Konstrukcja procesora strumieniowego (SM) kolejnej generacji karty Quadro K5000, o nazwie SMX, oferuje kilka istotnych zmian w architekturze. Obejmują one istotne usprawnienia przepustowości kluczowych operacji graficznych na cykl zegara, skutkując bezprecedensową wydajnością i energooszczędnością. Dodatkowo Quadro K5000 wykorzystuje bufor ramki o dużej pojemności, co daje Ci możliwość pracy z większymi modelami i konstrukcjami i poprawia poziom interakcji podczas operacji wykonywanych w procesie projektowania.
Twórz bogatsze detale scen i efektów w kreowanej treści
Architektura NVIDIA Kepler wprowadza koncepcję techniki bindless textures, która umożliwia jednostce GPU odwoływanie się do tekstur bezpośrednio w pamięci. Takie podejście efektywnie eliminuje ograniczenie liczby unikalnych tekstur, które mogą być wykorzystywane do renderowania sceny i redukuje narzut na jednostkę CPU, by zapewnić wyższą wydajność. Rzeczywiście, obecnie można wykorzystywać ponad milion unikalnych tekstur. Dzięki technologiom FXAA i TXAA, zapewniającym wygładzanie krawędzi o filmowej jakości, zyskujesz doskonałą jakość obrazu podczas tworzenia treści i oceny projektów bez negatywnego wpływu na poziom interakcji.
Certyfikowana dla wiodących na rynku aplikacji profesjonalnych
Zaprojektowane i zbudowane specjalnie na potrzeby profesjonalnych stacji roboczych, jednostki GPU NVIDIA Quadro akcelerują ponad 150 profesjonalnych aplikacji z szerokiego zakresu dziedzin, włączając w to produkcję, media i rozrywkę, badania naukowe oraz branżę energetyczną. Profesjonaliści wykorzystują je, by uzyskiwać najlepsze możliwe wrażenia podczas pracy z aplikacjami takimi jak: Adobe CS6, Avid Media Composer, Autodesk Inventor, CATIA i SolidWorks firmy Dassault Systemes, Siemens NX, PTC Creo i wieloma innymi. By osiągnąć maksymalną wydajność aplikacji, dołącz do swojej stacji roboczej układ Tesla K20 i poczuj moc technologii NVIDIA Maximus.
Quadro K5000
Wielkość bufora ramki
|
4 GB GDDR5 |
Interfejs pamięci
|
256-bit |
Przepustowość pamięci (GB/s)
|
173 GB/s |
Shader Model
|
5.0 |
OpenGL
|
4.3 |
OpenCL
|
1.1 |
Microsoft DirectX
|
11 |
NVIDIA Maximus
|
NVIDIA SLI
|
Quadro Sync
|
Quadro Mosaic
|
Cyfrowy potok wideo NVIDIA Quadro
|
NVIDIA GPUDirect
|
NVIDIA GPUDIrect dla wideo
|
NVIDIA 3D Vision oraz 3D Vision Pro
|
Architektura NVIDIA CUDA
|
Oprogramowanie do zarządzania wyświetlaniem NVIEW
|