Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Profesjonalne zarządzanie kadrami w zakładach op

12-07-2012, 10:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 44.90 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2392820362
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 14   
Koniec: 02-07-2012 17:21:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Profesjonalne zarządzanie kadrami w zakładach opieki zdrowotnej
Głowacka Maria Danuta, Mojs Ewa

Profesjonalne zarządzanie kadrami w zakładach opieki zdrowotnej
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]60182
  • liczba stron: 296
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • Seria: PORADNIKI BRANŻOWE
  • Rok wydania: 2010
  • Opis

    Niniejsza publikacja to zbiór opracowań dotyczących profesjonalnego zarządzania kadrami w zakładach opieki zdrowotnej.Na obecnym rynku pracy, zwłaszcza w służbie zdrowia, kompetencje pracowników są najcenniejszym kapitałem, jakim dysponuje przedsiębiorstwo.Zadanie procesów personalnych polega zatem nie tylko na pozyskiwaniu pracownika, ale również na inwestowaniu w rozwuj potencjału pracowniczego. Jest to szczególnie ważne w zakładach ochrony zdrowia, gdzie od osób zajmujących się ochroną zdrowia oczekuje się ciągłej edukacji, wzbogacania wiedzy oraz doskonalenia kompetencji zawodowych, tak aby mogły one skutecznie pomagać pacjentom i realizować zadania związane z leczeniem i ratowaniem życia.Autorzy charakteryzują specyfikę zarządzania zasobami ludzkimi w zakładach opieki zdrowotnej i wskazują niebezpieczeństwa związane z niewłaściwym zarządzaniem personelem w kontekście zarówno zadań organizacji, jak i zatrudnienia pracowników.Książka przeznaczona jest dla menedżerów ochrony zdrowia, pracowników odpowiedzialnych za organizację pracy oraz osób zajmujących się problematyką zarządzania personelem, rozwoju i oceny kadr, a także dla wszystkich zainteresowanych własnym rozwojem zawodowym i osobistym.

    Spis treści:
    Wykaz najważniejszych skrótów
    Rozdział 1. Organizacja doskonaląca się
    Organizacja, przywództwo, menedżer, kultura organizacyjna
    1.1.Wprowadzenie
    1.2. Istota organizacji
    1.3. Przywództwo w organizacji
    1.4. Rozwój organizacji
    1.5. Podsumowanie
    Piśmiennictwo
    Rozdział 2. Konteksty zarządzania zasobami ludzkimi w procesie pracy
    Zachowanie, motywacja, opis stanowiska pracy, system komunikowania się
    2.1. Wprowadzenie
    2.2. Opis stanowiska pracy
    2.3. Intencyjny charakter komunikacji w procesie zarządzania zasobami ludzkimi
    2.4. Zakończenie
    Piśmiennictwo
    Rozdział 3. Kompetencje zawodowe a kompetencje osobiste
    Kompetencje miękkie, kompetencje twarde, coaching, zarządzanie
    3.1. Wprowadzenie
    3.2. Kompetencje pracownika
    3.3. Miękkie kompetencje
    3.4. Zarządzanie sobą
    3.5. Wykorzystanie kompetencji miękkich
    3.6. Szkolenia
    Piśmiennictwo
    Rozdział 4. Współczesne tendencje w motywowaniu do pracy
    Motywowanie, satysfakcja, potrzeby
    Piśmiennictwo
    Rozdział 5. Jakość w systemie opieki zdrowotnej - rola kadry medycznej w procesie kształtowania jakości i zarządzania zakładem opieki zdrowotnej
    Jakość, satysfakcja klienta, marketing wewnętrzny
    Piśmiennictwo
    Rozdział 6. Odpowiedzialność za jakość działań w zakładzie opieki zdrowotnej
    Należyta staranność, odpowiedzialność cywilna, odpowiedzialność pracownicza
    6.1. Wprowadzenie
    6.2. Kryteria oceny jakości usług medycznych
    6.3. Odpowiedzialność cywilna za brak należytej jakości świadczeń zdrowotnych
    6.4. Odpowiedzialność pracownicza personelu medycznego w zakładzie opieki zdrowotnej
    6.5. Odpowiedzialność niepublicznego zakładu opieki zdrowotnej
    6.6. Zakończenie
    Piśmiennictwo
    Rozdział 7. Budowanie projektów podnoszących jakość działań
    Jakość, projekt, system
    7.1. Wprowadzenie
    7.2. Próba zdefiniowania jakości
    7.3. Systemy zewnętrznej oceny jakości w opiece medycznej
    7.4. Dualizm jakości w ochronie zdrowia
    7.5. Wytyczne w zakresie budowania projektów podnoszących jakość działań
    7.6. Zakończenie
    Piśmiennictwo
    Rozdział 8. Zakład opieki zdrowotnej podstawowym ogniwem systemu.
    Aspekty organizacyjno-ekonomiczne
    System opieki zdrowotnej, rachunek ekonomiczny, organizacje niedochodowe, komplementarność usług
    8.1. Wprowadzenie
    8.2. System opieki zdrowotnej, cele i zasięg działania
    8.3. Zakład opieki zdrowotnej. System społeczno-techniczny i ukierunkowanie
    8.4. Wymóg ekonomicznej i społecznej racjonalizacji działań zakładów opieki zdrowotnej
    8.5. Zakończenie
    Piśmiennictwo
    Rozdział 9. Identyfikowanie misji i celów działań w zakładzie opieki zdrowotnej
    Zarządzanie strategiczne, cele organizacji, analiza otoczenia
    9.1. Wprowadzenie
    9.2. Czynniki poszczególnych segmentów otoczenia zakładów opieki zdrowotnej
    9.3. Zakończenie
    Piśmiennictwo
    Rozdział 10. Czynniki obciążające w pracy w ochronie zdrowia
    Przeciążenie psychiczne, stres zawodowy, wsparcie społeczne
    10.1. Wprowadzenie
    10.2. Stres zawodowy pracowników medycznych
    10.3. Zakończenie
    Piśmiennictwo
    Rozdział 11. Wymierne versus niewymierne źródła satysfakcji z pracy
    Satysfakcja z pracy, motywy podejmowania pracy, potrzeby psychospołeczne
    11.1. Wprowadzenie
    11.2. Motywy podejmowania aktywności zawodowej
    11.3. Satysfakcja zawodowa
    11.4. Zakończenie
    Piśmiennictwo
    Rozdział 12. Szpital jako miejsce pracy
    Zarządzanie zasobami ludzkimi, satysfakcja pracownika, odpowiedzialność zakładu pracy
    Piśmiennictwo
    Rozdział 13. Źródła i mierniki satysfakcji pacjenta
    Pacjent, satysfakcja, jakość
    Piśmiennictwo
    Rozdział 14. Teoretyczne aspekty analizy zatrudnienia
    Praca, zatrudnienie, zarządzanie kadrami, rekrutacja, selekcja, analiza zatrudnienia, wartościowanie pracy
    Piśmiennictwo
    Rozdział 15. Formy zatrudnienia w zakładach opieki zdrowotnej
    Formy zatrudnienia, stosunek pracy, umowa cywilnoprawna
    15.1. Wprowadzenie
    15.2. Przesłanki wykonywania zawodów medycznych
    15.3. Zatrudnienie pracownicze
    15.4. Umowa cywilnoprawna o świadczenie usług medycznych
    15.5. Umowa o udzielenie zamówienia na świadczenia zdrowotne
    15.6. Umowa o zarządzanie publicznym zakładem opieki zdrowotnej
    15.7. Zakończenie
    Piśmiennictwo
    Rozdział 16. Rekrutacja i selekcja pracowników
    Proces rekrutacji, selekcja pracowników, strategia personalna
    16.1. Wprowadzenie
    16.2. Ustalenie źródeł pozyskania pracowników
    16.3. Przeprowadzenie naboru do pracy i selekcja pracowników
    16.4. Adaptacja do pracy
    16.5. Zakończenie
    Piśmiennictwo
    Rozdział 17. Planowanie ścieżki rozwoju zawodowego
    Kariera zawodowa, kompetencje zawodowe, wartości osobiste
    17.1. Wprowadzenie
    17.2. Drogi rozwoju zawodowego
    17.3. Hierarchia wartości a kariera zawodowa
    17.4. Kotwice kariery zawodowej
    17.5. Diagnoza kompetencji pracowniczych
    Piśmiennictwo
    Rozdział 18. Analiza błędów procesu zarządzania kadrami
    Zarządzanie, proces, system
    18.1. Wprowadzenie
    18.2. Charakterystyka procesu zarządzania kadrami
    18.3. Najczęściej popełniane błędy w procesie zarządzania kadrami
    18.4. Zakończenie
    Piśmiennictwo
    Rozdział 19. Oceny pracownicze
    Awans pionowy, awans poziomy, dwuszczeblowy system oceniania
    19.1. Wprowadzenie
    19.2. Pojęcie, funkcje i cele systemu ocen pracowniczych
    19.3. Metody ocen
    19.4. Sposoby prowadzenia rozmów oceniających
    19.5. Wdrażanie systemu ocen
    19.6. Prezentacja wybranych elementów systemu oceniania pracowników zakładu opieki zdrowotnej
    19.7. Zakończenie
    Piśmiennictwo
    Rozdział 20. Wypalenie zawodowe jako czynnik zmieniający efektywność pracownika
    Wypalenie zawodowe, efektywność, pielęgniarstwo
    20.1. Wprowadzenie
    20.2. Wyniki i ich omówienie
    20.3. Wnioski
    20.4. Zakończenie
    Piśmiennictwo
    Słowa kluczowe
    Autorzy
    str.291
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa