluzowe popychacze, dźwignie, wystarczy tylko wkleić półkę z serwami)
- Kabinka wraz z mechanizmem zatrzaskowym
* opcjonalne stateczniki wraz z węglowymi bagnetami
Co musisz zrobić by to poleciało?
1. wkleić półkę z serwami
2. podpiąć dźwignie serw do już zamontowanych popychaczy
3. przykręcić skrzydła do kadłuba 2 śrubami M6 rozstaw 120mm, gwinty już są zamocowane w kadłubie
4. Włożyć odbiornik, kable i wyważyć model. Koniec.
Ze względu na wymiary kadłuba zalecam skrzydła z zakresu rozpiętości 3[zasłonięte]000-40mm. Należy zmiksować w aparaturze lotki ze sterem kierunku, ale skoro jesteście na tej aukcji to raczej na pewno to wiecie, bo kto w dzisiejszych czasach kupuje coś takiego jak nie specjaliści...
najszybszy kontakt z producentem to mailowy pod adres: [zasłonięte]@gmail.com