Przedmiotem aukcji jest:
Profesjonalny interfejs diagnostyczny Xhorse M-VCI
Opis produktu:
Interfejs Xhorse M-VCI interface kompatybilny z SAE J2534 dzięki temu posiada możliwość reprogramowania sterowników.
Xhorese M-VCI służy do kompleksowej diagnostyki aut Japońskich takich jak Honda/Acura oraz Toyota/Lexus. Przy pomocy tego urządzenia możesz zrobić prawie wszystko to co autoryzowany serwis. Urządzenie pozwala wykonywać zaawansowaną diagnostykę w większości samochodów takich jak: Honda, Acura, Toyota, Lexus.
Współpracuje z oprogramowaniem dla Toyota Lexus - TIS Techstream, dla Honda Acura - HDS Honda Diagnostic System.
Diagnostykę wykonuje się za pośrednictwem złącza OBD-II lub za pomocą adapterów dla złącz producenta (występujących w starszych samochodach, sprzed 2000r.)
- Interfejs X horse M-VCI w połączeniu z adapterami do starszych aut jest profesjonalnym narzędziem diagnostycznym, pozwalającym diagnozować na poziomie serwisowym wszystkie Toyota, Lexus, Honda, Acura od 1995r. do 2013r.
- Jedną z wielu możliwości m.in. takich jak programowanie, kodowanie, adaptacje, kasowanie błędów jest także WYPALANIE Filtrów DPF/FAP i ustawianie ilości dodatku np. EOLYS DPX42, EOLYS 176, EOLYS POWER FLEX, INFINEUM.
Zestaw diagnostyczny dla Toyota - Lexus, Honda - Acura
Funkcje interfejsu:
Przy pomocy tego interfejsu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie, dzięki temu można bardzo szybko wykryć usterkę, oprogramowanie pozwala w bardzo prosty sposób:
-
kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, ŚWIECE ŻAROWE, CZUJNIK TEMP. SONDA LAMBDA ITD.),
-
podglądać i rejestrować bieżące parametry samochodu podczas jazdy: silnik, ciśnienie doładowania, czasy wtrysków, korekcje wtrysków, temperaturę, przepływomierz, wskaźniki, itp.) Przy odrobinie doświadczenia można:
-
adaptować i korygować nowe elementy w samochodzie: kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu, dawkę wtrysku przy rozruchu, uchylenie EGR, )
W przypadku wybrania już odpowiedniego sterownika np. komputera silnika możliwe jest:
- odczytywanie oczekujących kodów błędów (DTC) - odczytywanie zarejestrowanych kodów błędów (DTC) - kasowanie kodów oraz kontrolki "check engine" (MIL) - możliwość zapisywania odczytywanych danych do pliku w celu późniejszej analizy - diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice zawory, czujniki - dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej, - prędkość obrotowa silnika (RPM) - obciążenie (Calculated Load Value) - temperatura płynu chłodzącego (Coolant Temperature) - status układu paliwowego (Fuel System Status) - prędkość pojazdu (Vehicle Speed) - krótkoterminowa korekta czasu wtrysku (Short Term Fuel Trim) - długoterminowa korekta czasu wtrysku (Long Term Fuel Trim) - podciśnienie w kolektorze ssącym (Intake Manifold Pressure) - kąt wyprzedzenia zapłonu (Timing Advance) - temperatura pobieranego powietrza (Intake Air Temperature) - przepływ powietrza - wskazanie przepływomierza (Air Flow Rate) - położenie przepustnicy TPS (Absolute Throttle Position) - wskazania sondy lambda (Oxygen sensor voltages/associated short term fuel trims) - ciśnienie paliwa (Fuel Pressure) - sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia poszczególnych cylindrów - czyli różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez komputer na poszczególne cylindry, aby silnik równo pracował na biegu jałowym. - pomiary parametrów pojazdu - mocy i przyspieszenia
Uwaga Xhorse MVCI obsługuje również samochody marki Volvo za pomocą program Vida aczkolwiek aby program ten w pełni wykorzystać i móc kompleksowo diagnozować tą markę należy zaopatrzyć się w specjalny tester dla tej marki Volvo Vida DiCE lub Autocom CDP+, dostępne także w naszej ofercie
W przypadku wybrania już odpowiedniego sterownika np. komputera silnika możliwe jest:
- Odczytanie kodów błędów, wykasowanie oraz ich, diagnoza.
- Diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice, zawory elektromagnetyczne, czujniki.
- Korekcja niektórych wartości w pamięci sterownika np. dawki paliwa do rozruchu lub podniesienie obrotów biegu jałowego w przypadku wibracji lub nierównomiernej pracy.
- Dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej, sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia poszczególnych cylindrów - czyli różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez sterownik ECU na poszczególne cylindry, aby silnik równo pracował na biegu jałowym.
Interfejs ma możliwości identyczne jak urządzenie w autoryzowanym serwisie jego możliwości są wiele bardziej rozbudowane niż w przypadku testerów uniwersalnych typu KTS, Launch czy MegaMacs
Zastosowanie:
Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie, dzieki temu można bardzo szybko wykryć usterkę, oprogramowanie pozwala w bardzo prosty sposób:
- kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, ŚWIECE ŻAROWE, CZUJNIK TEMP. SONDA LAMBDA ITD.),
- kasować inspekcje olejową zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym, Long Life.
- podglądać i rejestrować bieżące parametry samochodu podczas jazdy: silnik, ciśnienie doładowania, czasy wtrysków, korekcje wtrysków, synchronizacje rozrządu PD, temperaturę, przepływomierz, wskaźniki, itp.) Przy odrobinie doświadczenia można:
- adaptować i korygować nowe elementy w samochodzie: kąt wtrysku, dawkę wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu, dawkę wtrysku przy rozruchu, uchylenie EGR, sprawdzenie ciśnienie doładowania, sprawności regulacji doładowania VTG, możliwość oceny stanu technicznego turbiny, silnika, pompy wtryskowej na podstawie otrzymanych danych(logi).
Możliwości:
- kodowanie kluczyków - kodowanie komputera BSI - odczytywanie danych bieżących (prędkość obrotowa silnika, przepływomierzy itp. - programowanie wtryskiwaczy - aktywacja radia (np. po wymianie lub naprawie) - odczyt wszystkich przechowywanych kodów błędów z pełnym opisem - kasowanie kodów błędów - Auto-Scan (pełne skanowanie całej elektryki) - testowanie podzespołów (pompy paliwa, centralnego zamka, ABS, czujników, elektrozaworów itp.) - programowanie świateł w tryb skandynawski - sprawdzenie i kodowanie czujników powietrza w kołach - włączenie / wyłączenie składania lusterek - kodowanie immobilajzera - kodowanie poduszek powietrznych - sprawdzenie stopnia zużycia filtra cząstek stałych (FAP) - testowanie panelu sterującego i gałek przy kierownicy - testowanie silników krokowych w nagrzewnicy, czujników, wskaźników na desce rozdzielczej itd. itd.
Obsługiwane protokoły: K-Line ISO 9141, KWP 2000 ISO 14230-4, SAE J1850 VPW, CAN 2.0B ISO 11898, CAN ISO 15765-4, SCI SAE J2610
Oferowany interfejs posiada płytkę PCB w kolorze czerwonym ze wszyskimi mirkoukładami, w sprzedaży dostępne są również sporo tańsze kopie M-VCI z zieloną PCB na której brak wszystkich podzespołów. Poniżej zdjęcia urządzenia oferowanego przez naszą firmę oraz zdjęcie nr.2 tania podróbka bez wszystkich mikrokontrolerów
W zestawie:
- Interfejs Xhorse M-VCI Interface J2534 wraz z oprogramowaniem Toyota, Lexus, Honda, Acura, Volvo wraz ze wszystkimi adapterami
- Pisemna Gwarancja
- Faktura VAT
Pomoc techniczna przy instalacji i konfiguracji!!! Każdy nasz klient może skorzystać z bezpłatnej pomocy technicznej telefonicznie lub poprzez aplikację TeamViewer gdzie nasi technicy mogą zdalnie zainstalować i skonfigurować oprogramowanie na komputerze klienta.
UDZIELAMY GWARANCJĘ NA INTERFEJS NA 2 lata!
|