Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PROFESJONALNA REJESTRACJA ROZMÓW- 1 LINIA DO FIRM

06-03-2012, 14:54
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 671 zł     
Użytkownik aset_pl
numer aukcji: 2097846700
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 13   
Koniec: 04-03-2012 10:59:25
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Telefon: 22 <span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span> 22 e-mail: <span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>@aset.pl Gadu-Gadu:<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>30172 Paczki wysyłamty w każdy dzień roboczy ubezpieczoną przesyłką kurierską. W przypadku przedpłaty na konto koszt wysyłki zestawu wynosi: 0zł. Dla państwa wygody oraz szybkości przeprowadzania transakcji mamy konta aż w pięciu bankach: mBank, ING, Inteligo, Raiffeisen Bank oraz BPH. W przypadku zapłaty za pobraniem (tylko dla Allegrowiczem z pewnym stażem) lub zaksięgowania wpłaty do godziny 1400 przesyłka powinna dotrzeć do państwa w : 24 godziny. Wystawiamy faktury VAT.

Rejestrator telefoniczny

FonTel L1 USB



FonTel L1USB- to rejestrator obsługujący 1 linię analogową (PSTN/POTS),

✔ Nagrywa rozmowy prowadzone na linii telefonicznej
✔ Rozpoznaje numery osób dzwoniących (CLIP)

Rejestrator rozmów telefonicznych FonTel L1USB jest urządzeniem przeznaczonym do nagrywania treści rozmów z jednej linii telefonicznej. Zapis rozmów odbywa się na komputerze podłączonym do rejestratora poprzez port USB.

Rejestrator rozróżniaja rozmowy wychodzące i przychodzące, rozpoznaje numer osoby dzwoniącej oraz wybierany w systemie tonowym numer telefonu rozmowy wychodzącej. Wszystkie informacje o zarejestrowanych rozmowach przechowywane są wraz z opisem, datą, godziną i czasem trwania w bazie danych. Nagranie każdej rozmowy zapisane jest w oddzielnym skompresowanym pliku dźwiękowym (pliki .WAV lub .MP3).
Rejestrator wymagaja połączenia z komputerem poprzez port USB i uruchomienia na komputerze dostarczonego programu, który zapisuje rozmowy na dysku twardym komputera. Program pracując bezobsługowo "w tle" samoczynnie rozpoznaje numer linii, początek i koniec rozmowy, jej kierunek i numer telefonu. Umieszcza wszystkie te informacje w bazie danych, a nagrany przebieg rozmowy zapisuje w skompresowanym pliku dźwiękowym. Program ten współpracuje z dowolną liczbą rejestratorów pozwalając na łączenie kilku rejestratorów w jeden wieloliniowy system rejestracji.


Aplikacja pozwala na wygodne przeglądanie, wyszukiwanie i odsłuchiwanie zarejestrowanych nagrań oraz dopisywanie notatek i komentarzy. Umożliwia automatyczne usuwanie najstarszych nagrań po upływie określonego czasu lub przy braku miejsca na dysku. Pozwala też na wygodne drukowanie lub zapis do pliku tekstowego listy zarejestrowanych rozmów z możliwością uwzględnienia dowolnego kryterium wyboru: numeru linii telefonicznej, dnia, miesiąca, numeru telefonu.

Cechy programu:

  • automatyczna rejestracja rozmów
  • rozpoznawanie rozmów przychodzących, wychodzących, nieodebranych
  • zapis treści rozmów w osobnych skompresowanych plikach – zajętość ok. 8 MB na godzinę rozmowy
  • możliwość nagrywania rozmów VoIP oraz Skype
  • podsłuchiwanie rejestrowanych rozmów
  • dopisywanie notatek do rejestrowanych rozmów
  • niezależne odtwarzanie zarejestrowanych rozmów
  • graficzny wykres rozmowy
  • możliwość realizacji automatycznej sekretarki dla wybranej linii (wymagany modem voice)
  • możliwość zapowiedzi słownej np. o fakcie rejestracji rozmowy dla wybranej linii (wymagany modem voice)
  • automatyczna kontrola wolnego miejsca – samoczynne usuwanie najstarszych nagrań
  • tworzenie kopii archiwum, zapis kopii archiwum na płytach CD/DVD, przeglądanie kopii archiwum
  • zdalny dostęp poprzez sieć lokalną/Internet do większości funkcji programu przez program kliencki
  • zdalny dostęp do archiwum rozmów przez przeglądarkę internetową (przeglądanie, odsłuchiwanie rozmów)
  • wbudowana książka telefoniczna
  • informowanie o numerze rozmowy przychodzącej wraz z nazwą abonenta, lokalizacją, krajem, operatorem
  • wyszukiwanie, filtrowanie, drukowanie i eksport do formatu CSV listy rozmów
  • statystyki i zestawienia połączeń
  • zabezpieczenie dostępu do wybranych funkcji programu nieupoważnionym użytkownikom
  • sygnalizacja problemów (odłączona linia, odłączony rejestrator) linią sterującą portu szeregowego COM
  • współpraca z innymi systemami poprzez udostępnione API dla programistów
  • współpraca ze wszystkimi typami rejestratorów FonTel

Praca w sieci

Architektura Klient-Serwer

Dzięki programowi klienckiemu możliwa jest zdalna praca na odległym stanowisku poprzez lokalną sieć komputerową lub Internet. W ten sposób istnieje możliwość utworzenia rozproszonego systemu rejestracji rozmów klient-serwer, z jednym stanowiskiem rejestrującym i wieloma stanowiskami klienckimi (np. po jednym na każdą linię telefoniczną).

Serwer WWW

Inne możliwości daje wbudowany serwer WWW. Pozwala on na zdalny dostęp w sieci lokalnej lub sieci Internet do zarejestrowanych rozmów przy pomocy przeglądarki internetowej. Opcja ta nie wymaga żadnego dodatkowego oprogramowania. Do nawiązania połączenia sieciowego (np. poprzez modem, sieć lokalną lub Internet) niezbędna jest tylko znajomość adresu komputera rejestrującego rozmowy.

W zależności od ustawień możliwy jest dostęp jedynie do samej listy rozmów lub także do nagrań dźwiękowych. Zdalny dostęp do programu można zabezpieczyć przed osobami niepowołanymi hasłem.

Baza danych rozmów i pliki dźwiękowe mogą być ulokowane na dysku lub zasobie sieciowym. Umożliwia to centralną rejestrację rozmów z kilku stacji połączonych siecią komputerową.

Program umożliwia także wykonywanie kopii archiwum na zdalny komputer poprzez sieć lokalną lub Internet. Co określony czas program kopiuje wpisy lokalnej bazy rozmów do zewnętrznej bazy danych użytkownika poprzez interfejs ODBC oraz wysyła pliki nagrań rozmów na podany serwer FTP lub kopiuje je do udostępnionego poprzez sieć folderu zdalnego komputera. Taka archiwizacja odbywa się automatycznie w tle, w ten sposób można składować informacje o rozmowach i ich nagrania z kilku stacji rejestrujących rozmowy w jednym miejscu - na serwerze poprzez sieć. Mechanizm ten można także wykorzystać do współpracy z innymi zewnętrznymi systemami.

Rozmowy VoIP oraz Skype

Niezależnie od posiadanego modelu rejestratora dostarczane oprogramowanie umożliwia rejestrację rozmów internetowych - VoIP (protokół SIP), oraz rozmów prowadzonych przez program Skype.

Nagrywanie rozmów VoIP możliwe jest w przypadku rozmów prowadzonych poprzez programy typu softphone oraz urządzenia VoIP (bramki VoIP, telefony VoIP) podłączone do wspólnej sieci lokalnej. Aby można było rejestrować rozmowy prowadzone przez urządzenia VoIP oraz inne komputery obecne w sieci lokalnej, komputery te oraz wszystkie urządzenia VoIP powinny być podlączone wraz z komputerem rejestrującym rozmowy za pomocą koncentratorów sieciowych (hub).

Obsługa innych rejestratorów

Wspólne oprogramowanie FonTel obsługuje różne modele rejestratorów w dowolnej liczbie. Oznacza to, iż jednym programem można obsługiwać jednocześnie np. rejestrator FonTel ISDN, 2 rejestratory FonTel L4USB oraz zdalnie poprzez sieć komputerową FonTel L4NET. Dzięki temu można stworzyć system rejestracji rozmów dopazowany do posiadanych linii telefonicznych.

Instalacja

System rejestracji rozmów FonTel składa się z jednego lub kilku modułów podłączonych równolegle do linii telefonicznej oraz programu rejestrującego rozmowy na komputerze PC.


Nie wymaga ingerencji w istniejącą infrastrukturę telefoniczną - wystarczy podłączyć rejestrator do wolnego gniazdka telefonicznego, równolegle z telefonem.


Oznacza to też, że rejestrator może stać w dowolnym miejscu, nie koniecznie w bezpośredniej bliskości telefonu. Nie zakłóca pracy telefonu i innych urządzeń podłączonych do sieci telefonicznej.

Wszystkie niezbędne przewody wchodzą w skład zestawu!


Zastosowania

  • nagrywanie rozmów telefonicznych w:
    • domu,
    • biurze,
    • centrum obsługi klienta,
    • infolinii,
    • działach telemarketingu,
  • nagrywanie rozmów z telefonów alarmowych, interwencyjnych, zgłoszeniowych,
  • kontrola pracowników firmy.


Cechy i możliwości

Najważniejsze cechy i możliwości rejestratorów FonTel:



    Rejestracja rozmów
  • niezależna rejestracja rozmów z jednej lub wielu linii telefonicznych,
  • możliwość rozszerzenia o kolejne linie telefoniczne,
  • możliwość nagrywania rozmów VoIP oraz Skype,
  • bardzo dobra jakość dźwięku - zapis do formatu WAV (PCM, GSM 6.10, G.711) lub MP3,
  • możliwość podsłuchiwania dowolnej rozmowy,
  • możliwość automatycznej rejestracji1:
    • wszystkich rozmów,
    • tylko rozmów wychodzących,
    • tylko rozmów przychodzących,
  • możliwość rejestracji rozmów według harmonogramu1,
  • możliwość rejestracji rozmów według "białych" lub "czarnych" list numerów1,
  • opcja wyzwalania rejestracji rozmów poziomem dźwięku umożliwiająca nagrywanie rozmów z radiotelefonów, radiostacji i innych urządzeń posiadających wyjście audio lub wyjście słuchawkowe1,
  • opcja wyświetlania zapytania o zgodę na rejestrację rozmowy1,
  • możliwość zapisu informacji o nieodebranej rozmowie przychodzącej,
  • pomiar czasu reakcji operatora na sygnał dzwonka (zwłoki podniesienia słuchawki od pierwszego sygnału wywołania)1,
  • możliwość ręcznego zakończenia rejestrowania w trakcie rozmowy,
  • możliwość wprowadzenia notatki do każdej rozmowy,
  • możliwość realizacji funkcji automatycznej sekretarki dla wybranej linii analogowej (wymagany modem voice)2,
  • możliwość zapowiedzi słownej dla rozmów przychodzących dla wybranej linii analogowej (wymagany modem voice)2.
    Odtwarzanie rozmów
  • odsłuchiwanie nagrań niezależnie od rejestracji,
  • przewijanie, pauza, przewinięcie do dowolnego momentu rozmowy,
  • graficzny wykres rozmowy z możliwością powiększania,
  • zdalny dostęp do archiwum rozmów poprzez przeglądarkę internetową (wbudowany serwer WWW).
    Rozpoznawanie numerów
  • rozpoznawanie numeru rozmowy przychodzącej (FSK lub DTMF1),
  • rozpoznawanie numeru rozmowy wychodzącej1,
  • obsługa numerów MSN,
  • współpraca z centralami PBX1,
  • informacja o numerze osoby dzwoniącej jeszcze przed podniesieniem słuchawki,
  • informacja o ostatniej zarejestrowanej rozmowie z rozpoznanym numerem telefonu (termin i notatka),
  • lokalizacja numeru (strefa numeracyjna, operator rozmówcy, wybrany operator połączenia międzynarodowego, kraj),
  • wbudowana książka telefoniczna z możliwością definiowania poszczególnych numerów, a także całych pul numerów.
    Archiwizowanie zarejestrowanych rozmów
  • okres przechowywania nagrań rozmów ograniczony jedynie pojemnością dysku komputerowego,
  • automatyczna kontrola zajętości miejsca na dysku - usuwanie najstarszych nagrań po upływie określonego czasu lub w przypadku braku wolnego miejsca,
  • możliwość łatwego tworzenia kopii archiwum,
  • możliwość bezpośredniego zapisu kopii archiwum na płycie CD/DVD,
  • łatwe przeglądanie kopii archiwum w programie rejestratora,
  • możliwość zapisu (rekompresji) wybranych zarejestrowanych rozmów w dowolnym formacie,
  • możliwość cyklicznego i automatycznego wykonywania kopii archiwum na zdalnym komputerze poprzez sieć.
    Praca w sieci
  • architektura klient-serwer: możliwość zdalnej pracy na odległym stanowisku poprzez sieć komputerową/Internet,
  • możliwość przeglądania i odsłuchiwania nagrań za pomocą przeglądarki internetowej.
    Pozostałe możliwości i cechy rejestratora FonTel
  • wyszukiwanie rozmów według numeru linii, daty, numeru rozmowy, notatki, okresu,
  • oznaczanie rozmów nowych - nieodsłuchanych,
  • drukowanie listy rozmów,
  • eksport listy rozmów do formatu CSV,
  • eksport/import książki telefonicznej do formatu CSV,
  • prezentacja danych statystycznych liczby oraz długości zarejestrowanych rozmów w postaci wykresów i raportów:
    • zestawienia okresowe: dzienne, tygodniowe, miesięczne, roczne,
    • według kierunku rozmowy: przychodzące, wychodzące, nieodebrane,
    • według linii telefonicznej,
    • zestawienia zbiorcze lub w podanym okresie czasu,
  • możliwość ograniczenia dostępu do programu i zarejestrowanych rozmów,
  • możliwość całkowitego ukrycia programu rejestratora,
  • możliwość kontroli poprawności rejestracji (sygnalizacja sprzętowa portem COM),
  • możliwość współpracy z innymi systemami za pomocą udostępnionego API,
  • współpraca z centralkami i innymi urządzeniami telefonicznymi,
  • bezpłatne aktualizacje oprogramowania,
  • nie wymaga ingerencji w istniejącą sieć telefoniczną,
  • nie wymaga zasilania,
  • niska cena.




1 Nie dotyczy rejestratorów FonTel L4NET
2 Dotyczy rejestratorów FonTel L1USB, FonTel L2USB oraz FonTel L4USB.



Wymagania

  • system operacyjny Windows 2000 / XP / Vista lub Linux
  • port USB 1.1 lub 2.0
  • karta dźwiękowa

Zawartość zestawu

  • rejestrator FonTel
  • płyta CD z oprogramowaniem
  • instrukcja obsługi
  • kabel telefoniczny (1 sztuka)
  • kabel USB

Supercam