Klikasz na naszej aukcji "kup teraz: i przesyłasz nam informacje dodatkowe związane z danymi firmy na podstawie, których na końcu wystawimy fakturę VAT.
Dokonując zakupu akceptujesz jednocześnie informacje zawarte w aukcji oraz nasz regulamin świadczenia usług zamieszczony na
stronie o nas.
Jeśli masz pytania, radzimy przed zakupem skontaktować się z nami mailowo bądź telefonicznie.
Wysyłasz nam informację jaki układ szablonu Cię interesuje orz przesyłasz swoje logo (jeśi nie posiadasz zaproponujemy logo z Twojej nazwy użytkownika) oraz propozycję dotycząca kolorystyki. Wysyłasz nam również zdjęcia do zamieszczenia jako element grafiki szablonu a także informacje związane z ikonami komunikatorów (nr gg oraz użytkownik skype), logotypów firm kurierskich, banków i producentów sprzedawanych przez Ciebie produktów.
Na podstawie przesłanych materiałów przygotowujemy dla Ciebie propozycję grafiki szablonu aukcji, którą przesyłamy na wskazany adres email. Po jej przesłaniu w ciągu 24 godzin oczekujemy na ewentualne uwagi. Po ich przekazaniu nanosimy poprawki i podsyłamy projekt do ostatecznej akceptacji.
Po otatecznej akceptacji zabieramy się za przygotowanie kodu HTML/CSS twojego szablonu oraz strony "o mnie". Trwa to zazwyczaj do 48 godz.
Oprócz pliku HTML/CSS przygotujemy również plik ".txt" jako gotowy szablon do kopiowania do aukcji a takżę indywidualną instrukcję do szablonu. Otrzymujesz również wzystkei pliki graficzne, na których zbudowany jest szablon aukcji.
Na tym etapie czekamy na zaksięgowanie Twojej płatności. Gdy tylko pojawi sie na naszym koncie wysyłamy na wskazany adres e-mail gotowy szablon wraz z instrukcją użytkowania oraz fakturę VAT.