...JEDYNY na rynku tak profesjonalny:
1.Wbudowany czujnik
wstrząsowy z TRZYSTOPNIOWYM prealarmem.Dzięki temu mamy 3 RÓŻNE informacje
w zależności od sposobu ingerencji w pojazd.
2.DIODA sygnalizująca
zazbrojenie alarmu to pierwsze i podstawowe zabezpieczenie przed ingerencją w
pojazd!Dzięki niej potencjalny złodziej zrezygnuje z ingerencji w nasz sprzęt
gdyż wie,że nie będzie łatwo.
Inni sprzedają UBOŻSZE
systemy i wmawiają, że ten element jest niepotrzebny. Zwolennicy tej teorii
mogą nie podłączać diody.
System będzie działał
poprawnie.
3.CZARNA
WIĄZKA przewodów.Dodatkowo utrudnia kradzież pojazdu gdyż nie można
rozpoznać kolorów kabli do ewentualnego unieszkodliwienia alarmu.
Po montażu usuwamy
karteczki pomocnicze i przeznaczenie przewodów jest nie do rozpoznania w
szybki sposób.
4.Alarm
posiada DODATKOWE WEJŚCIE do podłączenia dodatkowych czujników
zabezpieczone przed unieszkodliwieniem alarmu(nie można zdezaktywować
alarmu poprzez zwarcie przewodów).
5.Silikonowa membrana w
pilotach zapobiegająca wilgoci i kurzowi to u nas
STANDARD.
POZOSTAŁE CECHY
ALARMU:
6.Mała,ale bardzo głośna
syrenka "piezo".Trudno jej nie usłyszeć nawet z dużej odległości.Jej dźwięk to
aż 120dB.Odporna na czynniki atmosferyczne.
7.Zminimalizowana liczba
połączeń-tylko 8 przewodów.Nie trzeba być elektrykiem aby podłączyć nasze
nowoczesne urządzenie:
JESZCZE NIGDY MONTAŻ
SKUTECZNEGO ALARMU NIE BYŁ TAK PROSTY!
8.Wszystkie podzespoły są
odporne na kurz ,piach,wilgoć.Można śmiało użytkować pojazd z naszym
alarmem w każdych warunkach.
9.Detekcja włączenia
zapłonu.Reaguje na złamanie/przekręcenie stacyjki po zazbrojeniu
alarmu.
10.Centrala o małych
wymiarach ułatwia montaż:
szerokość 77mm
długość 90mm
grubość
32mm